X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
ספויילר: לא שי ניצן, לא אביחי מנדלבליט, לא אלשיך ולא הפרקליטה המלווה ליאת בן ארי שהגישה תצהיר שקרי
▪  ▪  ▪
נתניהו. מינויים כושלים לכל אורך הדרך [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

מה הייתם אומרים לגבי שיקול דעתו של בכיר כלשהו, מנכ"ל חברה גדולה למשל, שלא מפסיק לשגות במינוי האנשים הכי בלתי מתאימים לתפקיד? האם מנכ"ל שממשיך למנות את החותרים תחתיו לעמדות שמקלות את חתירתם נגדו, יכול להיחשב מנכ"ל שפוי? גאון? קוסם? מלך?
למרבה הצער, זו בדיוק השיטה של 'הקוסם' בנימין נתניהו. למנות את הכי בלתי מתאימים. כך הפך עצמו לפשלונר סידרתי בכל הנוגע למינויי בכירים בלשכתו ובנקודות מפתח מחוצה לה.
רשימת המינויים הכושלים ארוכה מלמלא טור זה. נציג רק מידגם: בכיריו ומקורביו ניר חפץ ושלמה פילבר, שהפכו מאוהב לאויב; המפכ"ל רוני אלשיך שלא חדל להדליף לתקשורת פיקנטריה מחקירות נתניהו ושפך דלק על מדורת העלאתו על המוקד; הרמטכ"ל העייף והרופס איזנקוט, שטען שהכלל 'הבא להורגך השכם להורגו' הוא "רק סיסמה"; סגן הרמטכ"ל יאיר גולן שדעותיו נטועות עמוק בקצה הכי שמאלי של הקשת הפוליטית, ושניהם החדירו לצה"ל נורמות של הקרן לישראל חדשה, והמכון הישראלי לדמוקרטיה, שבעטין מעידים למעלה מ-50% מהחיילים (על-פי סקר המכון לדמוקרטיה הנ"ל; איזו אירוניה!), כי הם מתחמקים מלבצע פעולות חיוניות נגד האויב; מבקר המדינה יוסף שפירא שלמרבה הבושה נאלץ לעבור 'שימוע' ('מבחן קבלה', קראו לזה) בבלפור מול המשפחה המלכותית, אבל לא חדל מאז להטיח ביקורת בנתניהו; היועהמ"ש מנדלבליט שהפך למריונטה של הפרקליטות, בשל חשדות ששיבש חקירה, בהיותו הפצ"ר, בפרשת הרפז, בכך שהדליף מידע לרמטכ"ל דאז אשכנזי ולשלישו ארז וינר; וזה רק חלק מזערי ממינויי הלא-יוצלחים בידי נתניהו.
אולם אין ספק שכל המינויים הכושלים, היו כאיין וכאפס לעומת מינויו הבלתי סביר בעליל של שי ניצן לתפקיד פרקליט המדינה. ניצן הגיע לתפקיד הרם, בעודו סוחב על גבו קופה של שרצים, בדמות התנהגותו הפלילית בימי ההינתקות, הודות לתמיכת אדם אחד ושמו נתניהו.
ולא שנתניהו לא ידע. הסבירו לו, שמדובר באויב ההתיישבות שהכניס ילדות בנות 14 מגוש-קטיף לכלא. אבל נתניהו, כמו נתניהו, אטם אוזניו ואמר בישיבת הממשלה בנובמבר 2013 (וזה ציטוט מדויק): "המינוי יותר ממקובל עלי. שי ניצן הוא המועמד הראוי ביותר, חכם, ישר, משכיל בתחומו ומשכיל בכלל, ומאוזן. ניצן הוא האיש הראוי ביותר בעיני להיות פרקליט המדינה".
לקרוא ולא להאמין. הראוי ביותר? מאוזן? הרי הכרת, מר נתניהו, את הרזומה האומלל שלו. אז מה לך כי תלין היום? אתה – ורק אתה! – אחראי למינוי הקלוקל הזה, שכרך את חבל התליה הווירטואלי סביב צווארך.
ניצן, בוגר ישיבת 'נתיב מאיר' שהיה לאיש שמאל קיצוני, ממשיך דרכה של טליה ששון, נחשב עוד בתפקידו הקודמים בפרקליטות כאויב ההתיישבות. בישיבת הממשלה שאישרה מינויו (בהתנגדות 3 שרי הבית היהודי) הונחה על השולחן רשימת תעלוליו. אבל נתניהו, עצם עיניו. נהג במין דווקאיזם מתריס. סוג של 'נא בעין'.
נתניהו ידע כי ניצן הוביל באורח אובססיבי אכיפה סלקטיבית דורסנית, אפלייתית, כנגד ההתיישבות ופעילי המחנה הלאומי ביו"ש. מצד אחד הורה ניצן לאפשר התפרעויות של אנרכיסטים נגד חיילי צה"ל, גם כשחיילינו נפצעו, אבל סירב לפעול נגד תערוכה שביזתה והשפילה את שר החוץ דאז ליברמן. ניצן הורה לכלוא מפגינים באוטובוסים כדי לסכל הפגנה, אבל סגר כמאה תיקי אלימות שוטרים בעמונה. הוא עמד מאחורי הבקשות לעצור עד תום ההליכים נערים ונערות כתומים שהפגינו נגד ההינתקות וחסמו כבישים, אבל הפעיל כלפי מתיישבים שהפגינו כלי אכיפה דורסניים שנועדו למלחמה בטרור.
הוא ניהל ונדטה נגד חוק החנינה למפגינים נגד ההינתקות, אף שבג"ץ אישר את החוק. הוא הכריח מרצה באוניברסיטת חיפה להתחייב לא להתבטא נגד ערבים, אך לא עשה דבר נגד מרצה באוניברסיטת ב"ג שקרא לשבור למתנחלים את המפרקת. הוא סגר תיק נגד דנה אולמרט (הבת של) כשהפגינה עם אנשי שמאל מול בית הרמטכ"ל, אבל אסר על קיום הפגנה מול בית אלוף פיקוד המרכז.
אג'נדת הפגיעה בהתיישבות שהנהיג ניצן במחוז ש"י של המשטרה עוד לפני מינויו לפרקליט המדינה בהמלצת נתניהו, הובילה להתנהלות אפלייתית: סיכול בלתי דמוקרטי של הפגנות, אלימות אכזרית בעמונה, הריסת בית פדרמן על כל תכולתו באישון לילה, החרמת נשק הגנה עצמית מאזרחים בשל תיקים פליליים מינוריים, מעצר משפיל של הרב דוב ליאור בשל הסכמה זניחה שכתב, סתימת פיות, ועוד ועוד. ניצן היה האיש שהורה למשטרה, עוד לפני היותו פרקליט המדינה, לפתוח 'תיקים ללא מתלונן' (מהלך שהמשטרה חומקת משימוש בו) בתחומי יו"ש בהיקפים מבהילים, יחסית לשאר חלקי הארץ.
מינויו הכושלים של נתניהו לאורך כל הדרך, ובעיקר מינויו של רודפו ועויינו ניצן, שרק הקיר נמצא שמאלה ממנו, לתפקיד הרגיש שהעניק לו כלים להעמיד את נתניהו לדין בתקווה להשליכו לפח האשפה של ההיסטוריה, מעידים כי אויבו הגדול ביותר של בנימין נתניהו, אינו שי ניצן ו/או חברי כנופיית שלטון החוק, אלא בנימין נתניהו עצמו.

תאריך:  27/11/2019   |   עודכן:  27/11/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האויב הגדול ביותר של נתניהו
תגובות  [ 21 ] מוצגות  [ 21 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר מרתק. כה נכונים הדברים
אלי נמט  |  27/11/19 20:25
 
- נמט נמק עוד אחד מכפויי הטובה
אם אל ראש הממשלה  |  28/11/19 09:57
 
- }}}מדובר במגה חשוד בשחיתות....
נתניהו הוא האויב.  |  29/11/19 18:07
 
- היכונו לשבעים השנים הרעות
דגלן הערבה  |  6/12/19 10:07
2
לכל גאון יש חסרונות
נכון, אבל...  |  27/11/19 22:25
 
- צער בעלי חיים
ארי כספי  |  28/11/19 08:15
3
מסכימה בעיקר עם המשפט האחרון ב ל"ת
לאה ל.  |  27/11/19 22:32
 
- רהט כפוי הטובה》תנשק הרגלייםלBB
ע_הראל  |  8/12/19 20:33
4
אולי הוא פחד לסיים כמו רבין
עמוס שנער  |  27/11/19 23:52
 
- עמוס שנער, אני רוצה להזכיר לך
גרשון סמל  |  2/12/19 19:53
 
- לגרשון סמל
עמוס שנער  |  5/12/19 16:10
 
- לסמל》לגבי צוללות אתה בולע לוקש
ע_הראל  |  7/12/19 23:10
 
- 3צוללות"נוספות"》להחלפת3הזקנות!
ע_הראל  |  8/12/19 17:08
5
מנחם רהט המתנחל כפויי הטובה
כשיפנו אותך ואת   |  28/11/19 08:48
 
- הוא לא מתנחל והוא לא כפוי טובה
פרטי  |  6/12/19 10:00
6
מנחם רהט...
יש העזתי שצופר  |  28/11/19 19:05
7
הקוסם ללא המקל
בבא-יאגה  |  1/12/19 16:51
 
- בס"ד גוש ימיןמרץ2020=61》חסינות
ע_הראל  |  3/12/19 11:40
 
- טעיתי》איןלעתור כעת נגד20004000
ע_הראל  |  6/12/19 00:37
8
זאת הוכחה לחפותו של נתניהו
מייק  |  1/12/19 20:06
9
הגולם קם על יוצרו
חוזה המדינה  |  6/12/19 11:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
יורם ד"ר מרקוס
לא יעלה על הדעת שסעד זה, שאולי רבים לא יודעים על קיומו, לא ינוצל על ידו. במקרה של בנימין נתניהו האינדיקציה מובהקת
עידן יוסף
רק ארבעה ח"כים מהליכוד הגיעו להפגנה    מיקי זוהר: "אנחנו לא יכולים להחליף את המערכת אבל אנחנו יכולים לתקן אותה"    בכירים בליכוד ביקשו מנתניהו להפסיק את המתקפות על מערכת אכיפת החוק
איתמר לוין
בניגוד לדבריו של היועץ המשפטי לממשלה, שי ניצן אינו "ישר והגון" והפרקליטות אינה "אחד הגופים שנתונים תחת הכי הרבה בקרה"    הכזבים הללו של מנדלבליט פוגעים באמינותו בכלל
איתמר לוין
מגיב על התקפות נתניהו והימין מבלי לנקוב בשמותיהם: העובדה שניצן ובן-ארי מסתובבים עם מאבטחים רק בגלל שמילאו את תפקידם - היא בלתי מתקבלת על הדעת
איציק וולף
היועץ המשפטי לממשלה הודיע כי אין כל משמעות מעשית להתפטרות ראש הממשלה בתקופת ממשלת מעבר משום שממילא החוק קובע שיישאר בתפקידו לאחר ההתפטרות עד לכינון ממשלה חדשה    לא התייחס לסוגיית הטלת מלאכת הרכבת הממשלה על נאשם בפלילים משום שהסוגיה תיאורטית לעת עתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il