X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

מדפים עמוסים, אינם ערובה להצלחה

קורה לא אחת שסדרן הסחורה בחנות, "דואג שהמדף יהיה מלא" ופחות שם דגש על הרכב המדף קורים גם מצבים שהספקים בגלל מחסור בטעם כזה או אחר, "דוחפים לחנות" את מה שיש להם ולא את מה שצריך
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: רוני שוצר/פלאש 90]

למנהלי החנויות ולמפעיליהם, מנהלי האזור, יש נטייה "למלא מדפים", מתוך כוונה מוצדקת לנצל עד למקסימום את אמצעי המכירה העיקרי של החנות וזה המדף ו/או סלסלת המבצעים - אולם קורה לא אחת שאין הם מקפידים לבדוק את תחולת המדף.
כצרכנים, קורה לנו לא אחת שאנו מחפשים את הגלידה האהובה שלנו במקרר הגלידות העמוס לעייפה ודווקא "הטעם שלנו" - חסר ו/או הנקטר בטעם שאנו מחפשים, אינו בנמצא, למרות שהמדף עמוס לעייפה. תופעה דומה, קורת לא אחת גם בחנויות ההלבשה, שם חסר הצבע המבוקש, שלא לדבר על הגודל, למה זה קורה?
לתופעה ישנן סיבות ובהן: בתחום ההלבשה זה יכול לנבוע כתוצאה מביקושים לא צפויים לדגם, טעויות בהערכת החלוקה למידות ובעיקר בגלל פיזור והקצאה לא נכונה של הדגמים והמידות בין חנויות הרשת והעדר ניוד יעיל בזמן אמת בין נקודות המכירה השונות. בתחום המזון = נובע בעיקר בשל חוסר הקפדה בהזמנות הסחורה וסידור לקוי בחנות עצמה.
קורה לא אחת שסדרן הסחורה בחנות, "דואג שהמדף יהיה מלא" ופחות שם דגש על הרכב המדף וכך לדוגמה לא יציג את נקטר העגבניות במדף הנקטרים, למרות שקרטון נקטרי העגבניות מונח במחסן החנות - וכך איבדנו מכירות של הלקוחות המחפשים מוצר זה ולעיתים יינטשו את החנות בגלל מחסור זה.
קורים גם מצבים שהספקים בגלל מחסור בטעם כזה או אחר, "דוחפים לחנות" את מה שיש להם ולא את מה שצריך, דבר שמביא למצב שהמדף יהיה "מלא - אך לא בסחורה הנכונה".
קיים הפתגם הנכון - שקמעונאות זה ירידה לפרטים, דבר שבא לידי ביטוי לאורך כל שרשרת הערך ופגם אחד בתהליך יכול להכשיל תהליך ארוך ומורכב שברוב המקרים מנוהל נכון, אך יכול להיכשל בגלל אי-תשומת לב וירידה לפרטים של עובד אחד.

תאריך:  09/01/2020   |   עודכן:  09/01/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מדפים עמוסים, אינם ערובה להצלחה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל לובנשטיין
לצערנו, כתבות בתקשורת אכן מסייעות להסדרת הנושא, אולם לדאבוננו לא באופן מלא ולבטח לא לאורך זמן, שכן כמו לכל דבר בחיים, יש להם זמן תפוגה של מקסימום חודש ימים
נסים ישעיהו
האסכולות האלה מככבות אצלנו כעת במלוא העוצמה, יש מי שלוקח אחריות ומשפר דברים תוך כדי תנועה ומנגד יש את מי שניכסו לעצמם את הסמכות בלי לקחת אחריות. והאחרונים נוקטים כל מהלך כדי להכשיל את בעל האחריות בכל דרך
יובל לובנשטיין
אסטרטגיית הפעולה של רמי לוי, משלבת ניתוח נכון של השוק, נקודות התורפה של המתחרים וניהול עסקי מבוקר ונטול סיכונים מהותיים לחברה
עו"ד עופר רשו
החלטת בית המשפט העליון בנוגע לחיפוש בפלאפונים של יועצי ראש הממשלה, היא החלטה אמיצה המבהירה למשטרה: לא הכל קדוש ולא הכל מותר
יואב יצחק
בחסות העלטה מופצות שמועות מרושעות ובלתי נכונות בדבר תוכן שיחתו של שופט בכיר עם אפי נוה - כשנוה כיהן בתפקיד יושב-ראש לשכת עורכי הדין    שורש הרע: השימוש שעשה שי ניצן בשיחות/הודעות שנשלפו מהנייד של אפי נוה שנגנב ונפרץ    כך פעל ניצן לחיסול יריבו האישי לאחר שהתנגד למינויו לבית המשפט העליון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il