X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אם הג'יהאד או חמאס או חיזבאללה משגרים טילים על ישובי וערי ישראל, יש להפציץ את ערי עזה או לבנון, לזרוע הרס עד היסוד ולפגוע אנושות באוכלוסייה
▪  ▪  ▪
הבא להרגך [צילום: חסן ג'די/פלאש 90]

הג'יהאד האיסלאמי משגר טילים על ריכוזי אוכלוסייה וישראל פוגעת במשגרי הטילים ובמחסני פצצות, במפעלי יצור תחמושת וכו'. כך לא נלחמים אלא בחלם. כאשר הגרמנים הפציצו את לונדון וערים נוספות באנגליה, צ'רצ'יל ורוזוולט הגיבו ב'הפצצות שטיח' מדי לילה ולילה על ערי גרמניה במטרה לזרוע כמה שיותר הרס ולפגוע בכמה שיותר אזרחים. ואכן הרגו מעל מיליון גרמנים. כך עושים מלחמה: משיבים לתוקפן המרושע באותו אופן בו הוא תוקף ובעוצמה גדולה הרבה יותר.
רה"מ בנימין נתניהו אמר לפני כשבועיים ביחס לאירן כי 'ישראל לא תשב בשקט ולא תיתן את הלחי השנייה'. מבלי לשים לב, חשף נתניהו את תמצית הבעיה. ראשית, משום שמדבריו משתמע שאת הלחי הראשונה ישראל כן תיתן. ואז מה? אם חס ושלום אירן תנחית פצצת אטום על תל אביב, מה תעשה ישראל? תנסה לפגוע במשגרי הפצצה? תפציץ אתרי יצור גרעין? מובן שכל זה אינו אלא איוולת אחת גדולה, עמוקה, מתמשכת ומאוד מסוכנת.
שנית, וזה אכן עומקה של הבעיה, המוסר היהודי האחד והמוחלט קובע כי 'הבא להרגך השכם להרגו'. ואילו המוסר הנוצרי המופרך אומר 'תן את הלחי השנייה'. והנה, הגויים כולם מבינים היטב כי ביחסים בין מדינות אין כלל מקום למוסר הנוצרי ולכן כל המדינות על הגלובוס, כולל הנוצריות, פועלות תמיד לפי המוסר היהודי. ואולם דא עקא, כל אותן מדינות דורשות מישראל דווקא לפעול לפי המוסר הנוצרי המופרך גם ביחסים בין-אישיים ולבטח גם ביחסים בין מדינות.
עד היסוד
הבעיה העמוקה של מדינת ישראל היא שמנהיגיה השילו מעליהם מזה זמן רב את התרבות היהודית העצמית ומתוך כך גם את תודעת השליחות של תיקון עולם במלכות שדי, ואשר על כן חדרו וחילחלו למוחם ולליבם כל אותן תזות נוצריות מופרכות והאשמות אותן הן מטיחות במדינת ישראל ובמנהיגיה.
וראה זה פלא: כל אומות העולם פועלות כאמור על-פי מוסר יהודי שהוא היחיד האפשרי ביחסים בין מדינות, ואילו מדינת ישראל, מדינתו של העם היהודי, מבקשת לרצות את אומות העולם הצבועות ומנסה בכוח, כבר עשרות שנים, לפעול לפי המוסר הנוצרי הקלוקל, המופרך והבלתי אפשרי ביחסים שבין מדינות, ולכן לא מסוגלת לגבור באמת על אויביה.
סוף דבר: אם הג'יהאד או חמאס או חיזבאללה משגרים טילים על ישובי וערי ישראל, יש להפציץ את ערי עזה או לבנון, לזרוע הרס עד היסוד ולפגוע אנושות באוכלוסייה. ואם אירן מצהירה כי ישראל צריכה להישמד ויבוא יום והיא תושמד, ולצד זאת מפתחת נשק גרעיני, הרי 'הקם להרגך השכם להרגו והקם להשמידך, השכם להשמידו'.
יש להרוס את אירן עד היסוד בהקדם האפשרי ולפגוע באוכלוסיתה פגיעה אנושה ומכרעת שתוציא לאייטולות הגדולים והקטנים את החשק להתעסק עם ישראל לפחות אלף שנים. וכן, מר נתניהו, לא לתת את הלחי השנייה וכמובן גם לא את הראשונה. כי אם ניתן את הראשונה, פשוט לא נהיה ולא נתקיים עוד כעם ריבוני בארצו.

תאריך:  15/11/2019   |   עודכן:  15/11/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איוולת ישראלית בהתגלמותה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
תגובה הולמת ל"ת
סתם אחד  |  16/11/19 11:30
2
כשמבססים טענה על שקר
בן נאמן  |  17/11/19 09:00
3
ועם ישראל בטפשוטו הצביע
עמעד  |  17/11/19 12:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
מירב ארד
בפיקוד הדרום ובפיקוד העורף הוחלט להסיר את כלל המגבלות באזור עוטף עזה ומערב לכיש
קובי אפללו
כל טיל שמשוגר מהרצועה כתובתו היא דם    עזה מסרבת לחיות את החיים וממשיכה לקדש את המוות    כולם כבר מבינים שלא נותרה לנו ברירה
איתמר לוין
הקרן הקיימת ו-12 מתושבי שדרות טוענים, כי "הקרן החינוך לשלום צודק במזרח התיכון" תומכת בחמאס וב-BDS, ולכן אחראית לנזקי הטרור מרצועת עזה
איתן קלינסקי
חיסולו של אל עטה הוא חסר תוחלת    הוא לא יביא בעקבותיו שיפור מצב יישובי הדרום    הוא לא יחליש את הג'יהאד
עמוס גלבוע
העיקרון המנחה: הסדרה שמטרתה הסרת המצור    החמאס איבד את סבלנותו    אבל, הוא לא מוכן לשום ויתורים אסטרטגיים על-מנת להשיג מטרה זו    גם לאחר הסרת המצור הוא ימשיך בהתעצמות צבאית כמרכיב מרכזי בעימות עם ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il