X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הכוכב יופיטר נמצא בבבית הכספים שלכם עד לסוף השנה הנוכחית, כך שנראה שמבחינה כספית, הייתה זו שנה טובה יותר מהרגיל כיוון שיופיטר הוא הכוכב שמעניק גם שפע כלכלי
▪  ▪  ▪
[צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]

השבוע נגיע מזל טוב למזל החודש מזל מאזניים. תאריך המזל: בין ה-23.9 ל-23.10, אלמנט: אוויר. אופי האלמנט: יוזם. איבר בריאותי רגיש: כליות, פרקים.
תכונות חיוביות של המזל: אנשים הגיוניים, אובייקטיבים, נעימי הליכות, ידידותיים, אוהבים שלום והרמוניה, שלווים, מזדהים עם הזולת, אוהבים את החיים הטובים, מעולים בעבודת צוות, ניתן להגיע איתם להסדר, פשרה ושיתוף פעולה, בעלי חוש אומנות מפותח.
תכונות שליליות של המזל: חסרי יכולת להחליט, חסרי ביטחון, בעלי דעות שונות בגלל חוסר היכולת לקחת אחריות על חייהם, לא נותנים מעצמם עד הסוף במערכות יחסים – שומרים מרחק מהזולת ולכן נחשבים לקרים רגשית, תלותיים, נצלנים בגישתם לאחרים.
תחזית שנתית כללית לילידי המזל
שפע – הכוכב יופיטר נמצא בבבית הכספים שלכם עד לסוף השנה הנוכחית, כך שנראה שמבחינה כספית, הייתה זו שנה טובה יותר מהרגיל כיוון שיופיטר הוא הכוכב שמעניק גם שפע כלכלי. מחודש ינואר 2020 יעבור כוכב זה למקום המקושר עם הסביבה הטבעית שלכם, הווה אומר עם הבית בו אתם חיים וגם עם האנשים הסובבים אתכם. יתעורר בכם רצון להתחדש בסביבת המגורים שלכם ושיפוצים בהחלט יבואו בחשבון ואף מעבר דירה אם אתם יכולים להרשות זאת לעצמכם. זהו זמן שבו תרצו לפנק את הסביבה שלכם וגם את האנשים הקרובים לכם שלאחרונה חשו שלא תמיד אתם נמצאים בשבילם. נהגו בזהירות ובחוכמה בין החודשים מאי ועד אוגוסט 2020, כיוון שאז יהיה כוכב השפע בנסיגה ואתם עלולים לעשות החלטות שגויות. התייעצו עם אנשי מקצוע מתאימים.
קושי – הכוכב המאתגר המוכר בשמו סטורן וגם שבתאי מבקר אצלכם במקום המקושר עם המעגל הראשון של חייכם הוא בית המשפחה. נראה שמסיבות שאינן תלויות בכם אתם חייבים לדאוג לאחד מבני המשפחה ולא בהכרח המבוגרים מכם והדבר עלול להדאיג אתכם. היחסים בבית יכולים להיות טעונים יותר, כיוון שאתם עלולים לטעון ולהרגיש שמרבית הנטל נופל עליכם ואינו מתחלק שווה בשווה בין האנשים התלויים בדבר. ייתכן שתרגישו שכל דבר שאתם מתאמצים בשבילו מגיע אליכם קשה יותר ואתם חייבים לטרוח מעל ומעבר למה שתיכננתם מלכתחילה וכך עד לסוף 2020, למעט החודשים בין חודש אפריל ועד יולי 2020, בהם נסוג הכוכב מהמזל וחוזר למזל דלי.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב יהיה נכון להתייעץ ולשוחח אודות גיוס משאבים פיננסיים, כיון שכוכב התקשורת יבקר החודש בבית הכספים שלכם ויעורר תחום זה
▪  ▪  ▪

טלה
כוכבים משמעותיים נמצאים בבית השותפויות שלכם כך שזה הנושא שנבחן ונבדק הפעם עבורכם. זה הזמן לעשות את חשבונות הנפש הנדרשים. נראה שיש לכם צורך לבחון את ההתנהלות האישית שלכם מול המשפחה. מומלץ לנסות ולהשקיע יותר זמן איכות עם הקרובים לכם, כיוון שנראה שהם זקוקים לכם יותר משהם מוכנים להודות בכך.
שור
הכוכב סטורן הנמצא בבית תפיסת העולם שלכם נותן לכם הסתכלות וממד חדש על החיים. נראה שאתם מאוד חוששים לומר את דעתכם כיוון שאתם רוצים להיתפס כהרבה יותר חזקים ממה שאתם באמת, בעיני האחרים. נושאי תקשורת לסוגיה השונים יעלו בשבוע הקרוב ואתם צריכים לוודא שאתם מובנים לזולת וכל מה שאתם אומרים - מגיע לאוזן הנכונה.
תאומים
בשבוע הקרוב תאלצו להשקיע את כל זמנכם בתחום האישי. וונוס הכוכב האחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם במקום המקושר עם השקעת יחסי אנוש במקום המקושר עם אנשים מבוגרים ואף ילדים שמעוררים אתכם לחשיבה ולעשייה. גם נושא יחסי העבודה יהיו אצלכם טובים יותר, כיוון שאתם מרגישים צורך לפעול ולהשקיע בנדון.
סרטן
הכוכב מארס נמצא אצלכם בבית המקושר עם התחום המשפחתי שלכם ולכן נושא זה יהיה הרבה יותר משמעותי עבורכם בשבוע הקרוב. נראה שגם נושאי ילדים ועבודה דורשים מכם תשומת לב כך שאתם צריכים לבדוק עם עצמכם האם אתם מתנהלים נכון מבחינה אישית ומקצועית. ייתכנו חיכוכים בבית על-רקע תפיסת עולם שונה והעובדה שאתם צריכים לרצות את כולם.
אריה
הכוכבים מארס שמביא עשייה וונוס שתפקידה להקל מבחינה אישית על מערכות יחסים ולהביא כספים למי שחסר, נמצאים אצלכם במקום המקושר עם הסביבה הטבעית שלכם ולכן יש לכם יכולת לעזור לאחרים ובשלב זה פחות לצפות שאחרים יעזרו לכם. את העזרה לה אתם מצפים, תקבלו מאנשים קרובים שאינם בהכרח בני המשפחה שלכם.
בתולה
בפרק זמן זה של חייכם אתם פועלים מתוך מחשבה מעמיקה של מהם הנושאים שמנהלים אתכם בחיים. קיים בכם צורך לקבל תשובות מדויקות שייתנו לכם את התשובה לדרך חייכם. ייתכן שמבחינה כספית אתם עדיין לא בטוחים שאתם במקום הנכון, אך כל הסביבה תומכת בכם וסומכת עליכם מאוד, כיוון שבעבר כבר הוכחתם את עצמכם.
מאזניים
הכוכב שלכם המוכר בשמו ונוס והמביא איתו הרבה מזל והזדמנויות בנושאים בין אישיים ואהבה נמצא במזל שלכם. נראה שזה הזמן הנכון לבדוק איזה עוד דברים אתם יכולים לעשות עבור עצמכם, על-מנת להתפתח. נצלו קשרים חברתיים שיעזרו לכם להתקדם בחיים באופן כזה שתוכלו להיעזר בהם בהמשך. מבחינה כספית, עדיין אתם זקוקים לעצות מאחרים.
עקרב
מרבית הכוכבים נמצאים בבית תת-המודע, כך שאתם מתחילים להרגיש בתסמונת טרום יום ההולדת שלכם והאנרגיות אינן כפי שהייתם מצפים מעצמכם. כוכב אוראנוס שמביא איתו שינויים רבים נמצא כבר כמה חודשים במצב בו הוא משפיע עליכם לעשות שינויים משמעותיים שמטרתם להכיר את עצמכם טוב יותר, כדי שתוכלו לשחרר את הישן לטובת החדש.
קשת
נראה שמבחינה חברתית אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות שלכם כיוון שהשמש בשמיים מבקרת אצלכם במקום המקושר עם אירועים חברתיים משמחים. כמו-כן, נראה שתעדיפו לא לחשוף את רגשותיכם ותעדיפו לשמור אותם לעצמכם. ושוב, אל תתנו לחששות ולפחדים לנהל אתכם מעבר למה שאתם מסוגלים להכיל.
גדי
אתם נמצאים בתקופה שבה המניות המקצועיות והאישיות שלכם בעלייה. נראה שאתם מבוקשים בכל מקום ואנשים משחרים לפתחכם. המילה שלכם הינה משמעותית מאוד ואנשים אוהבים אתכם בעבור מה שיש לכם להציע. ייתכן שאתם נמצאים עכשיו בתקופה שבה נכנסים הרבה אנשים לחייכם, אך לא בהכרח גם יישארו איתכם לאורך זמן וטוב שכך.
דלי
כוכבים רבים נמצאים במקום המקושר עם הצורך שלכם להבין דברים מעבר ואף לנסות מזלכם במקומות רחוקים. זוהי עובדה מצוינת, כיוון שאתם מזל שזקוק כל הזמן להתחדשות. זה הזמן לא להסס ללמוד נושאים חדשים שיכול להיות שיקדמו אתכם בהמשך. אנשים חדשים שיכנסו לחייכם יוסיפו לכם את הנופך המרגש והצבעוני אותו אתם מחפשים עבור עצמכם.
דגים
אתם נמצאים בתקופה מאוד עמוסה מבחינה מקצועית ואישית ובעיקר בנושאי כספים ותפיסת העולם שלכם שהולכת ומשתנה ביום יום בגלל תובנות חדשות שנכנסו לחייכם. זה הזמן הנכון עבורכם לשחרר קצת לחץ ולהרשות לעצמכם לנוח. אתם נמצאים בזמן שמבחינה אישית עוברים עליכם הרבה דברים ולכן אתם זקוקים למנוחה והרפיה יורת מכל זמן אחר.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  25/09/2019   |   עודכן:  25/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 גיוס משאבים / Mashabim
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפי לידר
בשולי הכותרות: ומי תרם לניצחון של עודה? ביבי!    מייסד טלגראס גיבור תקשורת?    מה המשותף לפמיניסטיות ולחרדיות? רמז - אישה היא לא חפץ    ולקינוח צרצר למה?
בעז שפירא
השיטה פעלה כך: חקירות אינסופיות תוך השקעת מעל למאתיים מיליון שקל לשם חיטוט ונבירה בכל מהלכיו של נתניהו    בהמשך תפירת תיקים ומספורם במספרים הקלים לקליטה, כל זה אגב הפעלת לחצים בלתי אנושיים על-מנת לייצר עדי מדינה היכולים להפליל את האיש
אליקים העצני
יתכן שצפויה לנו תקופת דמדומים ארוכה    בתקופה הזאת ימשיכו לזעוק לפתרון ביחד עם בקעת הירדן וצפון ים המלח כל יתר המחדלים הלאומיים של שנות שלטון נתניהו
דן מרגלית
תוך שנתיים נדע אם אתה יכול לחזור או שעלינו לבחור לך יורש והוא יעמוד בראש הממשלה    אבל בחייך, תהיה פעם אחת עם קצת מוסר
עו"ד דויד סנדובסקי
מיגוון חלופות להתמודדות עם התרת הפלונטר, לשם מניעת מערכת בחירות שלישית ברציפות    יען כי אסור להגיע לבחירות שלישיות ברצף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il