X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מיוחדים ברשת
על-פי ההערכה המעודכנת של וושינגטון פוסט, אלו הם ארבעת המועמדים המובילים בין הדמוקרטים. מייקל בלומברג, לעומת זאת, נמצא רק במקום התשיעי; והסנטורית קמלה האריס - במקום החמישי
▪  ▪  ▪
שני המובילים [צילום: ג'ון מינצ'ילו, AP]

מספר המועמדים הדמוקרטיים לנשיאות אמור היה להצטמצם כעת; במקום זאת, הוא גדל. מושל מסצ'וסטס לשעבר, דוואל פטריק, הודיע על-כניסתו למרוץ, והמיליארדר מייקל בלומברג עשוי להצטרף גם הוא. אהרון בלייק מדרג בוושינגטון פוסט את 13 המועמדים, על-פי הערכתו לגבי סיכוייהם לזכות במועמדות.
13. צירת בית הנבחרים טולסי גבארד. מאז הילרי קלינטון אמרה שגבארד עשויה להתמודד כעצמאית, היא מתנהגת כמו עצמאית – אם כי מתעקשת שלא תעשה זאת. בלייק צופה שהיא תהיה קולנית יחסית בעימות שמקיימים השבוע הפוסט ורשת NBC.
12. איש העסקים טום שטייר. עד כה הוא הוציא 47 מיליון דולר מכספו שלו, וקיבל תמיכה מספקת בסקרים כדי להיכנס לעימות הקודם ולזה הקרוב – אך עדיין לא ניצל במה זו.
11. אנדרו יאנג, לשעבר שגריר ארה"ב באו"ם. כנראה מהמר על ניצחון בניו-המפשייר, בעוד אחרים מתמקדים בניסיון לנצח במדינת אייווה.
10. שר השיכון לשעבר, ג'וליאן קסטרו. הוא לא הצליח להיכנס לעימות הקרוב, והקמפיין שלו מתנהל בעצלתיים מבחינה פיננסית ומבחינת הסקרים. בלייק עדיין סבור שהוא מועמד סביר יותר משלושת הקודמים, ושהוא מפגין תכונות העשויות לסייע לו אם המרוץ יהיה צמוד.
9. ראש עיריית ניו-יורק לשעבר, מייקל בלומברג. בלייק מתקשה לראות מדוע יפנו הדמוקרטים אל בלומברג. עמדותיו מנוגדות לשלהם בנושאים כמו הפיקוח על הנשק והאקלים, וסקר אחד מראה שהוא הכי פחות פופולרי מבין כולם. ספק גם אם הוא באמת מתכוון לרוץ, במיוחד לנוכח הימנעותו מלהירשם לפריימריז בארבע המדינות הראשונות.
8. מושל מסצ'וסטס לשעבר, דוואל פטריק. הוא יודע להעביר את המסר, ורבים מהדמוקרטים הבכירים ביקשו זמן רב שיתמודד; ייתכן שביניהם מצוי ברק אובמה. יהיה לו מעמד במרוץ, למרות כניסתו המאוחרת לעדות.
7. הסנאטור קורי בוקר. עד כה הוא לא התבלט, ופטריק ובלומברג מקשים עליו עוד יותר – משום שהם פונים טוב יותר לדמוקרטים התומכים בעסקים. אבל, סבור בלייק, עדיין מוקדם מכדי להוציא אותו מכלל חשבון.
6. הסנאטורית איימי קלובוכר. סקר שערכה המפלגה מצביעה על עלייה של 9% בתמיכה בה במדינת אייווה – אם כי הוא היחיד עד כה. למרות המומנטום שצברה, היא הודיעה שאת סוף השבוע הקרוב תבלה במדינתה מינסוטה ולא באייווה.
5. הסנאטורית קמלה האריס. נתוני הסקרים שלה נראים כאילו היא מתמודדת שולית, ויש דיווחים על בלגן במטה שלה. לנוכח הפוטנציאל שלה, מועמודתה עלולה להפוך לאכזבה הגדולה ביותר.
4. ראש עיריית סאות' בנד, פיט בוטייגג. סקר במדינת אייווה מלמד שהוא פותח פער משמעותי במדינה זו: 25% מול 16% לאליזבת וורן ו-15% לג'ו ביידן. בלייק אומר שהנתון משמעותי, שכן בארבעת הסקרים הקודמים היה שוויון בין השלושה. נתוני הסקרים הארציים של בוטייגג אינם נראים כשל מועמד מוביל, אבל מי יודע מה יקרה אם ינצח באייווה.
3. הסנאטור ברני סנדרס. הוא זכה לזינוק מפתיע באייווה, בזכות תמיכה של מנהיגי מפלגה מקומיים. ייתכן שהוא ינצח במדינה אפילו אם יזכה בפחות מ-30% מהקולות. ואם זה יקרה, הדבר יעניק לו תנופה בניו-המפשייר.
2. סגן הנשיא לשעבר ג'ו ביידן. פטריק ובלומברג לוטשים עיניים למועמדות משום שביידן לא יוכל לשאת בצורה יעילה את דגל המתינות מול וורן וסנדרס. זה לא שביידן ממש ירד בסקרים, אבל בהחלט יש דאגה לגבי יכולתו ארוכת הטווח לנצח.
1. הסנאטורית אליזבת וורן. אחד היתרונות שלה הוא שהעסקים הגדולים תוקפים אותה, ולמעשה עוזרים לה. וורן מנצלת התקפות אלו והקמפיין שלה מוכר ספלים עליהם נכתב "דמעות מיליארדרים".

תאריך:  19/11/19   |   עודכן:  19/11/19
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות יומן עולמי
איתמר לוין
האם ועידת המפלגה הדמוקרטית בחודש יולי הבא תחל בלא שיהיה מועמד ברור לנשיאות? וושינגטון פוסט סבור שהסיכוי לכך הוא נמוך, אך במפלגה כבר יש מי שחוששים מתסריט כזה ומתכננים כיצד להימנע ממנו
איתמר לוין
המחקר בחן את ההכנסה השנתית לאחר 40 שנה, ומצא שבשלושת המקומות הראשונים מצויים מוסדות העוסקים בתרופות ובריאות - מדווח וושינגטון פוסט
איתמר לוין
דיילי טלגרף: אנדרו לא ביקש ולא קיבל מאמו אישור להתראיין ל-BBC על פרשת אפשטיין - והראיון עורר שאלות נוספות    תמונות מפריכות את טענת הזיוף של אנדרו לגבי התמונה עם התמונה של הנערה הטוענת שנאלצה לשכב עימו
איתמר לוין
האמצעי הפופולרי לפיזור מהומות אסור בשימוש צבאי, והשפעותיו ארוכות הטווח אינן ברורות. לכל הפחות הוא מסוכן מכפי שרגילים לחשוב, טוען אקונומיסט
איתמר לוין
נשיא טורקיה מנצל היטב את אהדתו של נשיא ארה"ב לשליטים סמכותניים, כפי שהוברר בנושא הכורדים. אבל הנזק ליחסי שתי המדינות הוא קשה, סבור אקונומיסט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il