X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
נראה שההזמנות ברשת ובדיקת המחיר המוצע בארץ לזה המתקבל ברשת, מתחיל להיהפך לסוג של רפלקס מותנה, דפוס החייב להילקח בחשבון על-ידי בעלי העסקים ולהיערך לקראתו
▪  ▪  ▪
בודקים במקביל באמזון [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

השינוי הזה קורם עור וגידים ונדמה במהירות גדולה מזה שהמומחים חוזים ומעריכים. ביום שישי האחרון הייתי עד "לתופעה על אמת/בלייב" בחנות קסטרו במתחם ישפרו במודיעין. אב ושתי בנותיו התאומות בגילאי ה-20, נכנסו לחנות קסטרו והחלו למדוד פרטי לבוש שונים והניחו בצד את המוצרים שנראו להן. לאחר-מכן ניגשו לאב שסמרטפון הפתוח על אמזון בידו והחלו לבדוק כמה עולים פריטים מקבילים באתר, תוך איתור המוצר הקרוב ביותר למה שהבנות שלו בחרו, תוך ניסיון להתאים את הצבע שנבחר על-ידי הבנות לזה שנמצא באתר.
לא יכולתי שלא לשמוע את קריאות ההתפעלות של המשפחה לנוכח פערי המחיר בין המוצרים של קסטרו לבין מה שנבחר על ידן ברשת. אולי חלקכם רואה זאת כתופעה שולית, אך זו בהחלט תופעה ההולכת וגדלה, בעיקר בתחום ההנעלה וההלבשה הממותגת, תוך העדפה ברורה של תחום התינוקות והילדים, שם פערי המחיר בין המוצע ברשת לבין החנויות הפיסיות הוא גדול.
ניתן לראות זאת גם בהזמנות בעיקר של אסוס הבריטית בריכוזי האוכלוסייה הדתית/החרדית, הרגישה למחיר, שם ההזמנות באתר פשוט החליפו באחוזים ניכרים את הקניות שלהם בחנויות הפיסיות.
נראה שההזמנות ברשת ובדיקת המחיר המוצע בארץ לזה המתקבל ברשת, מתחיל להיהפך לסוג של רפלקס מותנה, דפוס החייב להילקח בחשבון על-ידי בעלי העסקים המקומיים ולהיערך לקראתו.
לא ירחק היום שנראה שהחנויות הפיסיות מצמצמות של שטחי החנויות, מחליפות מגוון ודגמים אשר לא נמצאים ברשת ואולי אף נגיע לא עלינו, למצב קיצוני שהחנויות הפיסיות ידרשו מאיתנו תשלום עבור מדידה של המוצרים.

תאריך:  16/12/2019   |   עודכן:  16/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אמזון
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
החנויות הפיסיות הופכות לחדר תצוגה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעקב אחימאיר

מוזר עד כמה נתניהו, הפוליטיקאי המיומן ביותר כאן, וגנץ, רמטכ"ל לשעבר, הניחו לליברמן לעשות כאוות נפשו למען מפלגתו, במסווה של הטפה לממשלת אחדות. מצב השוויון, כמעט, בין שני הגושים, אפשר לו להידחק בין שני ההרים, ולהפיק רווח פוליטי
נסים ישעיהו
המאבק הזה בין יעקב לעשו יכול שיתחולל בתוך עם ישראל ולענ"ד זה מה שקורה אצלנו במדינת ישראל. המדרש מבקר את יעקב על ניסיונו למצוא חן בעיני עשו והוא מצטט כביכול את הקב"ה הנוזף ביעקב על שהשפיל עצמו בפני עשו
עו"ד יוסף ויצמן
השופט עודד מאור פוסק לראשונה, כי כאשר אחד ההורים מצוי בפשיטת רגל - חובתם לכלכל את ילדיהם תתחלק בהתאם ליכולתם הכלכלית המעשית, כולל לגבי חובות העבר
יובל לובנשטיין
מדוע לא להפעיל קו אוטובוס חינם בין חנות שופרסל דיל חצור לבין חנות למשל של רמי לוי בפורייה או לרשת אחרת באזור והכל בעידוד העירייה ואולי אף בסיוע כספי שלה ושל רמי לוי שלבטח ישמח לקטוף נקודות רבות לתדמיתו כמגן החלשים?!
איתמר לוין
השר לביטחון פנים, עורך דין בהכשרתו, רוצה שבתי המשפט יפסלו הסדרי טיעון מקילים בעבירות נשק. בדרך הוא שוכח עקרונות יסוד, מתנהג כמו טוקבקיסט וזורק הרחק ממנו את תפוח האדמה הלוהט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il