X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
יש אנשים שרמתם היא לא משהו, יש הרבה אנשים שבאמצע, בצמרת יש לנו את האנשים הנאורים, השופטים שלנו הם כמובן מהליגה העליונה, אנשים נאורים, ובצמרת של הצמרת יש לנו נשיאים, לדוגמה מרים נאור
▪  ▪  ▪
מרים נאור [צילום: מרק ישראל סלם]

בעוד כשבועיים כעת חיה, נלך כולנו לבחור את הכנסת ה-22 שלנו. בחרדת קודש נשלשל את הפתק לקלפי, ונמתין לסקרים המדויקים יותר או מדויקים פחות, על-מנת לחזור ולומר, "ידעתי שלא צריך להאמין להם". שוב נראה רוקדים שבוכים שעה אחרי, ואולי אף נראה בוכים שיתחילו פתאום לרקוד. הכל ידוע ורשום בספר הספרים מאז ועד עולם.
ובכל זאת יש הפתעות, לא זכור לי אי-פעם שנשיא בית המשפט העליון בפועל או בדימוס השתתף בפועל במערכת הבחירות וניצל את מעמדו הרם לנאום פוליטי, שבועיים לפני הבחירות.
הנשיאה מרים נאור, הנאורה אפילו מהאדם הנאור, לא דופקת חשבון לאף אחד, מותחת ביקורת בפני קהל על יוזמות חקיקה בכנסת (חוק החסינות), נושא שנוי במחלוקת ציבורית עמוקה. היא מדברת על נושא המסתננים הנמצא במחלוקת עמוקה בקרב הציבור, היא מתייחסת למתווה הגז, שהיה על המדוכה אך הוא סגור ומסוגר, ובכל זאת נותר במחלוקת ציבורית עמוקה, היא נותנת ציון (עובר) לראש הממשלה על הטיפול שלו עם האו"ם בנושא המסננים, ואפילו הציון "עובר" הזה נמצא במחלוקת ציבורית רחבה, והיא אף מתייחסת אל החכי"ם שנפסלו ואלה שלא נפסלו לכהונה בכנסת ה-22, אשר ודאי גם עליהם חולק וחצוי הציבור.
מחלוקת ציבורית
אז בואו נראה מה אומר תקנון האתיקה של השופטים על שופטים בדימוס: "10 כללים אלה אינם מחייבים שופטים בדימוס. יש לזכור עם זאת, כי סביבתו הקרובה והרחוקה של שופט הורגלה להתייחס אליו כהתייחס אל שופט, וכי יחס זה נמשך והולך גם לאחר תום הכהונה. ראוי לו אפוא לשופט בדימוס כי ישווה נגד עיניו את רוחם ואת מגמתם של הכללים וכי יכוון התנהגותו ואורחותיו על פיהם". ברור שעל אחת כמה וכמה תופסים הדברים לגבי שופטת עליונה, ועל אחת כמה וכמה לגבי הנשיאה נאור, הנאורה מכל הנאורים.
ואז נמשיך לסעיף 18 של התקנון ומה שנמצא שם: "שופט יימנע מהביע בפומבי דעה בעניין שאינו משפטי בעיקרו והשנוי במחלוקת ציבורית". כמובן בימים של "הכל שפיט", יאמרו שונאי בית המשפט עליון ומחריביו שכל נושא הוא משפטי בעיקרו ולכן סעיף 18 הוא בפועל מילה ריקה בתקנון והשאלה אם כך היא מה נצליח להציל מהריסותיהם של אותם שונאים.
אוי לנו שאלה האנשים המדברים בשמו של בית המשפט העליון, אוי לנו אם נשיאים הנאורים של הבית לוקחים חלק במערכת בחירות באופן שכל הדיוט ואידיוט היו אומרים חד-משמעית שהתבטאויות פומביות כאלה, ביחוד במועדים כאלה, הן התבטאויות שהורסות כל חלקה טובה בבית המשפט העליון, ומפילה את הבית המפואר הזה על יושביו.

תאריך:  04/09/2019   |   עודכן:  04/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מרים נאור / Miriam Naor
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האדם הנאור
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
כנראה שה D9 מיותר
במבה  |  4/09/19 22:43
2
כל מערכת ללא משוב תקרוס
אוליבר וונדל   |  6/09/19 08:19
3
הביקורת אינה נכונה במקרה הזה
קורא  |  10/09/19 13:23
 
- הצחקת אותי
ה.א  |  10/09/19 14:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
איתמר לוין
הנדל דחה את בקשת הליכוד לאסור על חדשות 12 לפרסם קטעים מהראיות בפרשות נתניהו    מלצר רומז: הליכוד מפר את זכויות היוצרים של חדשות 13 בשימוש בקטעים ממהדורותיו
עידן יוסף
יו"ר ש"ס אריה דרעי נשמע בהקלטות כשהוא מורה לבכירים במפלגתו לנצל עצרות סליחות, אותן מארגנות וממנים מועצות דתיות ועמותות, ולהפוך אותן לעצרות פוליטיות לתמיכה במפלגה    דרעי בתגובה לחשיפה: השנה איאלץ להיעדר מאירועי הסליחות
עידן יוסף
מיישר קו עם לפיד: "מתחייב להקים ממשלת אחדות ליברלית, שתתבסס על הרוב, ללא קיצונים וללא סחטנות"    ליצמן: "נשקול מחדש ישיבה איתו בממשלה בראשות נתניהו"
עידן יוסף
השקיפות והפיקוח בקלפיות יתבצעו גם בעזרת המצלמות וגם דרך שיתוף פעולה של המשטרה וועדת הבחירות    שוטרים עם מצלמות גוף יאיישו קלפיות בעייתיות    מ"מ המפכ"ל: נפעל לפי אמות מידה אחידות
מירב ארד
האימוג'י המיוחד, מציג את סמל המדינה המייצג את ארץ ישראל ואת אזרחיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il