X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
קומדיה מוסיקלית מקסימה [צילום: רדי רובינשטיין]
מאה ביחסי משחק והפקה
קומדיה מוזיקלית משובחת על הווי חיילות בבסיס צבאי - הפקה מרהיבה וביצועים נפלאים - תיאטרון בית ליסין
טקסט שנון [צילום: רדי רובינשטיין]

"אפס ביחסי אנוש", העולה בבית ליסין בתל אביב, היא קומדיה מוזיקלית מקסימה, שזורה בביצועים ווקאליים נפלאים, בביצוע להקת שחקנים מוכשרת. אין ספק כי זוהי ההפקה המוצלחת ביותר בתיאטרון הרפרטוארי העונה והיא ראויה לחופן של מחמאות.
מדובר בעיבוד בימתי לסרט הנודע בעל אותו השם שיצרה טליה לביא. את המחזה כתב בשנינות רבה אורן יעקובי ונוספו לו שירים של יעקובי ועילי בוטנר. בוטנר הלחין את השירים והתוצאה היא - להיט בטוח. הבמאי הנפלא עידו רוזנברג הצליח לרקוח סוג של מחזמר שכולו שירים וריקודים, טקסט שנון וחד, שלא מרפה מהנעשה בצה"ל, בצורה מוגזמת ומצחיקה.
הכוריאוגרפיה של בכיר מעצבי התנועה בתיאטרון, עוז מורג, היא מעולה ותוססת ובסך-הכל מדובר בחוויה תיאטרלית מוזיקלית משובחת.
העלילה עוסקת במדור שלישות במחנה צבאי ולהווי החיילות המשרתות בו. דפי היא משקית נייר וגריסה, תפקיד שהומצא למענה. החלום שלה הוא לעבור לשרת בקריה, ליד ארומה עזריאלי. היא שולחת מכתבים עם בקשות העברה לכל הקודקודים בצה"ל בסיועה של פקידת הדואר זוהר. במדור משרתת גם אירנה העולה מרוסיה ושתי פקידות דתיות כשעליהן מפקדת רמה, סגן קשוחה שמנסה אף היא לפלס דרכה לצמרת. הבנות חולמות על אהבה ואותה מייצג קצין צעיר וחטוב שהופך למושא הערצתן. למקום מגיעה מחליפה והיא מגלה שבעצם היא חולמת שנים על אהבתה לקצין איתן. תוך כדי כך, ישנה תפנית מרעישה בעלילה ומכאן ואילך העלילה פורצת ושועטת עד לסוף הבלתי נמנע ואולי הידוע מראש.
משי קלינשטיין מגלמת את דפי המתוסכלת והיא מגישה משחק מבריק ועדין עם יכולות ווקאליות נפלאות. מגי אזרזר כזוהר מגישה משחק נפלא ויש לה יכולת שירה מצוינת. היא מבצעת את התפקיד בצורה קולחת ומרגשת. דיאנה גולבי כאירנה, גונבת לא פעם את ההצגה בטקסטים חדים כתער, פניני לשון בעברית וברוסית וגם תורמת את כשרונה בשירה. ביצועים נהדרים למי שזכתה מקום ראשון בכוכב נולד.
מעיין תורג'מן כרמה מפקדת המדור מגישה משחק נפלא ויש לה גם יכולת שירה מצוינת. מעיין היא שחקנית נהדרת וליהוק מדויק וראוי. רון שחר מגלם את אל"ם בועז מפקד הבסיס ומשחקו הוא מעולה, ציני במינון מתאים ויש לו יכולות נפלאות. החיוך על פניו הוא חלק ממשחק מקצועי משובח והוא ראוי בהחלט למחיאות כפיים על הביצוע. אסף הרץ הוא איתן, הקצין מושא הערצתן של הבנות. משחקו הוא נהדר, מקצועי ומושלם.
קרן מרום ולורין מוסרי מגלמות נפלא את החיילות הדתיות ששמות את מנהגי הדת בפרופורציה המתאימה והן מעולות ומצחיקות. קרן מרום היא רקדנית, שחקנית וזמרת מצוינת והיא מגלמת את שלל הביצועים שלה באורח מקצועי ומושלם. מאי קשת מגלמת את תהילה המגיעה לבסיס בחיפוש אחר איתן ומשחקה הוא מרגש, מוקפד וראוי לציון מיוחד. בולטת בלהקה גם נופר אליהו במגוון תפקידים והיא זמרת נפלאה ושחקנית משובחת. יש לציין גם את אבירם אביטן, לירן מזרחי, אשלי זימברג, ענבר יוחננוף, דור ברנס, על ביצועים מעולים.
אמיר לקנר אחראי לניהול המוזיקלי והעיבודים הנפלאים. שני טור עיצבה תפאורה פרקטית של משרדים צבאיים, שדכן סיכות ענק שמהווה בעצם מוטיב מרכזי בעלילה. אורנה סמורגונסקי עיצבה תלבושות נפלאות, בעיקר בתמונה על אזור עזריאלי ליד הקרייה. קרן גרנק עיצבה תאורה ראויה. ריקי בוגטין אחראית להדרכה הקולית. ניראל שרון עצב סאונד צלול וברור.

הבנות חולמות על אהבה [צילום: רדי רובינשטיין]
הכותב הוא עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.
תאריך:  29/10/2019   |   עודכן:  29/10/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרדכי ליפמן
אם סברתי מתוך תמימות (בלתי נסלחת), שעדיין יש סיכוי סביר כי במדיה, לפחות בזו הכתובה, בפרינט, נשמרת רמת מקצועיות סבירה    כלומר, נשמרים הכללים הבסיסיים של עיתונות ישרה, הוגנת, נסמכת על עובדות נטו, התבדתי
קובי אפללו
העם פקעת עצבים, עסקים נסגרים, המצב הכלכלי מחמיר, מערכת הבריאות קורסת, מדינה לא מתפקדת    הם בשלהם - עסוקים במי יוביל ראשון, מה שבטוח, אנחנו אחרונים
ד"ר מרגלית מולנר גויטיין
הזהרו מתערוכת לאונרדו בפריז    טעות שלא ברור איך מוסד (מוזאון) כה מכובד כמו הלובר מרשה לעצמו (או אולי בוחר, מחוסר ברירה?) להעמיד בראש מפעלו
משה נסטלבאום
טור דעה אישית בשלישי ובשישי שלא דופק חשבון    ה"אח" החדש של נפתלי בנט    רולטת הכביש שהפכה למלכודת מוות    למה לא כדאי לעזוב את הבית?    אם אתם דוברי עברית אתם לא רצויים במסעדת אל ראדא בנצרת    שעון החורף הוא לא המצאה שלנו    ועל מכתב נדיר שכתב הנער יצחק רבין בכתב ידו
יוני בן-מנחם
הרש"פ נוקטת "הפגנת שרירים" חדשה והודיעה על הפסקת יבוא עגלים מישראל במסגרת מדיניותה החדשה להתנתק כלכלית ממנה. גורמים בכירים בפתח המגלים גישה פרגמטית טוענים כי מדובר באחיזת עיניים פוליטית וכי בסופו של דבר הרש"פ תתקפל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il