X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הנזק הנגרם למדינת ישראל בשל ביקורת כזו הנאמרת מבית הוא בל ישוער למרות מעמדנו הבינלאומי הטוב לאין ערוך יחסית לימים עברו האו"ם הוא אותו האו"ם, האיחוד האירופי אורב לנו בכל פינה ושאר שונאי ישראל נתלים בכל תירוץ מזדמן, בכל שקר ובכל עלילה על-מנת להכות בנו ככל יכולתם
▪  ▪  ▪
שפיר. מאוסה [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

הלילה חוסל בכיר מבין הרוצחים הערבים, איש ג'יהאד שאינו חדל מלנסות להשמיד יהודים. הפעולה הצבאית המבוססת על מודיעין איכותי הצליחה להעביר את הערבי השפל הזה מן העולם למקום ממנו לא יוכל עוד להרע לנו. אשרינו שזכינו לצבא המסוגל לפעול כך וכל שנותר לקוות הוא שלא ירחק היום ועוד רבים מהרוצחים יצטרפו אל המנוול הלז.
תגובות האויב הערבי (מבית ומחוץ) לא איחרו להגיע. בצד איומים על הסלמה והבטחות להרוג לאבד ולהשמיד עוד יהודים נשמעו גם קולות הקושרים את החיסול המבורך עם ענייניו האישיים של ראש הממשלה נתניהו מחד ועם המשא-ומתן להרכבת ממשלה מאידך.
כל עוד הטוענים הם מקרב האויב הערבי הכל מובן, שהרי הזדהותם העמוקה של הערבים מחוץ לגבולות המדינה ושל אלה בתוך גבולותינו עם הרוצחים ידועה ומוכרת. אחמד טיבי שישב עם ערפאת במוקטעה ולימים נשא נאום בו הלל את השאהידים לא יכול להפתיע בעניין כזה - דעותיו ידועות.
איימן עודה טוען שנתניהו יותיר אדמה חרוכה בניסיון נואש להישאר בתפקידו וכי נתניהו במשך עשור קם כל בוקר במטרה להעמיק את הכיבוש ולהרחיק את הסיכוי לשלום, וכך עשה גם היום. חברת הכנסת הערבייה עאידה תומא סולימאן אמרה דברים מפורשים: "הוא פותח במלחמה כתרגיל פוליטי". עד כאן הכל מובן. מטורף, שקרי, מרושע... אבל מובן.
לעומת אלה לעיל המגלים פעם אחר פעם את עובדת היותם אויב לכל דבר ועניין (לתשומת לב גנץ, ליברמן ושות' השוקלים חבירה פוליטית למנוולים...), ליהודים המצטרפים למעשה הנבלה איננו יכולים לסלוח.
נזק בל ישוער
עופר כסיף שקשר את גורלו עם האויב עמו הוא יושב ברשימה המשותפת אמר: "לשם הצלת עורו - נתניהו פונה לדבר היחיד שהוא מסוגל לעשות: הרג, הרס וחרחור מלחמה. שפיכות הדמים - בראשו". עמר בר-לב (מפקד סיירת מטכ"ל לשעבר - תפקיד מוערך, יוקרתי, תובעני ובכיר) קבע: איני יכול שלא להרגיש שביטחון המדינה והפקודה לפגוע בבכיר הג'יהאד נוצלו בציניות וממניעים פוליטיים". סתיו שפיר המאוסה שיתפה בתובנותיה כדלקמן: "היום קשה שלא לשאול שאלות על העיתוי... ומעל כל החלטה של ביבי מרחפת עננת חשדות. מצב מסוכן".
הנזק הנגרם למדינת ישראל בשל ביקורת כזו הנאמרת מבית הוא בל ישוער. למרות מעמדנו הבינלאומי הטוב לאין ערוך יחסית לימים עברו האו"ם הוא אותו האו"ם, האיחוד האירופי אורב לנו בכל פינה ושאר שונאי ישראל, בכללם ארגוני החרם ואנטישמים באשר הם, כולם נתלים בכל תירוץ מזדמן, בכל שקר ובכל עלילה על-מנת להכות בנו ככל יכולתם.
לא רק שאותם יהודים שהוזכרו ואחרים כמותם אינם מגבים את צה"ל ואת הממשלה בימים של מבחן ומתיחות ביטחונית, אלא שהם מעניקים מתת חינם יקרת ערך לתעמולת האויב הערבי, לרוצחים, למחבלים, לכל ארגוני הרצח והטרור ולכול שונאי ישראל. כידוע, כאלה לא חסרים...
היינו מצפים שיהודים כאלה, המסייעים בידי האויב בהעניקם לו "בשר תעמולתי" בתארם את "השפלות המוסרית" של מנהיגינו, יהיו מוקעים על-ידי כל שאר היהודים. אלא שבהכירנו את ה"יושרה" של השמאל בישראל ואת האג'נדה הפוליטית השמאלנית אותה מטפחת התקשורת "הישראלית" (בצירוף ליבוי שנאה פתולוגית לנתניהו) די ברור שהוקעת משרתיו של האויב הערבי אינה על סדר היום וספק גדול אם תושמע ביקורת ולו רפה.
למרות זאת, בל נטעה לחשוב שבשיח ראוי עסקינן וכי המתוארים לעיל עושים שימוש לגיטימי בחופש הביטוי המוקנה להם. זהו מעשה נבלה חמור (יש שיאמרו אף מעשה בגידה) המכה בכל היקר לנו בעיצומה של לחימה ובעת שמיליוני אזרחים זקוקים למשהו אחר לחלוטין - אחדות, עידוד, חיזוק וחיבוק.

תאריך:  13/11/2019   |   עודכן:  13/11/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יהודים בשירות האויב הערבי
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
מערכת משפט מושחתת
ככ  |  13/11/19 15:27
2
מערכת משפט מושחתת
ככ  |  13/11/19 15:27
3
נכון
שמ  |  13/11/19 19:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
דן מרגלית
כאשר הוחלט לחדש, ולו רק פעם אחת, את הסיכול הממוקד שלא נעשה בו שימוש זה כבר כחמש שנים, צריך היה למצוא מועד מתאים לבצעו
דן מרגלית
ביבי שיגר את ראש המועצה לביטחון לאומי, מאיר בן שבת אל יושב-ראש ועדת הבחירות השופט חנן מלצר להודיעו כי ייתכן מהלך צבאי כה גדול שיהיה צורך לדחות את מועד הבחירות
מירב ארד
שר הביטחון הנכנס שלח מסר מאיים: "מי שמתכנן לפגוע בנו ביום, לעולם לא יהיה בטוח שיעבור את הלילה"    נמשך ירי הרקטות לדרום    צה"ל החל בתגבור אוגדת עזה בכוחות חטיבת הקומנדו
עידן יוסף
כך מאיים דובר הארגון, שמבטיח כי המילה האחרונה טרם נאמרה    חוליית מחבלים חוסלה ברצועה    בכיר בחמאס מאיים כי ארגונו עשוי להגיב    צה"ל תוקף יעדים
איציק וולף
שירות בתי הסוהר פינה כמה מאגפי הכליאה בקומה השנייה של בית המעצר 'שקמה' שבאשקלון לבית הכלא בבאר שבע בשל ההסלמה במצב הביטחוני ובהתאם להערכת המצב שנערכה בשעות הצהריים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il