X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עתליה ארד, מנהלת מחלקת החקירות ברשות ניירות ערך, הודיעה ליו"ר הרשות על כוונתה לסיים את תפקידה
▪  ▪  ▪

מנהלת מחלקת החקירות ברשות ניירות ערך, עתליה ארד, הודיעה בשבוע שעבר ליו"ר הרשות, משה טרי, על כוונתה לסיים את תפקידה. זאת, בהתאם להתחייבותה המוקדמת לטרי, לכהן בתפקיד זה כשלוש שנים. ארד תפרוש מניהול המחלקה בסוף שנת 2007.
עתליה ארד (52) הגיעה לתפקידה ברשות לאחר שרות של 25 שנה במשטרת ישראל. את דרכה במשטרה החלה כפסיכולוגית של מחוז ת"א ובהמשך התקדמה במסלול של חקירות צווארון לבן ביחידה הארצית לחקירות הונאה. בין החקירות שבהן השתתפה היו פרשת נשיא המדינה לשעבר, עזר ויצמן, ופרשות פליליות הקשורות לשרים, לחברי כנסת ולראשי רשויות מקומיות. בתפקידה האחרון ביאח"ה שימשה כראש מפלג חקירות בדרגת סגן ניצב.
עבודתה של ארד ברשות ניירות ערך זכתה להערכה מקצועית רבה. בתקופתה, הצטיינה מחלקת החקירות בהגדלת כמות החקירות ואיכותן, בהבאה לכלל סיום כמות משמעותית של תיקי חקירה וכן בצמצום משמעותי של זמן התגובה של הרשות בפתיחת חקירות. בין התיקים הבולטים שנחקרו בתקופתה - רוגוזין, לאומי (כולל תיקי פסגות ופיא), דור כימיקלים, נוגה, מי עדן, אורליין, תממ, ספן, כימניר, גולן מלאכת מחשבת, דרבן - ולאחרונה גם פרשת דור-אלון.
יו"ר הרשות, משה טרי, הביע צער רב על כוונתה של ארד לפרוש. הוא שיבח במלים חמות את עבודתה. "עתליה הביאה את מחלקת החקירות שלנו להשגים יפים מאוד", אמר, "היכולת להגיב במהירות להתפתחויות בשטח, ההתמודדות עם תיקים מורכבים וסבוכים והשילוב הסינרגטי בין מחלקת החקירות לבין המחלקות האזרחיות ברשות בהכנה, בביצוע ובליווי של מהלכי האכיפה - לכל התהליכים החשובים הללו היא היתה שותפה בכירה. עתליה היא מנהלת מקצועית מאוד והדבר ניכר בהערכה הרבה שזכתה לה, הן ברשות והן מחוצה לה".
מחליפה של ארד בתפקיד מנהל מחלקת החקירות הוא מי ששימש כסגנה בשלוש השנים האחרונות, ניר בר-און (40). בר-און, שהחל את דרכו ברשות כחוקר מן המניין, הוביל וניהל חקירות מורכבות ומסועפות בארץ ובחו"ל והיה מעורב בכל החקירות שהוזכרו קודם לכן וברבות אחרות. בהכשרתו הוא עורך דין, וכמו כן הוא בעל תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון בהיסטוריה של המזרח התיכון ובמדעי המדינה.
"ניר בר-און הוא הבחירה הטבעית לתפקיד", אמר טרי לאחר שחתם על כתב המינוי, "יש לו השגים יפים כחוקר וכאיש ניהול ובשנים האחרונות היה שותף לזינוק המקצועי המשמעותי שביצעה המחלקה. אני מאמין בו וביכולותיו ובטוח שבהנהגתו תעמוד המחלקה באתגרים הרבים שעוד נכונו לנו בעתיד".

תאריך:  29/07/2007   |   עודכן:  29/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הקבוצה מנהלת 4.5 מיליארד שקל    הלקוחות יוכלו לעשות פעולות באמצעות האינטרנט    "הבנקים יוכלו לתת יעוץ פנסיוני, אבל הם אינם יודעים איך לעשות זאת"
אלעזר לוין
הממונה על שוק ההון: "הסכם היעוץ הפנסיוני טוב לסוכני הביטוח וגרוע לבנק הפועלים... לאומי ניהל איתנו מו"מ על הסכם זהה, ונסוג ברגע האחרון"    מודיע: "נבקש מהכנסת לתקן את חוק בכר, ואני מקווה שהאינטרסים הצרים של סוכני הביטוח לא יגברו הפעם"
הדר פרבר
מאז אמצע שנות ה-90 מספר הילדים שמתו מחום כשננעלו ברכב עלה באופן משמעותי והסתכם בכ-340 ב-10 השנים האחרונות    השארת חריץ בחלון לא עוזרת!
ניר יהב
תקרית חמורה ברצועת עזה: חייל גולני נשכח בתום פעילות מבצעית של הגדוד שלו בשטח הפלשתיני בשל תקלה בהתפקדות החיילים    חבריו חזרו לשטח ואיתרו אותו
שרון קביליו
איתן שלייפר מונה למנהל אגף רכש ציוד ומכשור רפואי וינהל רכש בהיקף שנתי של כ-800 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il