X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קרביץ
▪  ▪  ▪

רשת "קרביץ" פותחת השבוע, 40 ירידים, לקראת חזרה לבית הספר. הירידים יפתחו בקניונים ומרכזי קניות מובילים ביניהם: ברשת קניוני עזריאלי, ברשת קניוני ריט, בקניון רמת אביב בת"א, בקניון נהריה, בקניון דימונה, בקניון חיפה ועוד.
הירידים, ישתרעו על שטח של בין 100 עד 200 מ"ר ויכללו מגוון רחב של מוצרי חזרה לבית הספר, לכיתות יסודי, חטיבה ותיכון. בין המותגים המובילים: ילקוטים, תיקים, קלמרים, עפרונות, עטים, טושים, סרגלים, מחקים, מחדדים וכו' וציוד היקפי החל ממחשבים עד מדפסות ועכברים למחשב.
מנשה זילכה, מנכ"ל רשת "קרביץ" מסר: כי להערכתו יגיעו במהלך החודש הקרוב לירידים למעלה מ-1 מיליון מבקרים ומחזור המכירות של הירידים יעמוד על 40 מיליון ₪ לחודש פעילות.
עוד מסר זילכה: "הירידים, שיאופיינו השנה בצוותים מקצועיים של מוכרנים, שעברו הכשרה מיוחדת לרכישה, לקראת החזרה לבית הספר, יוזילו בכ-20% את מגוון המוצרים והמותגים".
כמו כן, היריד יכלול מבצעים והנחות משמעותיות כמו: ילקוטים של בראץ',ספיידרמן, פוקה, קדס, אדידס וכדומה החל 69 ש"ח ועד 250 ש"ח בלבד, סט 50 עפרונות צבעוניים באריזת פח מדגמי בראץ, פוקה וספיידרמן ב-29.90 ש"ח בלבד, מגוון ארגוניות מדגמי פוקה, בראץ, לוניטונס וריפקארל ב-59.90 ש"ח ועוד.
עוד מסר זילכה: "הירידים יציעו להורים ולילדים מגוון שירותים מיוחדים, החל מהדרכות וייעוץ אישי, עד בניית סל חזרה לבית הספר עפ"י תקציב אישי, גיל התלמיד וכד".
לרגל פתיחת הירידים, תצא "קרביץ" במסע פרסום רחב, באמצעות משרד הפרסום "אקספרט" מקבוצת באומן בר ריבנאי. הקמפיין בעלות של 2 מיליון ₪ כולל: מודעות צבע בעיתונות היומית, מודעות במקומונים, פולדרים, ושילוט בקניונים ובמרכזי הקניות בהם נערכים הירידים.

תאריך:  25/07/2007   |   עודכן:  25/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il