X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בימים אלו אנו עדים לעובדה, שמשטרת ישראל שתלה נשק בביתו של תושב עיסאוייה לצורך צילומי סדרה בטלוויזיה אך כשבנו של אותו תושב עיסאוייה, שבביתו הושתל הנשק, התעוור בשתי עיניו מכדור ספוג, התיק נסגר, והעיוורון הוא עתה מעמסה על המשפחה
▪  ▪  ▪
אינה ראויה לשאת את השם משטרה [צילום: קובי גדעון/פלאש 90]

זכינו לתקופה בה מי שהיה שוטר מס' 1, רב-ניצב רוני אלשיך, נתן גיבוי לקצין בכיר, כשמח"ש הממליצה להעמידו לדין, זכינו לקבל מציאות של משטרה עם פיקוד מושחת. שחיתות וכוחנות חסרת גבולות ובלמים המחלחלות למטה.
זכינו לתקופה בה מי שהיה שוטר מס' 1 הרשה לעצמו על קברו של שוטר יהודי להעליל עלילת דם על מורה, בן הכפר אל חיראן, כמי שדרס את השוטר ומייחס לו את "הראיות", המוכיחות שהוא חבר בדאעש.
כשהיה לנו את רב-ניצב רוני אלשיך, השוטר מספר 1, שהרגיל אותנו ל"ראיות" שיש בידו, "ראיות" הנותנות גיבוי לעלילה של דוברי משטרה, שחבר כנסת נפגע בראשו מאבן שידו בני הכפר אל חיראן, כשלמעשה מפקד המשטרה יודע שאותו חבר הכנסת נפגע מכדור גומי שנורה על-ידי שוטרים. כך אנחנו מקבלים משטרה, שידה קלה לא רק על הדק כלי הירי, אלא ידה קלה על הדק כלי הדוברות היורים דברי שקר ומכאן גם קלה הגלישה לאלימות בוטה.
אצה הדרך לאלימות משטרתית, כשתחנות משטרה ביהודה ובשומרון על שוטריהם ומפקדיהם הפכו לסטטיסטים ואינם מונעים מעשי התעללות של מתנחלים פורעי חוק, הפוגעים פיזית בעובדי אדמה פלשתינים במטעי הזיתים ובשדות. במקרים רבים הם צופים מהצד.
התרגלנו למשטרה המכה מפגינים חרדים. עברנו לסדר היום ששוטר גורר בפאותיו מפגין חרדי. התרגלנו לראות שוטרים דוחפים בחוזקה חרדים, מפילים אותם לרצפה וגם מפליאים בבעיטות בנעליהם, כאילו מדובר בכדור רגל ולא בגופו של אדם.
בימים אלו אנו עדים לעובדה, שמשטרת ישראל שתלה נשק בביתו של תושב עיסאוייה לצורך צילומי סדרה בטלוויזיה. אך כשבנו של אותו תושב עיסאוייה, שבביתו הושתל הנשק, התעוור בשתי עיניו מכדור ספוג, התיק נסגר, והעיוורון הוא עתה מעמסה על המשפחה.
הצופה בתוכנית הטלוויזיונית על גבורת משטרת ירושלים ראה רובה צה"לי מסוג M-16, הקהל הישראלי ראה רובה צה"לי מוסתר במרתף, ועקב אחר "המאמצים" ו"הדבקות במטרה" של השוטרים, השוקדים על מילוי המטרה "למצוא את הנשק".
תרבות השקר ויצירת פרובקציות הפכו לחלק מהווית חייה של המשטרה. השחלת כלי נשק בבית פלשתיני זו פעולה של משטרה פורעת חוק. לזרוק רימון הלם על עצור כפות זו פועלה של משטרה אלימה. ירייה בפניו של ילד בן 12 בעיסאוייה זו פעולה של כנופייה ולא פעולה של משטרה. קבוצת שוטרים יכולה להתגבר על ה"מסוכנות" של ילד בן 12 בדרכים אחרות ולא בירייה לעבר עיניו.
משטרה שלא העמידה לדין שוטר שירה בילד בן 12 וגרם לעיוורונו אינה ראויה לשאת את השם משטרה. מי שמשתיל ראיות בביתו של אזרח ראוי לתואר פושע ואינו זכאי להיקרא שוטר.

תאריך:  08/08/2019   |   עודכן:  08/08/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
די למשטרה אלימה המפברקת ראיות
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
הבלים
מגיב ותיק  |  8/08/19 16:00
 
- חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחח  |  8/08/19 17:32
 
- אל תסכימי אף פעם...
מגיב ותיק  |  9/08/19 13:13
 
- מאז ״ההצתות״ בכרמל נחלשת
אוילוש יקר  |  9/08/19 13:52
 
- חחח הרגת אותי
עוקב  |  9/08/19 17:58
 
- החאמסניק מגיב ותיק
נערה  |  8/08/19 17:37
 
- מגיב ותיק זועם
מגיב ותיק זועם  |  9/08/19 13:27
2
הערבי ״המופלל״
מגיב ותיק  |  9/08/19 10:30
3
לולא עיתון הארץ, המשטרה היתה . ל"ת
היתה שותקת  |  9/08/19 12:44
4
לולא עיתון הארץ, המשטרה היתה .
המשטרה שותקת  |  9/08/19 12:56
5
חבל שישמעאל רצח את דביר שורק
חבל  |  11/08/19 11:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
מירב ארד
בחמאס קוראים לפלשתינים בגדה לפתוח את בתיהם בפני המבצעים של הפיגוע    צה"ל ממשיך בסריקות נרחבות ותגבור כוחות ביהודה ושומרון    הלוויתו של רב-טוראי דביר (יהודה) שורק ז"ל תערך הערב בשעה 20:00 בבית העלמין האזרחי בעפרה
יובל כהן
כמי שעוקב בחצי אוזן אחר פרופגנדת השנאה הפלשתינית, אני יודע שהפיגוע במסעדת סבארו נחשב ל"הצלחה" כמעט מושלמת של כוחות האופל, המוצגים בתקשורת הפלשתינית בהערצה לא מבוטלת תחת הכינוי הגנרי "ההתנגדות"
יוני בן-מנחם
ישראל ביקשה את עזרתה של בריטניה כדי להביא לגירושו מלבנון של בכיר חמאס סאלח אלעארורי שעמד בראש משלחת חמאס לאירן. אלעארורי הפך למתאם של העברת נשק מתקדם מאירן לרצועת עזה שמסכן את ישראל, אם לא יצלחו המאמצים המדיניים לסלקו מלבנון לא מן הנמנע כי יחוסל על-ידי ישראל
עידן יוסף
החייל דביר שורק, הלומד במסלול תלמידי ישיבת הסדר, הוגדר כנעדר מאתמול    גופתו אותרה בשטח פתוח סמוך לישיבת מחניים באזור אפרת    כוחות הביטחון מבצעים סריקות נרחבות באזור
דן מרגלית
ביבי קעקע את הדמוקרטיה הישראלית    הוא ערער את האמון במערכת המשפט הטובה בעולם    ביבי החדיר לתקשורת את אנשיו (וזה סביר) אבל חלק מהם ברמה נחותה ובלי כל הכשרה עיתונאית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il