X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מעבר לפוליטיקה מתברר שרבים אינם מודעים למעללי ליברמן העיתונאי יואב יצחק מכנה אותו מאפיונר, פושע ופוליטיקאי רקוב דע עקא שיצחק לעולם אינו מדבר סתם
▪  ▪  ▪
ליברמן. ריח אתרוג חריף [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

נותרו כארבעים וחמישה ימים עד הבחירות (נשמע מוכר?). על כורחנו נתייצב שוב אנו האזרחים מאחורי הפרגוד על-מנת לבחור כנסת וממשלה. בשורות דלקמן אנסה להבהיר מדוע הצבעה לליברמן תנציח את הקיבעון הפוליטי ותשלח אותנו למערכת בחירות נוספת.
אביגדור ליברמן מתיימר להיות לשון מאזניים אך למעשה השים עצמו במלכוד. לכאורה בידו להמליך ראש ממשלה או להפילו אך האמת היא שהקלפים הפוליטיים שבידו דלים ביותר והופכים אותו ואת מפלגתו לאבן ריחיים על צוואר כולנו או אם תרצו - קוץ התקוע בהווייתה של הפוליטיקה הישראלית ומציק לכולנו.
במציאות הפוליטית הקיימת ובהתקיים שני "גושים" כשליברמן באמצע, ליברמן אינו יכול להכריע לשום צד. אם יתחבר לימין ממנו הוא שואב את עיקר כוחו הפוליטי ישים עצמו ללעג ולקלס היות שבחודשים האחרונים הציג עצמו כמי שאינו מוכן בשום פנים ואופן לחבור לנתניהו. מאידך-גיסא, אם יתחבר לשמאל ובו הרשימה הערבית המאוחדת כי אז יהיה הדבר בבחינת חפירת קבר פוליטי ממנו לא יוכל עוד לצאת. שהרי ליברמן, אולי יותר מכל פוליטיקאי אחר, חרת על דגלו את המלחמה הבלתי מתפשרת בגיס החמישי הערבי. הייתי אומר שבלי קיום הגיס החמישי הערבי אין לליברמן זכות קיום בפוליטיקה הישראלית. נמצא שכוחו של ליברמן הוא כוח מדומה והאמת היא שהוא מצוי במלכוד ממנו אין מוצא.
מעבר לפוליטיקה מתברר שרבים אינם מודעים למעללי ליברמן. העיתונאי יואב יצחק מכנה אותו מאפיונר, פושע ופוליטיקאי רקוב. דע עקא שיצחק לעולם אינו מדבר סתם. כל הנטען על ידו מגובה תמיד בראיות, מסמכים, הקלטות ועדויות. הראיות אינן מצויות בידי כך שאינני יכול או מוסמך לדבר בנחרצות כזו. מה שאני כן יכול לומר הוא שהעסק "לא מריח טוב" וזה בלשון המעטה רבתי.
"להוריד את ביבי"
התעשרות בתו הצעירה מזכירה את פרשת האי היווני. בחורה צעירה המחזיקה בחשבונה מיליונים הוא תעלומה בעיני רבים. היעלמות עדים בפרשיות שונות בהן הוא מעורב (חלקם "נפטרו" מן העולם בנסיבות שונות) מייצרת, איך נאמר, אי-נחת... נטען גם כי בניו נפגשו עם אנשי עסקים לצורך הקמת פרויקט כלכלי ענק כשבעקבות הפגישות הנטענות הוסרו לפתע מגבלות על שימוש בקרקע הנוגעת לפרויקט המתוכנן. זה על-ידי משרד הביטחון בראשו עמד בשעתו ליברמן. למותר לציין שבאופן תמוה לא נפתחה חקירה בעניין זה.
קיים תקדים לאי העמדה לדין של אדם נגדו יש חשדות כבדים - אני מניח שרבים זוכרים את מני מזוז מקריא בשידור חי את החלטתו לסגור את תיק החקירה נגד אריק שרון. הייתה זו אחת השערוריות המשפטיות הגדולות שהיו במקומותינו אי-פעם. לא שזה הפריע למני מזוז להתקדם למעמד שופט עליון, נהפוך הוא! שהרי הוכיח במעשיו ומחדליו כי הוא ראוי לכהן ביחד עם "המשפחה" בעליון - ככה מתנהלת חונטה!
בכל מקרה, העובדה שאין היום חקירות נגד ליברמן בעניינים שונים, מסבירה אולי את חבירתו למתנגדי ביבי. ריח האתרוג חריף ונישא באוויר אלא ש"המשפחה" דואגת שהאתרוג יישמר לבל חלילה תאבד את הסיכוי היחיד "להוריד את ביבי". יותר מדי משאבים הושקעו בתפירת התיקים על-ידי החונטה מכדי שמישהו ייסוג או יוותר.
מן הראוי היה שמצביעי ליברמן ותיקים כטירונים, יתבוננו במציאות, ילמדו מהבטחות הסרק שלו בעבר (אסואן טהרן, חיסול הנייה ועוד), יפנימו את המסוכנות שלו לגוש הימין (באם יחבור חס ושלום לאחמד טיבי ואיימן עודה בתירוצים שונים...) ויתרחקו ממנו כמו ממגפה מסוכנת. רבבות ויותר אנשי ימין מכל המגזרים שהתפתו בעבר להצביע עבורו יכולים, אם יתנערו ממקסמי השווא אותם הוא משווק, להכריע את הכף ולאפשר הקמת ממשלת ימין. או אז זה תיוותר אפיזודת ליברמן כזיכרון תפל בדברי הימים של הפוליטיקה הישראלית.

תאריך:  21/01/2020   |   עודכן:  21/01/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הצבעה לליברמן פירושה מערכת בחירות רביעית
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
פתק לבחירות רביעיות
עמוס שנער  |  21/01/20 13:13
 
- אתה מחזק טוקבק שלך בטוקבק שלך?
הגלשנית  |  21/01/20 21:00
 
- מה רע בזה ל"ת
עמוס שנער  |  2/02/20 01:23
2
קרקס אחד גדול
ארי כספי  |  21/01/20 15:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
איציק וולף
שר התחבורה ביקש מראש הממשלה לאשר בממשלה ביום ראשון החלטה על החלת הריבונות הישראלית בבקעה ובצפון ים המלח ולנצל את ישיבת המליאה המתוכננת ביום שלישי כדי להביא את הנושא להצבעה בכנסת
איציק וולף
יו"ר מפלגת עוצמה יהודית הודיע כי הוא דוחה את הקריאות שהופנו לעברו לפרישה מן המרוץ לכנסת    "יש לנו סיכוי לעבור יותר משלנתניהו יש סיכוי להקים ממשלה"
איציק וולף
יו"ר הבית היהודי, רפי פרץ, הודיע במכתב למרכז המפלגה כי הבית היהודי תערוך פריימריז לבחירת העומד בראשה שלושה חודשים אחרי הבחירות, או תוך חודש מיום הקדמת הבחירות לכנסת ה-24    חבירתו לבנט בשבוע שעבר, ובגידתו באיתמר בן-גביר שעמו כבר חתם על הסכם, עוררה זעם רב בקרב הפעילים
עידן יוסף
בתמורה להסרת המועמדות של הרשימה מתחייבים בליכוד להעביר, לאחר הבחירות, חוק שיוריד את אחוז החסימה ויעמיד אותו על שני מושבים בלבד
עידן יוסף
העבודה-גשר תצביע בעד הפסילה ונציגי מרצ יתנגדו    חברי הרשימה התכנסו לישיבה חגיגית בתל אביב    ראשי המפלגות: "אנחנו לא מסתפקים ב'רק לא ביבי'. נחזיר את המילה שלום למערכת הבחירות, ונביא יוזמה מדינית שתעצור את הסיפוח"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il