X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הסיבה העיקרית לשנאת נתניהו היא ההרגשה בשמאל ובאליטות ששלטו בישראל, ועדיין שולטות במידה רבה בפוליטיקה, בכלכלה, בתקשורת, בתרבות, בספורט ובמה לא היא שהוא "גנב לשמאל את המדינה שלו", ומנע מהם מיליארדים מהמיסים שמימנו את חיי הרווחה של האליטות
▪  ▪  ▪
כחול לבן. יחזירו את שיטת מפא"י? [צילום: פלאש 90]

השנאה הפתולוגית למפלגה המתחרה ולמנהיגיה וההסתה חסרת הרסן, היא תופעה המאפיינת את הפוליטיקה הישראלית מיום היוולדה. ב-1929 כתב ז'בוטינסקי, שבן גוריון כינה אותו "ולדימיר היטלר', במאמר "רעל השנאה", "אפשר לבנות את הארץ בלי לסמם את אווירתה ברעל השנאה... אם לא נכניע את נושאיה, אי-אפשר יהיה לנשום כאן, אם ישלטו בה כאלה".
בסרט מדהים ביושרו שעשתה ענת גורן ב-2006, "כל אנשי הקמפיין", נראה אייל ארד אומר: "אני כמו כריש שמריח דם במים... מה עושה כריש כשמישהו מדמם? תוקף, הורג אותו. אז בואו נהרוג אותו. נשים לו את הרגל פה (כשהוא לוחץ בידו על עורק הצוואר) ונלחץ. את ביבי שונאים. זו הזדמנות לפרק לו את האמ-אמא שלו". יועץ אחר, אודי פרידן, רק קרא לנתניהו "שטן".
ב-1997 פרסם ארי שביט, מאמר מכונן בכותרת "אויב חצי העם", שבו כתב: "עמודי המערכת שלנו היו סדרה של משפטי שדה, שגזרי הדין שהוציאו היו ידועים מראש... כמו כיתות ירי היורות רק לכיוון אחד... ברחובות, בין החברים שלנו הייתה אווירה פרועה, מתלהמת, של התרת דם."
"האם זה מפני שבתקופת כהונתו הידרדר מצבנו הביטחוני?" שאל שביט. "האם הוא היה רה"מ הברוטלי שהפעיל כוח צבאי מסיבי כדי להבריח מאות אלפי תושבים מדרום לבנון? האם הוא שהפעיל מדיניות אש שגרמה להרג המוני של חפים מפשע?... האם אנו שונאים אותו מפני שבתקופת כהונתו הידרדר המצב הכלכלי וגדלו הפערים החברתיים? האם מפני שבתקופתו התקבלו החלטות היסטוריות (כהסכם אוסלו) בלתי הפיכות בחיפזון ובקלות דעת ובנוהל בלתי סביר בעליל, מבלי לקבל אישור מהכנסת אלא בדיעבד?" לא, השיב שביט. את כל הדברים האלה עשו יצחק רבין ושמעון פרס, לא נתניהו, אך אותם לא שנאו.
שנאת נתניהו החלה תופשת תאוצה בשנים 1993-1992 כאשר "אנחנו הישראלים הנאורים נתקפנו בשיגעון משיחי... פתאום דמיינו... שהקץ קרוב... קץ המלחמות, קץ הסכסוך, ואם רק נמשח את רבין למשיח השלום, ניסוג מהשטחים ונקים מדינה פלשתינית, השלום יבוא."
"ביבי היה האיש שהסביר שאנחנו שתויי הזיות... וכשהתברר שביבי צדק וסחף חלק גדול מהציבור, נעשה לנו ברור במי האשם... מי רצח את המשיח, מי גרם לכישלון תהליך אוסלו... השנאה הקלה על אכזבתנו... ענתה לצרכינו הנפשיים העמוקים ביותר... היא אפשרה לנו שלא להתמודד עם הטעויות ועם הסתירות הפנימיות שלנו ולטשטש את העובדה, שכשניתנה לנו הזדמנות היסטורית חד-פעמית - עשינו שטויות, שגינו באשליות, שקענו במצב קולקטיבי של שיכרון משיחיות".
ליבוי השנאה ליריב, נסיון לעשות לו רצח אופי, ומנגד הדרישה לתת אמון בלתי מוצדק בגנרלים שפשטו את מדיהם (אחרי שדרדרו את כושרו של צה"ל, אם להאמין לדוחות הנוקבים של האלוף יצחק בריק) הם מסורת שמאל ש"כחול לבן" מקדשת. בני גנץ הכריז בראש חוצות שמעשי רה"מ גובלים בבגידה, ובשיחות סגורות אף הביע דעה שנתניהו היה רוצה להרוג אותו, טענה שלו אדם מן השורה היה מעלה היו מאשימים אותו בצדק בפרנויה.
הסיבה העיקרית לשנאת נתניהו היא ההרגשה בשמאל ובאליטות ששלטו בישראל, ועדיין שולטות במידה רבה בפוליטיקה, בכלכלה, בתקשורת, בתרבות, בספורט ובמה לא היא שהוא "גנב לשמאל את המדינה שלו", ומנע מהם מיליארדים מהמיסים שמימנו את חיי הרווחה של האליטות, ואת יכולתם לשחד מכספי המיסים את הציבור, לממן את המשק הקולקטיביסטי הכושל ועשרות אלפי משרות למחוברים.
הרפורמות שנתניהו הוליך בכלכלה קיצצו במשטר השחיתות של שיטת מפא"י, ששלטה בכל משאבי המדינה. אלה הוקצו בעבר למחנה השמאל, לחברת העובדים, להסתדרות, לקיבוצים ולוועדים הגדולים, לטייקונים ומשרתיהם, לעורכי הדין ולרואי החשבון, למאכערים ולשתדלני צמרת, לעיתונאים ולאנשי אקדמיה ו"תרבות" שחיו על משמני הארץ, בזמן של-1.7 מיליון ישראלים, רובם עולים מארצות ערב שהוגלו בכפייה לפריפריה, לא ניתנה אפשרות להתקדם, והם וצאצאיהם חיים עדיין בעוני או בקושי גומרים את החודש, שעה ש'החברתיים' לא עשו דבר כדי לחלצם ממלכודת העוני.
מנהיגי 'כחול לבן' הבטיחו להעלות את התקציבים ל'סקטור הצבורי' מילת קוד למתן מילארדים לכל מיני קבוצות לחץ ומקורבים. כך הם יחזירו לחיינו את שיטת מפא"י שהשחיתה את החברה והכלכלה. העניים יקבלו פרורים והמקורבים מילארדים. ראו הוזהרתם.

תאריך:  16/09/2019   |   עודכן:  16/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
ארה"ב וישראל השיגו הצלחה במלחמה בטרור של ארגון חמאס והביאו לנתק בין בית המלוכה הסעודי לארגון והפסקת איסוף הכספים עבורו. גורמים בחמאס מאשימים את סעודיה כי הקריבה את היחסים עם הארגון למען נורמליזציה עם ישראל
יוסף איעז
כבר ברור לך שלא תתקן את העולם, גם לא את מדינתך, את ישוב מגוריך ו... כנראה גם לא את הטעון תיקון, לדעתך, במשפחתך
ציפורה בראבי
הקיץ הזה היה חם מתמיד, הבחירות האלה נוטפות זיעת קיץ ושנאת חינם
עליס בליטנטל
המופע בתיאטרון הספריה של מחווה לשיריו של יוסי בנאי, הוא בבחינת ביטוי אהבת הקהל לשירים באיכות שכמותם אין בנמצא בימינו    זהו ערב מענג ומרנין וצובט בלב לכל מי שכמה ועורג לשירים יפים וערכיים
עומר מואב
אצל מירב מורן החיים פשוטים. צריך תחבורה ציבורית בניהול מלא של המדינה, ללא תחרות ללא יוזמות פרטיות, ללא תחבורה שיתופית, עם כבישים פקוקים, ונתיבי תחבורה ציבורית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il