חברת HOT מעלה מחר קמפיין לעסקים בעלות של כ-2 מיליון ₪, אשר יפורסם בעיתונות וברדיו.
לאחר ההצלחה המרשימה של חברת HOT בהחדרת שירותי האינטרנט המהיר, הטלפוניה הקווית והטלוויזיה בכבלים במגזר הפרטי, מכריזה HOT על כניסתה המאסיבית לשוק העסקי, עם הסלוגן "מצטרפים ל-HOT עסקים וחותכים בהוצאות התקשורת של העסק."
HOT עסקים צירפה לקהל לקוחותיה במהלך השנה האחרונה אלפי לקוחות עסקיים מובילים מכל הסקטורים, החל מעסקים קטנים ובינוניים ועד לחברות מובילות במשק הישראלי, ביניהן: חברות היי-טק, בנקים, חברות ביטוח, חברות ציבוריות, חברות תקשורת, חברות בנייה ועוד בזכות השימוש בטכנולוגיות מובילות, רמת שירות גבוהה ומחירים תחרותיים.
ראוי לציין כי מהלך שיווקי זה גובה במחקר שקיימה החברה, בו ציינו 73% מהנשאלים בקרב עסקים קטנים שהמחיר הינו גורם משמעותי בבחירת ספק שירותי טלפון קווי ו-62% ציינו את המחיר כגורם משמעותי בבחירת ספק תשתית אינטרנט. לאור תוצאות המחקר, החליטה HOT לצאת במהלך שיווקי-אסטרטגי חדש להגברת המודעות בציבור לשירותי התקשורת ש-HOT מספקת לעסקים, תוך מתן דגש על האפשרות של הלקוח לחתוך בהוצאות התקשורת של העסק שלו בתחום הטלפון הקווי, תשתית האינטרנט והטלוויזיה לעסק.
חברת HOT היא היחידה המשווקת את חבילות ה"Triple Play" תוך שימוש בתשתית המתקדמת שלה, על-מנת לספק למנוייה את שלושת שירותי התקשורת הטובים והמתקדמים בארץ. חבילות הטריפל לעסקים נמכרות במחיר של החל מ-159 ₪ (לא כולל מע"מ) לחודש בלבד לכל שלושת השירותים (טלפון קווי, תשתית אינטרנט וטלוויזיה).
משרד הפרסום: משרד באומן בר ריבנאי.