X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אלא שרוב מכריע של העם בישראל הוא מסורתי וחלק נכבד ממנו הוא ירא שמים עמך בית ישראל רואה בארץ הקודש מכורה, מורשת ונחלת אבות שעליה יש לשמור מכל משמר עבור נצח ישראל תוך עשייה והתקדמות לקבלת פני הגאולה השלימה
▪  ▪  ▪
ירא שמיים [צילום: מנדי הכטמן/פלאש 90]

בטרם אדרש למהות אקדים ואומר שאמירותיו של הרב יצחק יוסף נחשפו באופן הגורם נזק לעניין עצמו שכן גם בהיות דבריו צודקים, אינני בטוח שזו הדרך לפעול. כבר נאמר "בתחבולות תעשה לך מלחמה" ומאד ייתכן שברירת המילים והמקום לא הייתה המיטבית. מה גם שיש להביא בחשבון שהתקשורת העוינת ופוליטיקאים נפסדים יעשו מהדברים מטעמים אותם יגישו בשפע לכל מאן דבעי עד אשר יתפקע מוחם להאמין כי דברי הרב אינם מעידים אלא על היותו איש חשוך ורע מעללים, נבער, מסית ומדיח שכל פועלו זריעת הרס ושמד במרקם החברה הישראלית. וברי שלא כך הם פני הדברים.
מציאות חיינו במדינת היהודים מורכבת ובתוכנו יש הפועלים ללא לאות על-מנת לאיין את המאפיינים היהודים של מדינתנו כשלב בדרכם לחולל כאן את מדינת כל אזרחיה. הפועלים לעשות כן מתחלקים לכמה קבוצות. בכללם הגיס החמישי הערבי, פוליטיקאים המזדהים עם האתוס הערבי, יהודים מתבוללים ומתייוונים שיהדות הייתה להם לזרא, גורמי שמאל שהתרחקו מכל זיקה לעברם, מורשתם וזהותם היהודית, אנשים ליברליים "אנשי העולם הגדול" שכל תפישת עולמם אנטי דתית ואנטי לאומית וכמובן כל "הנאורים" כולם, החל מ"אנשי הרוח" וכלה בחונטה המשפטית השולטת בכיפה. אם תוסיפו לחבורה הזו את התקשורת "הישראלית" והרי לכם מערכת מתוזמרת הפועלת כאיש אחד נגד קדשי ישראל נגד תורת ישראל עם ישראל וארץ ישראל.
לא מקרה הוא שאלה המנויים לעיל תומכים ברבבות הסודנים, האריתראים והאוקראינים המציפים את ערינו. כמו-כן אין כל תמיהה בכך שהם מרוצים מעליית מי שאינם יהודים לארצנו ואף מעודדים זאת בבחינת כל המרבה הרי זה משובח. מבחינתם הטיית הספינה באופן שמדינת היהודים תטבע חלילה וזו של כל אזרחיה תהיה תחליף לה הוא תהליך מבורך עליו הם עמלים מזה שנים הרבה תוך השקעת משאבים רבים.
אלא שרוב מכריע של העם בישראל הוא מסורתי וחלק נכבד ממנו הוא ירא שמים. עמך בית ישראל רואה בארץ הקודש מכורה, מורשת ונחלת אבות שעליה יש לשמור מכל משמר עבור נצח ישראל תוך עשייה והתקדמות לקבלת פני הגאולה השלימה. גם דאגה כנה לגורלו של העם היהודי כולו, בארץ ומחוצה לה משותפת לרוב אזרחי המדינה היהודים. בימים עברו, עם הקמת המדינה ובשנים שלאחר מכן, שררה תמימות דעים כמעט מקיר לקיר באשר לזהות המדינה, באשר להיותה בית לאומי לעם היהודי בארץ ישראל ובאשר לחיותה על-פי חזון הנביאים ובדרך להגשמתו. שנים הרבה חלפו מאז ולדאבון הלב גבר כוחם של שוחרי "הקדמה" וה"ליברלים" שקולם נשמע היום ברמה יותר מאי פעם.
ישראלים לכל דבר
אין זה סוד שמקרב העולים מרוסיה (לימים חבר המדינות) הגיעו לכאן רבבות רבות של גויים. הבעיה נוצרה במידה רבה בעטיו של חוק השבות סביבו מתקיים וויכוח תמידי בשאלת "מיהו יהודי". בעוד שברור ששמירה על נצח ישראל דורשת (ובמפגיע) הימנעות מהתבוללות, טיפוח של ערכי היהדות כולם ושמירה עליהם, הרי שחוק השבות הרחיב את היריעה באופן שגם מי שבוודאות איננו יהודי על-פי ההלכה יכול לעלות לארץ על כל המשתמע מכך.
וכך אנו מוצאים בקרבנו מאות אלפי עולים שבינם לבין היהדות אין ולא כלום. חלקם מתגיירים, חלקם משרתים בצבא, רובם משתלבים בחברה עד כי כמעט שלא ניתן להבחין בשונות הבסיסית ובכך שאינם בני עמנו העם היהודי. למתגיירים כהלכה נאמר ברוכים הבאים לחיקנו (בוודאי אם אינם בגדר "גרי אריות".....או כיוצא בזה מתגיירים מתוך מניעים תועלתיים ולא מתוך כוונה כנה). מה נעשה עם כל השאר?
ואלה, המונים ככל הנראה רבבות רבות מאד, אינם מוותרים בקלות על מה שהם תופשים כזכויותיהם הבסיסיות. הם אוכלים טריפות, כשרות אינה מעניינם, שבת קודש מהווה עבורם התרסה וכפייה, חגיהם אינם חגינו והם חוגגים את חגי הנוכרים ולא את מועדי וחגי ישראל ועוד הדוגמאות רבות. במצב הדברים שהזהות שלהם לא כתובה על מצחם ובחברה החיה חיים שוקקים בערבוביה גוברת מאוד סכנת ההתבוללות. כך אנו מוצאים בנות ובני ישראל כשרים כולם הנופלים בפח וקושרים את גורלם עם מי שאינם בני עמנו, גויים למהדרין.
על-פי חוק ואף מבחינות נוספות הגויים האלה הם ישראלים לכל דבר ועניין. לא נעים לומר אבל גם אחמד טיבי, עזמי בשארה, חנין זועבי ושאר הערבים מדינה גם הם "ישראלים לכל דבר", על-פי החוק היבש כמובן. הנכון הוא שאין מה להשוות שכן רבים מאזרחיה הערבים של ישראל מזדהים עם אויבינו ולא כך המצב אצל העולים שאינם יהודים. יחד עם זה הבעיות הן אמתיות.
לסיום אבקש להידרש למחלת הצביעות לה טרם הומצא מזור, אפילו חיסון יעיל אין. למשמע דברי הרב יוסף נזעקו ותקפו רוב אלה שנמנו לעיל. כרגיל, הזדרזו אל "המצווה" כל "הנאורים" כולם בצירוף פוליטיקאים שזה לחם חוקם. לאלה הסתפחו מתקרנפים מקצועיים חלושי דעה ודעת המרבים ללהג את איוולתם מעל במות תקשורתיות רבות המסופקות להם בנדיבות על-ידי התקשורת "הישראלית". כמדומני שהכי קולניים והכי תקיפים היו אביגדור ליברמן ושות' שנעמדו כאיש אחד נגד דברי הרב תוך שהם מאשימים אותו בין היתר בהסתה! שמעתם נכון - אלה שהצליחו להתעלות מעל ליאיר לפיד בשיסוי והסתה כמעט חסרי תקדים נגד יהודים ויהדות (אחינו החרדים) הם המאשימים את הרב בהסתה. יאומן כי יסופר.

תאריך:  08/01/2020   |   עודכן:  08/01/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עולים גויים לא עלינו
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
להאשים את "ההם" הרבה יותר קל
בן נאמן  |  8/01/20 20:02
2
"בחירת מילים לא מיטבית",בועז?
שלמה המגיב  |  8/01/20 20:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר שלמה צדוק
רעיון הקמת הנבחרת עלה על שולחנם של החברים אורי יוגב ויאיר לפיד כסוג של תשובה, לטעמם, לשחיתות, כביכול, של מינוי דירקטורים בעלי זיקה פוליטית
דן מרגלית
בהיותו כבן 40 הוצעו לו משרה בשתי אוניברסיטאות אמריקניות, אחת מהן הארווארד    הוא דחה את ההצעות ונשאר במכון ויצמן
אלי אלון
אחד מאסונות התחבורה הכבדים באזור ארץ ישראל בתקופת טרום הקמת מדינת ישראל, התרחש ביום שבת 12 במאי 1945, כאשר אוטובוס ובו למעלה מ-40 נוסעים, הדרדר לתוך אפיק נחל הירמוך    בתאונה נהרגו 28 נוסעים ו-12 נפצעו, חלקם קשה
יוסף קנדלקר
אדם שיוצא מהרכב, למצב כזה, זה משהו שיכול להיתפס כאיום, מה שיכול להוביל להסלמה שאין ממנה חזור
דן מרגלית
לחשוב כי במשרה זו החזיקו אנשים כמו פנחס רוזן וחיים כהן ודב יוסף וחיים צדוק ודוד ליבאי ודן מרידור ויוסי ביילין, ובוודאי שכחתי כמה ראויים, והנה אוחנחש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il