X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הפוליטיקאים בגיבוי התקשורת האוהדת, הציפו את הרשתות והמדיה, בטענות שהליכוד מנע או טרפד אחדות, שזה שקר מוחלט
▪  ▪  ▪
חייבים להצביע [צילום: פלאש 90]
סירוב טיפשי
ההצעה שהגיש הליכוד, בראשות נתניהו, לפיו הוא יצא לנבצרות אחרי 6-5 חודשים ויאפשר לגנץ להיות ראש ממשלה משך שנתיים, הייתה הצעה נדיבה חד-פעמית. למה? כי בפועל עקב הסירוב הטיפשי, ביבי, ולא גנץ, יכהן ממילא 6 חודשים ועוד יכולה להיות הפתעה. ההצעה לגנץ, דומה ומקבילה להצעה שקיבל בזמנו הנשיא קצב, וברוב טיפשותו ויהירותו, דחה אותה וחטף 7 שנים בפנסיון ממשלתי.

תסכול או נקמה
האשמים הגדולים, בבחירות מיותרות, הם ליברמן וגנץ בשל אגו אישי נפוח, תסכול או נקמה. גנץ סירב לכל הצעה, כי הוא הגיע עם לפיד בוער בתחת ורץ על המגרש כנשוך נחש פוליטי וחסר ניסיון ותמים.

"ליבו של מדינאי, צריך להיות תמיד בראשו" (נפוליאון בונפרטה).
"כל אדם עלול לכעוס וקל הדבר, אולם לכעוס על האדם הנכון, במידה הנכונה, בזמן הנכון, במטרה נכונה ובדרך נכונה - זה אינו בתחום של כל אחד וזה לגמרי לא קל" (אריסטו).
נוהרים להצביע ולהכריע
אני - בעד בחירות, התחתנתי ביום בחירות לפני שנים רבות בתקופת שלטון מפאי, ההתרגשות הציפייה, האירוע והמתח שבים אליי. לכו על זה! כשאין ברירה אחרת. אם הוחלט על בחירות נוציא את המיטב. גנץ סירב לחצי שנה עם ביבי ויקבל אותו ליותר, החלטה שגויה של מנהיג ללא חוט שדרה פוליטי עם לפיד בישבן.
פריימריז - חגיגה דמוקרטית
חגיגה דמוקרטית לפעמים בצורת יריד עם דוכנים ובלונים ולפעמים עם פתקי הצבעות בלבד. בפריימריז בוחרים את הנציגים הנבחרים ברשימת המפלגה, כולל את העומד בראשה לראשות הממשלה. אבל, יש מפלגות שמדלגות על שלב דמוקרטי זה וראש המפלגה קובע את הרשימה, קובע גם את התקנון הצפון קוריאני, מקפיץ מקורבים ומקורבות ומשגר מסרים של דמוקרט דגול שלפיד החרות וחופש הדיבור וחזקת החפות הם כוכבים על דגלו ולא ברווז או גנץ עיתונאי.
ויש מפלגות שהרבנים קובעים את ההרכב והדרך וגם הם במשחק הדמוקרטי. ויש דמויות שישבו בבית האסורים, ועל-פי החוק זכאיים לחזור לפוליטיקה ויש דמויות עם כתב חשדות שנבחרו להוביל כולל כתב אישום תחת שימוע של חזקת החפות שלא מסתיימת גם אם הוגש כתב אישום או מופעל חוק יסוד הממשלה. אבל אז מתעוררים כל תומכי שלטון החוק כל הדמוקרטים הגדולים כולל התקשורת המשחקת אובייקטיבית כביכול וזועקים זה לא מוסרי, זה לא ציבורי אז מה אם הוא בחזקת זכאי אבל הורשע כבר על-ידי הפרקליטות והתקשורת.
כלומר, יש פרשנות אחרת לבחירות דמוקרטיות וגם לחוק יסוד וגם לחזקת החפות. בקיצור אלה שלא נבחרו בצורה דמוקרטית צועקים בראש חוצות, הורסים, מכרסמים, פוגעים בדמוקרטיה. אז לא להיבהל... בעולם הדמוקרטי ובראשם אמריקה תקפו ועדיין תוקפים את, המשטרה הפרקליטות ונציגיה והדמוקרטיה לא רק שלא נפגעה, אלא אפילו התחזקה. ונסיים בהמנון המועמדים: מסביב יהום הסער אך ראשינו לא שח, ראשונים לפריימריז אנחנו, אנו אני הליכוד החדש ישן.
נ.ב.
חייבים להצביע גם אם זה מרגיז - הטיעון פשוט. מי שלא בא להצביע, מחזק את הקבוצות שנוהרות בהמוניהן: החרדים, הערבים, שונאי הליכוד, שונאי שלטון של מדינה יהודית ציונית. אז רוצו להצביע! כמו שאמר אריק שרון ז"ל בשעתו.

הכותב הוא עורך-דין, בעל תואר שני במשפטים, המתמחה במשפט פלילי, צבאי וציבורי, והיה בעבר מדריך בקורס קציני שריון, ראש לשכה של האלוף טל, פרקליט צבאי, יועץ משפטי ביו"ש וברצועת עזה, שופט צבאי בדרגת סא"ל, סגן פרקליט מחוז, משנה ליועץ המשפטי של מועצת העיתונות, שופט בבתי דין משמעתיים ופרשן משפטי בהווה.
תאריך:  22/12/2019   |   עודכן:  22/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
רפי לאופרט
כשישקע 'האבק' של בזבוז הזמן והמשאבים מימי הכנסת ה-22, יבינו הכל שדרושה לנו ממשלה ביצועית חזקה ולכן בראשה צריך לעמוד נתניהו. על הממשלה להגיע להכרעות בסוגיות היסוד הבעייתיות. סער עלה על דרך חתחתים ומהלכו משרת בינתיים בעיקר את עצמו. שאיפות השמאל וחלומותיו הרטובים, הם המדריכים הטובים ביותר עבור נתניהו, סער ותומכי הימין כולם, כיצד לא לנהוג
עידן יוסף
עשרות פעילים בבית היהודי דורשים מהיו"ר רפי פרץ לבטל לאלתר את הסכם האיחוד עם עוצמה יהודית, שנעשה בניגוד לעמדת בכירים במפלגה    דורשים להביא את הצעותיו לדיון במרכז המפלגה
אפרים הלפרין
אשמח אם נתניהו ידאג לעצמו סוף-סוף, אפילו אם יבחר לפרוש בתמורה לחיסול תיקיו המשפטיים, ובכל זאת זה קצת מפתיע שמציעי הרעיון הם הדמוקטטורים הידועים ליברמן וגנץ שאינם מידידיו נתניהו כל וכלל
איציק וולף
יו"ר הבית היהודי, רפי פרץ, נפגש היום עם יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, וסיכם איתו על ריצה ברשימה משותפת בבחירות במרס    השניים קראו לשר סמוטריץ' להצטרף יחד עם מפלגת האיחוד הלאומי
איציק וולף
שר התחבורה מציע מתווה לאישור החלת הריבונות הישראלית בבקעה ובצפון ים המלח    במתווה: החלטת ממשלה כפופה לאישור הכנסת    "כל סיעות הבית, וכל חברי הכנסת יתבקשו לתמוך בהצעה, וכך תיבחן עמדתם האמיתית לגבי החלת הריבונות על בקעת הירדן וצפון ים המלח"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il