חברת קרליין-פריגו מוצרי צריכה, חברת הקוסמטיקה המובילה בישראל, מעלה קמפיין פרסום לרגל הרחבת סדרת טיפוח הפנים ביו ג'ניק, משיקה קרם יום ביו ג'ניק SPF30, המותאם לעור הפנים בקיץ הישראלי.
קמפיין הפרסום, יעלה ב-24 ליולי, בהשקעה של מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום, "באומן בר ריבנאי". הקמפיין תחת הכותרת : "ביו ג'ניק SPF30 - כדי שלא תפגשי את השמש פנים אל פנים", כולל תשדיר טלוויזיה ומודעות פרינט בעיתונות בכיכובה של הפרזנטורית אסנת חכים.
דינה נבות סמנכ"ל השיווק של קרליין-פריגו מוצרי צריכה, מוסרת: "החדשנות המוצרית של קרליין מאפשרת להעניק לצרכניות את המענה המושלם לטיפוח עור הפנים. בניגוד למתחרות, אשר נשענות על הבטחות שווא, קרליין חברה ישראלית, מכירה את הצרכנית ואת האקלים בישראל, מעניקה לצרכנית את הפתרון האולטימטיבי מתוך הבנה כי המוצר החדש הוא המתאים ביותר עבורה, בייחוד בתקופה זו של השנה, בעונת החום היוקד".
במרכז הקמפיין, הפרזנטורית אסנת חכים המדברת עם הצרכנית הישראלית בגובה העיניים, בדרך אינטימית המשדרת קירבה. החידוש המוצרי מותאם במיוחד להתמודדות עם השמש הישראלית, היוקדת, בחודשי הקיץ.
על סדרת ביו ג'ניק - קרם יום SPF30
קרם יום SPF30, פועל לעומק גרעין התא, מכיל :Helioguard® רכיב ייחודי המופק מאצה אדומה העשירה בחומצות אמיניות, ומגן לעומק על העור בפני הגורמים להזדקנותו וקימוטו כגון: שמש, אקלים, וזיהום אויר. הקרם היפואלרגני בעל מרקם רך המעניק מגע של משי לעור. מגן על העור מפני פגיעות חיצוניות, מאיץ תאי עור חדשים ורעננים, מעשיר את העור בלחות, מעניק הגנה מוגברת מפני קרני השמש ומעכב תהליך התבגרות העור. סדרת ביו ג'ניק פותחה במעבדות היופי של קרליין בשיתוף מעבדות פריגו פארמצטיקה, פיתוח הסדרה לא נוסה על בעלי חיים.