X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
ומה אפשר ללמוד מהסיפור על הביטחון שלנו, בעיקר בחודש אוגוסט 2020 סקירה אסטרולוגית מיוחדת לבקשת הקוראים
▪  ▪  ▪
קאשם סולימני. בעזה זוכרים [צילום: חסן ג'די/פלאש 90]

בעקבות המחאות שהתעוררו באירן וה"מתנה" שהפתיעה את כל העולם ב-03.01.2020 (קצת אחר חצות בבגדד) ובישרה על חיסול הטרוריסט (המסוכן בעולם) קאסם סולימאני, שהיה זה שאחראי לפעילות משמרות המהפכה האירניות, הארגון שניסה להחזיר את אירן להיות אימפריה (של טרור).
כוכב אורנוס משפיע על ההורוסקופ של אירן (01.04.1979). כוכב אורנוס (המסמל מהפכה והמרדה) צפוי להיות דומיננטי לאורך השנה. ה"בלאגן" (מחאות האזרחים) באירן החל כאשר הירח המקודם הגיע לכוכב אורנוס במפה. הירח כזכור מסמל באסטרולוגיה מדינית את העם. אולם השפעתו של האורנוס תתחזק כאשר יגיע למרכז שמיים (נסיבות חיצוניות בשפה האסטרולוגית) בית 10 (האורנוס ירחי, לכן ישפיע בפירוק הקיים) בקיץ 2020, וימשיך להשפיע לאורך 2021. קשה להאמין שהניסיונות של השלטונות להרגיע את האווירה יצליחו (אורנוס גם יכול לגרום לרעידת אדמה, תרתי משמע). כוכב אורנוס במקום כזה יכול בהחלט להביא לשינוי במשטר (אבל לא בטוח שבטווח הארוך האזרחים יהיו מרוצים מהשינוי).
המבנים שיוצרים הכוכבים יביאו להתחלות חדשות, עם שמירה על כללי המשחק. יהיה ניסיון במקביל, לפתור שם את הבעיות, כדי לבנות מחדש את המערכת השלטונית בלי להרוס הכל. אין ספק שהנושא הכלכלי יימצא כל הזמן ברקע, מצד אחד הרצון לשמור על הביטחון הקיומי (2-8) אבל בה בעת ניסיון להשתחרר (מהעיצומים?) ולחפש כיוונים נוספים, אפשרויות חדשות (5-11) ושיתופי פעולה שיאפשרו דינמיקה כלכלית במדינה.
בינתיים ראש דרקון/סאטורן הנמצא על ציר 1-7 (במפת אירן) ימשיך לאורך 2020, ומעיד שהם יתקשו למצוא פתרון מיידי מספק, ויהיה עליהם להתמודד עם מגבלות אובייקטיביות. כוכבים כאלה אכן עוזרים לחדד את המשבר.
במפה של המהפכה מ-1.2.1979, עם הגעתו של חומייני לפרס/אירן, הכוכבים במזל דלי, הכירון במזל שור והיופיטר במזל אריה, כוכב אורנוס יגיע לכירון (פגיעות! אורנוס מחדד את התמונה שיתכן שהמפגש הזה יביא לשפיכות דמים), בהמשך מרקורי בדלי ירגיש אותו במהלך 2020, השינוי יגיע! התנאי: חשיבה מחוץ לקופסה והעם יבקש להשתחרר מהמשטר השמרני. במהלך 2020-2021 אירן תחפש "משהו אחר".
השפעת חיסול סולימאני על אירן
זו התרחשה במפתיע ו"עוזרת" לטלטלות שכבר החלו באירן, עוד לפני כן. אורנוס במעבר (לאורך כל התקופה הנוכחית) הוא בדיוק על כוכב מרקורי המקודם בהורוסקופ של אירן ב 2 מעלות מזל שור. כלומר, האירוע שגרם לזעזוע פנימי גורר איתו רעידת אדמה במדינה. איבוד העשתונות שם גרם להפלת המטוס האוקראיני - "סיפור טרגי" שלא הוסיף להם ל"מוניטין". סביר להניח שחוסר הוודאות (לא חשוב מה מציגים כלפי חוץ) שמלווה את המפה דורש מההנהגה שם לחשב מסלול מחדש.
ההנהגה ומשמרות המהפכה יצטרכו להבין שהם חייבים לפתוח פרק חדש, אבל עם תכנים חדשים. זה לא יהיה פשוט כל עוד האורנוס נשאר במקומו. סבירות גבוהה שתהיה גם פגיעה בתוכנית ה"מקורית" לקדם את השאיפות האימפריאליסטיות שסולימאני תכנן (וכבר התחיל ליישם). ציר 4-10 המקודם בהורוסקופ של אירן הגיע לכוכב נפטון (שימשי) המקודם, התרחבות. אבל לכוכב כזה יש גם כוח לאחד את העם תחת מטרייה אחת עם כוונה משותפת וטובה (הומניות והתחשבות הדדית). הבעיה החל מחודש מאי 2020 - כוכב נפטון (שימשי) במעבר יתיישב על ציר 1-7 המקודם. מעבר שעלול לערפל ולבלבל את הכוונות. הנפטון השמשי לא יעזור לקדם הסכמים ושיתופי פעולה (לידיעת הנשיא טראמפ, שחושב שאולי עכשיו ממקום של כוח, יוכל לנהל איתם מו"מ) עם מנהיגים ומדינות ברחבי העולם.
המסקנה שאי השקט והבלאגן יתגברו, וישפיעו על "אופיה" ודרכה של אירן, זו המכנה עצמה הרפובליקה האיסלאמית. יש להניח שההנהגה תהיה עסוקה יותר במה שקורה בתוך ארצה, במחאות של העם, שעיקרן הוא הנושא הכלכלי, נושא שהוא בהחלט עניין קיומי. אין זה מבטיח שהמשטר לא ינסה "לברוח" בעזרת פעולות טרור ברחבי העולם ואפילו מלחמה (אנחנו זוכרים שיש להם "פרוקסי" לידנו, שלוחות כמו החיזבאללה בדרום לבנון, והחמאס יחד עם הג'יהאד ברצועת עזה) כדי לשנות את הכותרות, אבל לעם שם נמאס! כך שלא תהיה ברירה.
חסן רוחאני קיבל את הנשיאות של אירן ב-04.08.2013. כוכב אורנוס שיגיע לציר 4-10 בהורוסקופ של אירן, מתכתב עם המפה המייצגת את שלטון רוחאני. השמש ב-12 מעלות במזל אריה, במהלך 2021 אורנוס יערער את שלטונו!
ומה אצלנו?
המפה המשותפת של אירן ומשמרות המהפכה מציגה את השמש ב-27 מעלות טלה. אלה המכירים את ההורוסקופ של מדינת ישראל רואים מיד שהמיקום מציג אויב גלוי של המדינה (תעשו פנים מופתעות).
כוכב מארס נעצר השנה (2020), על מעלה 27-28 במזל טלה. העצירה תתחיל ב-28.08.20 והנסיגה עצמה בין 09.09 ל-10.09, וכל אותה העת כוכב מארס "קודח" את המעלה 27-28 וממשיך כך כמעט חודש שלם. כוכב מארס מסמל בין השאר לוחמה. לצערי הרב, אנחנו רואים התהוות מצב שיעורר מתח ביטחוני שיתחיל כבר במהלך חודש אוגוסט. האם אנחנו לפני משבר? הסלמה ביטחונית?
"אֶשָּׂא עֵינַי אֶל-הֶהָרִים, מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי...ה' יִשְׁמָרְךָ מִכָּל-רָע:.. ה' יִשְׁמָר-צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה, וְעַד-עוֹלָם" (תהילים קכא)

תאריך:  17/01/2020   |   עודכן:  17/01/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
מירב ארד
תקף את ארה"ב: "הפכה את המזרח התיכון ללא בטוח, צריכה להתנצל בפני טהרן על פשעיה"    מעצמות אירופה הודיעו כי הן דנות בהחזרת הסנקציות על אירן - "עקב פעולות אירן והפרות ההסכם"
עידן יוסף
לפי צה"ל בטהרן מעוניינים לדבוק בהסכם הגרעין וההפרות נועדו לצורך מיקוח    הסבירות למלחמה יזומה נמוכה, אך תיתכן הסלמה בעקבות הפעולות המיוחסות לישראל בגזרה הצפונית    בעזה חמאס מורתע ודבק בהסדרה, אך ייתכנו ימי קרב עם ישראל    נתניהו: "ישראל לא תאפשר לאירן להשיג נשק גרעיני"
איתמר לוין
שבעה נשיאים ניסו להסיט את אירן מהמסלול ההרסני ומערער היציבות שלה - אך התוצאה היא שהפרק הבא נעשה גרוע עוד יותר, מנתח וושינגטון פוסט
איתמר לוין
הודיעה שהיא רואה את עצמה חופשית להעשיר אורניום ללא הגבלה ולהגדיל מחדש את מספר הסרכזות    אירן איימה בשנתיים האחרונות לפרוש מן ההסכם בשל נסיגתה של ארה"ב ממנו והעיצומים עליה, ונראה שההודעה הנוכחית היא זירוז של הצעד שעמדה לנקוט ממילא
יוני בן-מנחם
אירן מתכננת תגובה צבאית נגד מטרות אמריקניות במזה"ת ובחו"ל בנקמה על חיסולו של הגנרל קאסם סולימאני. כל השלוחות של אירן במזה"ת יקחו חלק בפעולת הנקם נגד ארה"ב, עירק אמורה להפוך לזירה עיקרית, ישראל בינתיים מחוץ לתמונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il