X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בואו לא נחליף בתי קומתיים בכוורות דבורים, במפלצות בטון של 9 או של 14 קומות, בואו נשמור ולו במעט על הציביון הכפרי של כפר סבא של פעם
▪  ▪  ▪
להרוויח פי שניים [צילום: מאיר ועקנין/פלאש 90]

ראיתי היום ברחוב ארלוזורוב (25-23) שעושים תמא 38 לבניין טורי (!!!). ומשמע בניין אשר ל-16 הדירות שבו יש שני חדרי מדרגות ולא אחד מרכזי ומשמע שלא יהיה די לו במעלית אחת אלא יהיה לו צורך בשתיים, והנה עדיין, גם כך, כנראה שהקבלן המבצע עדיין מרוויח.
ואם כך אני מציע לקבלנים דרך להרוויח פי שתיים! - הבתים שבשכונתי הם קטנים וישנים, אך כמעט כל דייר הפך את ביתו לפינת חמד, עם חצר פרטית זעירה, רבים אף הגדילו (בהתרי בנייה כחוק) את הדירה לגודל כפול, כמאה מ"ר, בואו לא נפוצץ את כפר סבא בתושבים.
בואו לא נחליף בתי קומתיים בכוורות דבורים, במפלצות בטון של 9 או של 14 קומות, בואו נשמור ולו במעט על הציביון הכפרי של כפר סבא של פעם. במקום תמ"א 38/2 בואו מוסיף לכל בניין קיים בשכונתי ובדומות לה (כמובן תוך חיזוקו) עוד שתי קומות ( על השתיים הקיימות) בתמ"א 38/1.
הציביון הכפרי עדיין יישמר. הגג יוכל לשמש את דיירי 2 הקומות העליונות באופן בו החצר משמשת את דיירי שתי הקומות התחתונות, והקבלן, הוא יבנה לעצמו בדיוק מה שהוא בונה בבניין הטורי שברחוב ארלוזורוב, עוד שמונה דירות ששייכות לו, אך כתמורה לכך יצטרך לתת ממ"ד ומרפסת שמש לא ל-16 דירות קיימות אלא (בבניין הדו קומתי הקיים זה מה שיש) לשמונה בלבד!
חישבו על זה, יקיריי ויקירותיי! בנייני 4 קומות מחוזקים ויפהפיים, במקום כוורות בטון מזדקרות לשמיים של 14 קומות, עם חנייה בשפע ב"רחובות הולנדיים" שבין הבניינים, כך הצביון הכפרי של העיר יישמר. איכות החיים הכפרית הקיימת של דיירי השכונות הללו נשמרת, תוך חיזוק המבנים ותוספת ממ"ד ומרפסת שמש, ועדיין העיר מתפתחת. ולקבלן, אם משתלם לו מה שהוא עושה היום בבניין הטורי ברחוב ארלוזורוב, הרי ברחוב הפרדס (שם ביתי...) ובעשרות הרחובות הדומים לו, ישתלם לו בדיוק (בדיוק! כפליים! בואו. הולכים על זה?

תאריך:  31/07/2019   |   עודכן:  31/07/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כך תרוויח כפול!
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אין אדמות,אין מספיק בינוי פינו
רמי לוד 49  |  1/08/19 09:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפי לידר
טיול קסום במצפה ארתור רובינשטיין הייחודי ובחירבת סעדים    רשמים מהטיול
יוסף קנדלקר
לא ברור איך רוגע ומסיכה שיושבת לך על הפרצוף הולכים ביחד, אבל מה שכן ברור לי, שאם עד כה לא היו לי הרבה חברים הרי שמכשיר הסיפ אפ דואג לווידוא הריגה בנושא    מי ירצה לצאת איתי לטיול כשהוא יודע שבלילה אני הופך לפיל?
רפי לאופרט
על משטרת ישראל ומפלגות הגנרלים    "השיפוט כלפי התנהגותם חייב תמיד להביא בחשבון את הרקע ותנאי הלחץ שבהם הם מתפקדים לעיתים קרובות"
אבי הרטמן
סמוך לקברה של רחל המשוררת קבורה אישה לא יהודייה שעליה אמרה רחל: "יש רק אחת שמשתווה לי בשירה העברית"    בראשית שנות ה-20 של המאה העשרים נחשבה אלישבע לבולטת מבין המשוררות מייסדות שירת הנשים העברית המודרנית
עמוס שנער
לאחר שאפקט האחדות יתפוגג, יזהה הציבור בסופו של דבר את המפלגה המאוחדת עם סתיו שפיר ואהוד ברק כמפלגת מרצ בלבד, עם מעט פנים חדשות המופיעות באופן טבעי במפלגות השונות במערכות בחירות חדשות גם ללא חיבורים, רעשים וצלצולים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il