X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אסור לעצמה יהודית לוותר על המרוץ הקרוב כי אם החרמתה תשתלם למפלגות הימין האחרות, אז הן תמשכנה להחרים אותה גם במערכות הבחירות הבאות חבל שעצמה יהודית תקבור את עצמה לעד בהחלטה שגויה והתאבדותית אחת שלא תועיל לימין בכלל
▪  ▪  ▪
עצמה יהודית [צילום: דוברות עצמה יהודית]
עמדה נוחה
נראה לכם שתומכי עוצמה יהודית יצביעו לבנט או יעבירו קולות לנתניהו שככל הנראה ישתמש בהן כדי להצטרף מעמדה נוחה יותר לממשלת אחדות עם כחול לבן?

בעצמה יהודית מתכוונים להתכנס השבוע ולהחליט אם לרוץ או לא לרוץ בבחירות הקרובות בשל לחציו הכבדים של נתניהו. אני די מסוקרן. במה נתניהו יכול לאיים עליהם? הוא ייקח לבן גביר את התיק שאין לו? תומכי עצמה לא אמורים לקבל פקודות מנתניהו.
אי-אפשר להתעלם מעצמה יהודית
אם החרמת בן גביר תשתלם למפלגות הימין האחרות, אז אין סיבה שהן לא תמשכנה להחרים אותו ואת מפלגתו גם במערכות הבחירות הבאות. הגיע הזמן שבימין יבינו שלעצמה יהודית יש קהל המעוניין שקולו יישמע ושהדרך היחידה לקבל את קולות הקהל הזה היא בשותפות הוגנת ומכבדת בלבד. מי שמצפצף על קהל זה, יהיה האשם הבלעדי באיבוד קולותיו.
עצמה יהודית היא לא התנועה להבטחת שלטון נתניהו והיא גם לא נספח של תנועת הליכוד או ימינה. עצמה יהודית היא מפלגה עצמאית בעלת ערכים ואידיאלים אשר נוסדה כדי לקדם את רעיונותיה בלבד.
מה תהיה הדרישה הבאה של נתניהו? שפעילי עצמה יעמדו בצמתים עם שלטי מח"ל? מה הציפייה של ימינה? שתומכי עצמה ייצאו לרחובות ויילחמו למען המפלגה של בנט, סמוטריץ' ופרץ? זו לא בושה להחרים ציבור ששווה לפחות שני מנדטים ואחר כך להטיף לו מוסר ולדרוש ממנו לא לרוץ? היכן האחריות של המחרימים? הרצחת וגם ירשת?
היכן האחריות של האחרים?
היכן היה בנט כשבן גביר הזיע כמו חמור וויתר על הכבוד העצמי שלו בשביל ייצוג בכנסת שאינו משקף את כוחו האלקטוראלי הגבוה ביחס לחבריו באיחוד? מדוע נתניהו איים על בנט כדי שילך על איחוד מפלגות הימין ולא כלל באיום שלו את צירופה של עצמה יהודית?
בנט הציע ברוב חוצפתו שעצמה יהודית תחבור לליכוד, אך הליכוד היא מפלגה ימנית מתונה ובנט הפסיק לייצג מפלגה מתונה ברגע שצירף לשורותיו את סמוטריץ' והרב פרץ ולכן המקום ההגיוני יותר של עצמה יהודית זה איתו. למה בנט מצפה? שלא יהיה לימין המתון למי לתת את קולו? למה בנט מצפה? להבריח את הימין המתון לליברמן וכחול לבן?
כשנתניהו הציע לבן גביר שילמד מסתיו שפיר ויפרוש, ענה לו בצדק בן גביר שהוא לא יטיף לו מוסר ויפרוש בעצמו ושאם הוא היה פורש, אז כבר הייתה ממשלה כי ליברמן וכחול לבן לא החרימו את הליכוד, אלא את נתניהו בלבד.
ויתור על המרוץ לא יציל את הקולות
תומכי עצמה יהודית מבינים שאי-אפשר לסמוך על ההבטחות של נתניהו למדיניות כזו או אחרת או לתפקידים כאלו ואחרים. ברגע שנתניהו ינצח (וכמעט בטוח שזה לא יקרה) הוא יישכח מייד מכל הבטחותיו לבן גביר או שהוא ימנה אותו לשר וימצא תירוץ לפטר אותו תוך זמן קצר כי שר ללא מושב בכנסת, מעמדו חלש. גם המחשבה שתומכי בן גביר ינהרו לקלפיות להצביע מח"ל או ימינה היא מחשבה דמיונית ולא מציאותית בכלל. תומכי עוצמה יהודית יעדיפו לשבת בבית ולא להצביע לבנט וגם אין להם שום סיבה להצביע לנתניהו שככל הנראה ישתמש בקולותיהם כדי להצטרף מעמדה נוחה יותר לממשלת אחדות עם כחול לבן.
אין שום סיבה לוותר על המרוץ של עצמה יהודית, כי אם החרמתה תשתלם למפלגות הימין האחרות, אז הן תמשכנה להחרים אותה גם במערכות הבחירות הבאות. חבל שעוצמה יהודית תקבור את עצמה לעד בהחלטה שגויה והתאבדותית אחת שתהפוך אותה לנצח למפלגה על הנייר בלבד.

תאריך:  20/01/2020   |   עודכן:  20/01/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עצמה יהודית, אל תפרשי!
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
לעוצמה יהודית אין את הכוח שיש
בן נאמן  |  20/01/20 11:38
2
קישקוש שנועד לפגוע בימין !!! ל"ת
עיניים פקוחות  |  20/01/20 20:04
 
- בנט ונתניהו שרפו את הקולות
עמוס שנער  |  20/01/20 23:14
3
שבו בבית תקבלו התנתקות ביו"ש
חחחששש  |  20/01/20 20:07
 
- גם המתנחלים של סמוטריץ' ופרץ
עמוס שנער  |  21/01/20 00:49
 
- רב פרץ&בןגביר》אחראיםשווה בשווה
ע_הראל  |  24/01/20 12:20
4
אל לה לעצמה יהודית לפרוש.
אל לה  |  20/01/20 20:22
5
יש לדבוק באמת
שמואל ד.  |  21/01/20 01:42
 
- חוכמת ההמון=נצל הזדמניות&התנחל
ע_הראל  |  24/01/20 12:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
מירב ארד
הוסיף: "יש גרירת רגליים מטורפת ולא ראויה"    דיכטר: ""אדלשטיין הוא איש ממלכתי שמבין את כללי המשחק"    מיקי זוהר: "טעה טעות חמורה"
אליהו קאופמן
ח"כ לשעבר עיסאוי פרג' לא הבין - בימי כהונתו כח"כ במרצ, כי כמו כל ערבי ומזרחי שפעלו בשמאל הציוני, כך גם יבוא היום שיגידו גם לו כי "הכושי עשה את שלו, והכושי יכול כבר ללכת". זו היסטוריה של גזענות לבנה ואליטיסטית העטופה בציז'בטים ששמם "שוויון חברתי" ו"אחוות עמים"
איציק וולף
יו"ר הכנסת הודיע כי יכנס את מליאת הכנסת על-פי בקשת 25 חברי כנסת המבקשים להקים את ועדת הכנסת    "לא אאפשר השבוע - שבוע מדיני חשוב - וביום השואה הבינלאומי התכתשות בכנסת, שבכל מקרה היא פסולה ומהווה ביזוי בית המחוקקים"
איציק וולף
שני עובדים בוועדת הבחירות המרכזית שיקרו בהצהרתם כשכתבו שאין להם עבר פלילי    עיון במרשם הפלילי חשף את העבירות שבגינם הורשעו בעבר - עבירות איומים ואלימות ועבירות סמים    השופט הנדל הורה שלא להעסיק אותם
מירב ארד
יו"ר סיעת ישראל ביתנו אישר כי כחול לבן יצטרפו לבקשה לפסול את מועמדותה של ח"כ היבא יזבק מבל"ד    ח"כ כץ מהליכוד עתר בשם מפלגת השלטון בדרישה לפסול של יבזק   
פורר: "ממתינים לשמוע מסיעת יהדות התורה את עמדתה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il