X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
האם מתקבל על הדעת שכולם, אבל כולם, לאורך שנים ובשיטתיות רודפים אחרי נתניהו? ואולי השיטה המרושעת והגאונית שלו פשוט עובדת - במקום לגנוב או לקבל שוחד כספי ואז לקנות טובין, הוא מקבל אותם ישירות, ואז מזדעק שרודפים אותו כיוון שחשבון הבנק שלו אינו מעורב?
▪  ▪  ▪
נתניהו. צוחק כל הדרך אל הבנק

בנימין נתניהו טוען שרודפים אותו ואת משפחתו. התקשורת, הפרקליטות, השמאל. האם באמת יכול להיות שכולם רודפים אותו? שבמשך כ-23 שנה יושבים פעם בשבוע-שבועיים בחדר אפל נציגים מעמדות כוח שונות, החל מהבכירים ועד לזוטרים, ומתכננים איך להפיל אותו? גם כשבמשך כל הזמן הזה מפקדי המשטרה, צמרת הפרקליטות, שופטי בית המשפט העליון והפוליטיקאים בשמאל מתחלפים במשך השנים?
פרשות בר-און חברון, עמדי, המתנות, ביבי טורס, אודליה כרמון, רהיטי הגן, הארוחות, מימרן, הילה גרסטל, 1000, 2000, 3000, 4000, ועוד ועוד - האם יכול להיות שכל היועצים המשפטיים לממשלה מאז עליית ראש הממשלה לשלטון העבירו כירושה האחד לשני מזימת ענק נגד נתניהו? והרי את אביחי מנדלבליט מינה נתניהו באופן אישי; אליקים רובינשטיין ויהודה וינשטיין התמנו תחת ממשלותיו, כמו גם שי ניצן, פרקליט המדינה.
הגיוני לחשוב שכל המפכ"לים והמפקדים הבכירים מאז נתניהו ניצח את שמעון פרס הקימו יחידה העוסקת אך ורק בו? גם רוני אלשיך הוא מינוי אישי של נתניהו; מפכ"לים אחרים שהתמנו בזמן שהיה ראש ממשלה הם יהודה וילק, יוחנן דנינו, בנצי סאו ומוטי כהן. ומה עם עיתונאים המפרסמים דברים כנגד פוליטיקאים השוכנים משמאל לנתניהו - מה, ביום הם מתכתשים ובלילה הם יושבים לנגב חומוס ומשתפים כוחות כנגדו?
היכול להיות שכל מי שהעיד כי שרה נתניהו התעמרה בו עשה זאת ממניעים לא טהורים? כל עובדי ועובדות מעון רה"מ שהתלוננו נגדה בדו סיפורים מאוד מאוד דומים? מה, מאיר דגן, ראש המוסד לשעבר, גם הוא שותף לקונספירציה לכאורה נגד הגברת נתניהו הגורסת כי היא נוטלת סמכויות השייכות אך ורק למי שהציבור בחר בו, שותפה להחלטות גורליות ולמינוי תפקידים רגישים, בעלת דריסת רגל גסה, רחבה ולא פרופורציונלית בניהול המדינה ובעלת גישה למידע מסווג?
עשרות מיליונים
ובעיקר, אם כולם משתפים פעולה כנגד נתניהו - הפרקליטות, המשטרה, השמאל, התקשורת, עובדי מעון רה"מ, בכירים בדרג המקצועי המאיישים תפקידים רגישים בביטחון - איך יכול להיות ששום דבר מזה לא נחשף? זה יותר מידי גדול, עם יותר מידי אנשים ולאורך יותר מידי שנים מכדי ששום פירור לא ייצא החוצה. לא מתקבל על הדעת שמאה אחוז מכמה מערכות שונות טמא ושחור; לא ניתן להגיד שאף אדם נקי וטהור מאותן מערכות, מהצמרת ועד לתחתית, לא יידע כלום ולא יהיה חשוף לדבר. בעיקר לנוכח הזמן שעבר ותחלופת האנשים באותן מערכות.
ואולי - רק אולי - לנתניהו יש הרגלים מגונים אשר הוא מסרב להיפטר מהם? הם, בני הזוג, לא אוהבים לשלם על דברים, למרות עשרות המיליונים שלהם. הם יעדיפו להשית על קופת המדינה את הוצאות קניית הרהיטים לביתם ושיפוצו; יבקשו ממאבטחים לשלם עבורם; ידרשו מאנשי הון מתנות יקרות ערך בשווי הון תועפות תמורת טיפול, אשר רק ראש ממשלה יכול לבצע, בענייניהם האישיים והעסקיים.
לנתניהו יש שיטה בדוקה שעובדת. הוא לא מתעסק עם כסף מלוכלך באופן ישיר, הוא חכם מידי מכדי לעשות טעות כזאת שקופה. הרי אין בעיה להתחקות אחר כסף, להרשיע בבית משפט, והכי חשוב - הציבור לא יקבל גניבה או שוחד מסוג זה כמו שהוא מקבל גניבה או שוחד בטובין. למה לקבל כסף ואז ללכת לקנות איתו סיגרים אם אפשר פשוט לדלג, לקבל אותם ישירות ולא להכתים את חשבון הבנק? ובעוד אלו אשר הסתבכו עם כתבי אישום בפרשת כלי השיט כיוון שהתעסקו עם שוחד כספי - נתניהו לא קיבל דבר, לכאורה, אלא פשוט החזיק מניות תוך ידיעה כי החלטותיו כראש ממשלה יגרמו להן לעלות ולהתפיח במיליונים את תיק ההשקעות שלו.
כל עוד נתניהו יזעק כי רודפים אותו, יהיו את אלו אשר יאמינו לו. הוא יודע לקשר עצמו לתומכיו ולגרום לכך שהם ירגישו כי אנשים בעמדות כוח אשר מתעמתים איתו ומבקרים אותו - למעשה מנסים להשתיק אותם ואת שאיפותיהם, רצונותיהם ואמונתם, המתבטאים בקול אשר הם שמים עבורו בקלפי, ויקבלו כל אמירה כנגדו כהתקפה אישית עליהם.
נתניהו גונב, לא כסף כמובן, אלא דברים המתקבלים על דעת בוחריו, ואחרי שתופסים אותו, הוא מתבכיין. הוא צועק בקולי קולות לכל עבר כי מנסים לחסל את קולותיהם של אלו אשר הצביעו עבורו, על לא עוול בכפם, וצוחק כל הדרך אל הבנק. אם כבר, ראוי לומר שנתניהו רודף אותנו ואת ממוננו בשיטתיות. לא משנה כמה פעמים עולים עליו, הוא לא חדל; למרות כמות המילונים האדירה שלו - הוא רוצה עוד. יש לו שיטה, והוא דבק בה. אנחנו אלו שמשלמים.

תאריך:  12/01/2020   |   עודכן:  12/01/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
על נתניהו ורדיפה
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
שנאת שחיתות, עלק
עובד 1  |  12/01/20 14:02
 
- נתניהו הוא שונה
אפלק  |  12/01/20 18:17
2
שנתניהו יעוף מהמשק
באום  |  12/01/20 15:50
3
סתם השמצה זדונית
ארי כספי  |  12/01/20 19:47
4
אם הכל צודקים זה עשר שנים
יאיר4  |  14/01/20 20:01
5
יפה כתבת
הירונימוס  |  14/01/20 21:27
6
נתניהו אשם שלא מוצאים שוחד
בן נאמן  |  14/01/20 22:05
7
השם ירחם..
אמנון111  |  15/01/20 02:11
8
חה חה חה - טל - אלופה בדמגוגיה ל"ת
מתעב שקרנים  |  15/01/20 09:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
ד"ר רפאל בוכניק
מערכת הבחירות מועד ג', כמו קודמתה מספטמבר 2019, יותר מהיא מייצגת התמודדות על ערכים וסדרי עדיפות לאומיים, ראוי לתייגה כמעין "מלחמת מוחות" הרוויה בתמרונים פוליטיים, הונאה, הסחת דעת ולוחמה פסיכולוגית
מירב ארד
בהחלטתו ציין השופט עמית: "ינון הודיע על כוונתו למסור חוו"ד בשעה 16:00"    ח"כ מיקי זוהר: "על יועמ"ש הכנסת לפסול עצמו מלדון בעניין"    בכחול לבן מאיימים בהדחתו של יו"ר הכנסת    שטייניץ: ינון היה צריך לפסול עצמו גם מהליך אישור הקמת הוועדה
רפי לאופרט
האיום הנשקף לדמוקרטיה המתנוונת לאוטוקרטיה שיפוטית או אחרת הוא אובדן האמון בה ופרישת הציבור ממסגרת שאין הוא יכול לעצבה לטעמו. מבחנו הגדול של היו"ר אדלשטיין, המכהן כיום, הוא ביכולתו להפעיל את הכנסת כרשות שלטונית מובהקת, בעלת יחוד וסמכות העומדים במבחן הדמוקרטי הבסיסי של ייצוג הריבון
איציק וולף
היועץ המשפטי של הכנסת צפוי להגיש ביום ראשון הקרוב את חוות דעתו הנוגעת לכינוס ועדת הכנסת לצורך דיון בבקשת החסינות של נתניהו    לשכת יו"ר הכנסת: ימסור החלטתו זמן קצר לאחר קבלת חוות הדעת
יוסי דר
חוות הדעת של יועמ"ש הכנסת טעונה עיון מחודש - הן לאור ניגוד העניינים שבו הוא מצוי כפי שעולה מעצם מכתבו הוא, והן מטעמים שלגופו של עניין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il