X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מי שהיה ג׳נטלמן, ולא החליף את כל הקובעים במשרות הבכירות מטעם מפא"י והשמאל, מקבל כעת בריבית דריבית את תוצאות פעילותם הזוחלת המוזנת מקרנות צדקניות הממומנות על-ידי גופים שונאי ישראל
▪  ▪  ▪
נתניהו. רק נס יציל אותנו מטביעה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

לא יעזור לעם ישראל דבר. כשכוחות עוינים חיצוניים, חוברים למיעוט השמאלני שנחוש בדעתו לחזור לכס השלטון, ושדרכם המסואבת, אינה בוחלת בשיטות הבולשביקיות הנודעות, אין סיכוי שהדמוקרטיה תתממש בישראל.
הדמוקרטיה, שבשפתותיהם של החתרנים תאבי השלטון אינה דמוקרטיה. הערעור על סדרי השלטון והחוק, שינוי המצב החוקתי שהכנסת יכולה לחוקק חוקים - ובמקומה נכנסים שליחי החתרנים בדמות המשפטנים. אלה שמכניסים לבית סוהר חייל שהגן על המולדת ועל חייו. כאלה המוכנים לשפוך רפש על ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה לישראל מאז היווסדה. ולא די בכך - משמיצים אותו, את אשתו וילדיו. אלה לא מותירים תקווה לאמת ולצדק.
גם אלוהים לא יעזור למי שהניח לשונאי המישטר המחבלים בו, והמחוללים מהפכה ללא שפיכות דמים, אך עם שפיכת שמם של בחירי העם. רק נס, כמו שקרה במלחמת העצמאות, שהמדינה תוכל להתאושש, מהמרד המהפכני שמתרחש כאן בכל מחיר, ועיקרו - לכבוש בחזרה את כל מוסדות השלטון ומנעמיו.
מי שהיה ג׳נטלמן, ולא החליף את כל הקובעים במשרות הבכירות מטעם מפא"י והשמאל, מקבל כעת בריבית דריבית את תוצאות פעילותם הזוחלת המוזנת מקרנות צדקניות הממומנות על-ידי גופים שונאי ישראל ותומכי הבי.די.אס. הרביזיה שהייתה אמורה על-פי הנורמות הבינלאומיות, להתרחש מיד עם עלית הליכוד ב 1977, ולא נעשתה, גרמה לכוחות השאול לתכנן היטב את חזרתם לשלטון, זאת, תוך הענקת פרסים ל"יוצרים ואמנים" חסרי חשיבות, שתועלתם רק בדעותיהם השמאלניות החתרניות. עד היום, רוב השופטים בוועדות המעניקות פרסים, רוב המוזמנים חינם להצגות הבכורה בתיאטרונים - הם הפונקציונרים של העבר, שחלקם עדיין אוחז ברסן ההטבות בגלל הג׳ובים שזכו בהם לנצח מהמפלגה הנכונה.
סיכוי לשרוד
מעגל ההכפשות הכותשות את המנהיג בהא הידיעה, שכלולים בו ונותנים לו יד כל חברי החונטה השמאלנית הצדקנים, מעגל הסחרור הזה תופס אנרציה, בהכילו את רוב הבורים והשוטים הסוגדים להם. להם - הכוונה לבעלי הרקורד של תיקי עבירות שלא קיבלו טיפול, ונסגרו על עבירות של מיליונים. מי מטפל בחמשת המיליונים שקיבל הברווז הצולע מהממשלה, בעוד החברה שלו כבר פשטה את הרגל והוא לא נתן תמורה כל שהיא? והשכחתם את מקרה אשכנזי וחלקו בתיק הרפז? וכיצד אין חוקרים את פרשת הפגישות של לפיד עם מו"ל ידיעות אחרונות"?
השוטים לא זוכרים כלום. אותם קונים בסיפורי הכחש שמעטירים עליהם הקופירייטרים המעולים, המציפים את כל אמצעי התקשורת, והמזינים כל הזמן את יצר אהבת הרכילות של ההמון.
ואפרופו הרעש שהקימו כל החפים מכל ידע על ציוצו של אבנר נתניהו, על רבין שרצח יהודים
פליטי שואה: כל מי שיעיין בדוחות המבוססים על עדויות מי שהיה שם בעת הטבעת האניה אלטלנה, הרי שרבין, שהגיע לרח׳ הירקון לאסוף את חברתו דאז, לאה, כשמע שהאניה הגיעה. מיד לקח רובה, למרות שלא היה בתפקיד, ירד לחוף וירה. בכמה פגע - הכל בפרטים בספרו של ד"ר אורי מילשטיין.
רק נס יציל אותנו מטביעה. כי אם השמאל יהיה בשלטון, ומפלגות השקרנים, הכזבנים ובעלי קופות השרצים על גבם והתיקים שנמחקו כלא היו - הם יתפסו את השלטון - ואזי אין לנו סיכוי לשרוד. רוצים אוסלו ג׳? רוצים מדינה ערבית נוספת שתימצא בבטן הרכה של ישראל עם צבא מחומש ומזוין בטילים כמה ק"מ מרצועת החוף, שייעשה כל שביכולתו לממש את האמנה הפלשתינית של מדינה אחת מהים עד הירדן והיא פלשתין? קבלו אותה. הכל בידיכם. כולל השמדת אלטנוילנד שהרצל חלם עליה, ואבותינו הגשימו אותה.

תאריך:  10/09/2019   |   עודכן:  10/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המשחק מכור
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
חייל גיבור , בנוסח עליס
שלמה המגיב  |  10/09/19 17:02
2
הליקוי המובנה של הדמוקרטיה
אורי מילשטיין  |  11/09/19 05:57
 
- ומי שאשם הם כזבני המישטר הקודם
alice  |  11/09/19 13:00
 
- אליס מלינה על "כזבנים" ?
שלמה המגיב  |  11/09/19 18:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי לאופרט
האם כל אלה שכה כועסים על האירוע ומחפשים בנרות תירוצי שווא להאשים את כל הימין "במעל", עושים זאת בתום לב בגלל צערם על השלום שכביכול אבד, או שהכעס האמיתי הוא על סיכול תוכנית מהפכת הנגד של השמאל נגד ההגמוניה הימנית בהתהוותה?
אסתר שניאורסון גרי
בתקשורת השנאה היוקדת לנתניהו היא כרטיס הכניסה    היא מגדירה אותך, מסמנת אותך לטוב ולרע
ציפי לידר
בשולי הכותרות: קמפיין הקנאה - רק לא ביבי מכירים?    הכיסא של גנץ    ולקינוח בקטנה
איתן קלינסקי
בחודש תשרי תשע"ד הוא כתב בעיתון "החרות" את הדברים הבאים: "חיינו בארץ הזו תלויים במילוי של כמה וכמה תנאים, תנאי הכרחי הוא יצירת יחס טוב אל העם היושב בארץ"
יוסי ברנע
ביקורת על ספרו (עב הכרס) של נתן שיפריס: ילדי הלך לאן?    פרשת ילדי תימן: החטיפה וההכחשה, 2019, ספרי עליית גג ידיעות אחרונות וספרי חמד, 855 עמ' וגם מספר הערות על הספר: ילדים של הלב, היבטים חדשים בחקר פרשת ילדי תימן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il