X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
דרושה ועדת חקירה שתבחן את ההתנהלות השערורייתית של פרקליט המדינה שי ניצן, שסיים השבוע קדנציה, שבמהלכה כפה אג'נדה בררנית על המערכת
▪  ▪  ▪
ניתן. אופורטוניסט [צילום: פלאש 90]

באחד הימים נתבשר הסופר המחונן מארק טוויין, כי התפרסמו ידיעות על מותו. "השמועות על מותי היו מוגזמות למדי", הגיב ההומוריסטן השנון. גם ברכות 'ברוך שפטרנו' לרגל הסתלקותו של שי ניצן מחיינו, עשויות להיות מוקדמות מדי. לא מן הנמנע, לנוכח הסצנה הפוליטית המתהווה נגד עינינו, שמי שלא רצה אותו בפרקליטות, יקבל אותו בין שופטי העליון, שזה היעד הבא שסימן לעצמו.
זה לבטח יקרה אם ירכיב השמאל-מרכז את הממשלה הבאה, ויפעל מתוך תחושת הכרת תודה, לקידומו של האיש שתרם יותר מכל להכפשת נתניהו. וזה גם יקרה אם נתניהו ינצח בבחירות הבאות. שהרי נתניהו, שהוא האויב המסוכן ביותר לנתניהו, כבר פסק עם מינויו של אויבו ניצן לפני 6 שנים: "שי ניצן הוא המועמד הראוי ביותר, חכם, ישר, משכיל ומאוזן. ניצן הוא האיש הראוי ביותר להיות פרקליט המדינה". ואם נתניהו אמר, הוא בוודאי יודע.
לא צריך להיות איש ימין קיצוני כמו ברוך מרזל, שצייץ השבוע בשמחה לא מוסתרת בטוויטר: "ברוך שפטרנו! מהאיש הרשע, הפושע, העבריין, צורר המתישבים והימין האיש ש-31 שנה רדף כל דבר שבקדושה". כל מי שעקב אחר מעלליו של ניצן, לרבות אנשי שמאל ו/או מרכז מובהקים, הבין שיש לנו עניין עם אדם יהיר, שחצן, נקמן, "מניפולטור ברמה הכי גבוהה" (כפי שניסחה זאת השבוע אשת התקשורת אילה חסון), שניצל לרעה את סמכותו ועבר לכאורה על הוראות התקשי"ר האוסר בתוקף על עובדי מדינה לנצל לרעה את תפקידם, מעמדם והכלים שהעניקה להם המדינה.
אילו היה לנו שלטון שפוי עם משילות איתנה, היה עליו לכונן ועדת חקירה ו/או ליזום העמדה לדין, של האיש שהיטיב לנצל לרעה את מעמדו ואת הכלים שהעניקה לו המדינה, לשם מימוש מאוויי ליבו, או לצורך קבלת צל"ש מהשמאל. אבל, אל דאגה, מר ניצן. זה לא יקרה. לא נתניהו ולא גנץ יעזו. כמאמרה של עו"ד כנרת בראשי: "כולם פוחדים ממנו". וכולם יודעים למה.
למי יאמינו?
העיתונאית אילה חסון, שאינה חשודה בימניות יתר, פסקה השבוע: "ניצן הוא מניפולטור שלוקח מידע ועושה בו מניפולציה בהתאם לצרכים שמשרתים את האג'נדה שלו באותו קייס". מזכיר לכם את תיקי 2000 ו-4000? חסון: "ראיתי את זה לנגד עיני כשהתמודד עם ראיות פורנזיות ועדות מפוברקת של עדה בפרשת מותו של ילד בן 16 (גל בק ז"ל, שנספה בתאונת דרכים), כשעשה בחקירה מניפולציה הכי נבזית שאפשר להעלות על הדעת. אבא של גל אמר לי את המשפט הכי מצמרר ששמעתי: אני קם כל בוקר ומקלל את שי ניצן קללות נמרצות על מה שעשה לנו, אבל אני רוצה שיסלק את נתניהו, ולכן אני שותק עכשיו".
רק על הדברים המצמררים הללו צריכה לקום ועדת חקירה בלתי תלויה שתבדוק את המניפולטור השיטתי, שלגבי מעלליו כבר אמרה נשיאת המחוזי בדימוס הילה גרסטל: "שי ניתן אינו ראוי לשמש פרקליט המדינה. יש לו קושי עם אמירת האמת". ועורכת הדין בראשי סיפרה, שלאחר שנוכחה שניצן משקר בעזות מצח בפני שופטי העליון, שאלה אותו איך העז לשקר בביהמ"ש, ונענתה בציניות: "אבל למי יאמינו? לי או לך"?
בשבוע שעבר הגיע שי ניצן לכנס שערך 'מקור ראשון', כדי לחזור לחיק המשפחה וסיפר עד כמה הוא שייך לה: סרוג (נטול כיפה) גאה, שעמד שנים כצוק איתן במערכה המשפטית כנגד הטרור ולימין מערכת הביטחון. לא חלפו יומיים-שלושה והוא הופיע גם באוניברסיטת חיפה, עם כרטיס ביקור הפוך: "כל הריסת בית של מחבלים... עולה לי בדמים. המשימה שלי היתה, לו הייתי יכול, לבטל את... תקנה 119 שמתירה הריסת בתי מחבלים". אכן, מניפולטור לא קטן. רוקד על כל החתונות. והוא עוד יישב לשפוט את העם בעליון. מפחיד.
לא נלאה במעלליו המזוויעים בעת ההינתקות, כפי שתועדו בזמן אמת על-ידי ד"ר ענת רוט בספרה 'לא בכל מחיר' (ע' 254 ואילך), אודות מסע הדה-לגיטימציה שהפעיל אישית נגד מפגיני גוש-קטיף, שמכוחו הוכשר כל מעשה עוול: אלימות משטרתית קשה, מעצר ממושך של מפגינות בנות 14 ואפילו איום להפקיע ילדים מפגינים מרשות הוריהם וכליאתם בבתי חולים לחולי נפש.
נזכיר רק שכאשר 300 אנשי אקדמיה קראו לסרבנות חיילים, הגן עליהם ניצן בטענה שהדברים עומדים בגבולות חופש הביטוי, אך כאשר הניפה קבוצת חיילים כרזה נגד הפינוי מחומש, היה זה ניצן שהגיש כתב אישום נגד אנשי ימין שהעניקו להם תעודת הוקרה - ונזרק על-ידי 3 ערכאות מכל המדרגות. אבל ככלות הכל, למה לבוא בטענות לניצן, אם נתניהו, הוא ולא אחר, היה זה שהעניק לו במו ידיו, את הכלים ליישום האג'נדה הסהרורית שלו?

תאריך:  18/12/2019   |   עודכן:  18/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ברוך שפטרנו? - לא בטוח
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
ישר כוח
חנניה וינברגר  |  18/12/19 15:54
2
תגובה
צנחן  |  21/12/19 01:49
3
תיבת הפנדורה מתחילה להיפתח
אקטואלי  |  29/12/19 09:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
דן מרגלית
מי שיעמוד בראש הליכוד הוא אוהב ארץ-ישראל לא פחות מביבי    אבל הוא יהיה נקי כפיים ובלי נכלוליות ושחיתות ציבורית
איתמר לוין
כאשר היועץ המשפטי לממשלה מכתיב מי יהיה פרקליט המדינה, ומנסה להתערב בהכרעת הבוחר לגבי זהותו של ראש הממשלה - יש רק מילה אחת לתאר זאת: פוטש
עידן יוסף
עד כה אמר היועץ המשפטי לממשלה כי מדובר בסוגיה תיאורטית, אך נראה כי שינה עמדתו וביממה הקרובה יודיע לבג"ץ על החלטתו לגבש עמדה בנושא
דן מרגלית
אכן מכוער שבכחול-לבן אין בחירה בפריימריז    אך הם מראש הקימו מפלגה שבתחום זה היא פגומה    הכל יודעים בהצטרפם כי אין פריימריז
ד"ר רבקה שפק-ליסק
מערכת החינוך בשפל    אין דיור בר-השגה    האזרחים העובדים למחייתם ומחזיקים את כלכלת הארץ, משלמים מיסים ומשרתים בצבא אינם זוכים ליחס המגיע להם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il