X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גביע הטוטו: הקשר כבש שער גדול והצטיין בניצחון הירוקים על קבוצתו של פרדי דוד - גם קטן וקולאוטי הבקיעו. רוסו עלה לבכורה המחודשת בדקה ה-55
▪  ▪  ▪
[צילום: ONE]

מכבי חיפה דרסה היום (שבת) 0:3 את מכבי הרצליה במחזור הראשון של גביע הטוטו לעיני 1,500 צופים באצטדיון הבונבוניירה.
ליאור רפאלוב המשיך את היכולת הנהדרת שלו ממשחקי ההכנה של הירוקים לעונה הקרובה כשהבקיע שער גדול לרשתה של הרצליה.
עוד לפני כן יניב קטן העלה את חיפה ליתרון ורוברטו קולאוטי סגר את הסיפור כבר בדקה ה-55 עם השער השלישי.
ג'ובאני רוסו עלה מהספסל בדקה ה-55 והחליף את לוקאש סורמה הפולני בהופעת הבכורה המחודשת שלו במדים הירוקים. להרצליה, שזכתה בגביע הטוטו בעונה שעברה, מצפה עוד עבודה רבה אם ברצונה לשחזר את ההישג גם השנה.
מחצית ראשונה
בדקה ה-2 יניב קטן נשלח באגף הימני, אבל אושרי אלפסי הגיע בזמן והצליח לבלום. כעבור דקה בוקולי קיבל את הכדור באגף וניסה להרים לרחבה, אבל איתמר ניצן בן ה-20 היה במקום והצליח לקלוט.
אחרי חצי דקה שוב בוקולי היה באגף הימני, עבר את השחקן שלו והעביר כדור שטוח לתוך הרחבה, אבל שוב ניצן היה במקום. בדקה ה-5 הרצליה השתחררה והחלה לצאת קדימה יותר ויותר, אבל חוסר דיוק במסירה האחרונה הביא את הכדור פעם אחר פעם להגנה הירוקה.
בדקה ה-9 אלפסי ניסה את כוחו ממרחק, אבל שלח כדור חלש שחלף בסמוך לקורה ויצא החוצה. אחרי דקה נוספת ראדי השתחרר על סף רחבת חיפה ושיחרר כדור חזק שטס מעל לשער. כעבור 4 דקות הרצליה הגיעה להזדמנות הטובה במשחק אחרי שסעיד מקאסי בעט כדור שטוח מ-20 מטרים ודוידוביץ' הצליח להדוף בקצות האצבעות לקרן.
בדקה ה-17 בוקולי הקפיץ את הכדור למשומר, שחדר לרחבה מהאגף הימני, המגן מסר אחורה לכיוונו של רפאלוב, שהחליף רגל ובעט כדור חזק שנהדף בשחקן הרצלייני, ספק בידו - ללא תגובה של השופט. רוני לוי והספסל הירוק דרשו פנדל, אבל השופט הורה להמשיך.
אחרי 2 דקות רמי חליס נפצע ונאלץ לרדת מהדשא. הצוות הרפואי של הרצליה טיפל במגן שהגיע עם אשקלון אשתקד לגמר הגביע, אבל הוא לא יכול היה להמשיך והוחלף באיתן עזריה. בדקה ה-22 מהראן ראדי חתך עם הכדור מהאגף הימני למרכז והצליח למסור בחצי-גובה לכיוונו של טצ'ה אנטויה שניסה לכבוש במספרת, אבל החטיא את המסגרת.
רוני גפני נפצע ויצא
בדקה ה-23 רוני גפני בהופעת הבכורה במדי חיפה בישראל, נפצע וירד לקבל טיפול. לאחר מספר דקות המגן שהגיע מבית"ר ירושלים, חזר למגרש, אבל לא יכול היה להמשיך וכעבור דקה נאלץ לרדת. את מקומו תפס אדורם קייסי הוותיק בעמדת המגן השמאלי.
דקה 28 - 0:1 למכבי חיפה: רוברטו קולאוטי נשלח בכדור ארוך גדול לכיוון הרחבה של הרצליה, הארגנטיני עצר וחיכה לעזרה שהגיעה מצידו של יניב קטן. הארגנטיני מצא את הישראלי, שחדר לרחבה, עבר את השחקן שלו ומול ניצן, גילגל את הכדור לפינה הקרובה ולרשת.
כעבור 6 דקות סעיד מקאסי שהגיע מהפועל פ"ת, נשלח בכדור עומק לתוך הרחבה, אבל נתפס בעמדת נבדל. בכל מקרה החלוץ הרואנדי לא הצליח למצוא את הרשת כשבעט היישר לגופו של ניר דוידוביץ'.
דקה 40 - 0:2 למכבי חיפה: ליאור רפאלוב הראה איזה שחקן גדול הוא כשהכפיל את יתרונם של הירוקים אחרי 12 דקות. הקשר הצעיר, שכבש שער בלתי נשכח ב-1:5 על ווטפורד במשחקי טרום העונה, פרץ מול כל הגנת הרצליה, עבר בין שניים, הטעה את ניצן וגלגל מקרוב לרשת.
מחצית שניה
בדקות הראשונות שאחרי ההפסקה דווקא הרצליה היתה טובה יותר כששלטה בכדור במחצית המגרש של חיפה. בדקה ה-47 אנטויה הקפיץ את הכדור מהאגף הימני, דוידוביץ' נשאר בשער ומשומר הצליח להרחיק לפני ששחקן עם חולצה צהובה מגיע לאיזור.
כעבור 2 דקות עומר בוקסנבוים קיבל את הכדור בתוך רחבת חיפה וניסה להקפיץ מעל דוידוביץ', אבל החטיא את המסגרת. בדקה ה-50 בוקולי מצא את לוקאש סורמה כ-25 מטרים משערה של הרצליה ובעט בנגיעה כדור קשתי שחלף מעל למשקוף שערו של ניצן. בדקה ה-54 בוקסנבוים שלח נגיחה לכיוונו של שלו מנשה בתוך הרחבה, האחרון שלח כדור קשתי, אבל דוידוביץ' קלט.
דקה 55 - בכורה לרוסו בחיפה
בדקה ה-55 ג'ובאני רוסו עלה להופעת הבכורה המחודשת במדים הירוקים כשנכנס כמחליף במקומו של לוקאש סורמה. כעבור חצי דקה רפאלוב שוב עשה כאב ראש להגנת הרצליה כשמצא את בוקולי בתוך הרחבה, הברזילאי בעט בנגיעה אבל פגש רק את הקורה. בדקה ה-56 מקאסי קיבל כדור גדול בתוך רחבת חיפה ונגח החוצה.
כעבור 2 דקות מהראן ראדי הרים כדור חופשי לתוך רחבת חיפה - דוידוביץ' זינק והצליח להדוף. אחרי דקה שוב ראדי ניסה את כוחו כששיחרר טיל אדיר מ-25 מטרים, אבל גם הפעם השוער החיפני היה במקום. בדקה ה-60 ג'ובאני רוסו היה קרוב לשער הבכורה בחיפה אחרי שקיבל את הכדור מקולאוטי בסמוך לרחבת המקומיים, אבל בעט כדור חלש שיצא החוצה.
כעבור 3 דקות הרצליה קיבלה כדור חופשי כ-30 מטרים מהשער של דוידוביץ' - שלו מנשה סובב את הכדור לפינה הקרובה, אבל החטיא את המסגרת. בדקה ה-64 רפאלוב היה קרוב לשער השני שלו במשחק אחרי שחלף על-פני איתן עזריה, חדר לרחבת המקומיים ומזווית קשה בעט את הכדור לפינה הרחוקה, אבל הרצליה יצאה מזה בשלום.
דקה 68 - 0:3 למכבי חיפה: רוברטו קולאוטי נשלח בכדור עומק גדול לתוך מחצית המגרש של הרצליה, השחקנים של פרדי דוד יצאו למלכודת נבדל שנכשלה והארגנטיני מצא את עצמו מול איתמר ניצן. קולאוטי פרץ לרחבה ומול השוער הצעיר חתך ימינה וגילגל לרשת את השער השלישי.
בדקה ה-79 הרצליה שוב קיבלה כדור חופשי ושוב ראדי בעט, אבל החטיא את המסגרת. אחרי 2 דקות דוידוביץ' יצא רע לכדור קרן, אבל אף שחקן של הרצליה לא היה באיזור.
מכבי הרצליה: איתמר ניצן, רמי חליס (איתן עזריה, 19), מיטייה מורץ', חיים מלכה, שי בנאי, אושרי אלפסי, שלו מנשה, מהראן ראדי, עומר בוקסנבוים (שי ביטון, 69), סעיד מקאסי וטצ'ם אנטויה (אסף קריספיס, 72).
מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אלון חרזי, דקל קינן, רוני גפני (אדורם קייסי, 24), חאבייר דירסאו, לוקאש סורמה, ליאור רפאלוב (מאור מליקסון, 68), גוסטבו בוקולי, יניב קטן (פיטר מסיללה, 73) ורוברטו קולאוטי

תאריך:  04/08/2007   |   עודכן:  04/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רפאלוב הוביל את חיפה ל-0:3 על מכבי הרצליה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יופ ציוני
גביע הטוטו: שער של ז'וזה דוארטה העניק לזהובים ניצחון על קבוצתו של גיא לוזון בווינטר. אסף קינן פסל שער חוקי להפועל ת"א, שהפגינה יכולת חלשה
הילה רפופורט
הנציג האירני למו"מ על הגרעין עלי לריג'אני אמר כי אירן לא שוללת השעייה של העשרת האורניום    עם זאת הדגיש כי ארצו עומדת על זכותה לטכנולוגיה גרעינית
הילה רפופורט
אירן ממשיכה להעביר כספים לשיקום התשתיות בלבנון שנהרסו במלחמה    25 מיליון דולר יועברו לצורך שיקום הכביש מבעל בק לתופיקיה שבמזרח לבנון
הילה רפופורט
בעקבות התפרצות מחלת הפה והטלפיים בדרום בריטניה, הודיע משרד החקלאות הבריטי על הפסקת ייצוא בעלי חיים, בשר ומוצרי חלב מהמדינה בבריטניה נלחמים במחלת הפה והטלפיים
הילה רפופורט
שר החוץ רוסי סרגיי לברור הודיע כי רוסיה תשקול להעמיד לדין את אנדריי לוגובי, החשוד העיקרי בהרעלת המרגל הרוסי לשעבר אלכסנדר ליטביננקו, אם בריטניה תספק ראיות מספיקות לאשמתו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il