X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
נתניהו במפגן וירטואוזי יוצא דופן וחוצה גבולות, עם כרטיס צהוב בזמן פציעות והוא עדיין מבקיע רק הזיזו לכחול לבן את החמאה והם מיד קפצו לקחת קרדיט על תוכנית המאה
▪  ▪  ▪
נתניהו. סיים לעשות הסטוריה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

הם כבר שנה משייטים בנוחות, הם מכנים את עצמם "הקוקפיט", אבל לא מדובר פה בחבורת טייסים מוכשרים, מדובר כאן על חותרי קיאקים חובבנים. הם המציאו את רעיון המרכז מחדש ושם הם מרגישים הכי בנוח. עבורם אלו היו ימים מלאי חמאה ושמנת. הם חתרו בביטחון ובנוחות יחסית אל עבר השלטון. הצבעה למפלגת מרכז ישראלית זו בחירה בבינוניות, בחובבנות. ישראל 2020 לא מוכנה עדיין לשלטון פקידים ויועצים. ישראל זקוקה למנהיג, ישראל משוועת לסקיפר מנוסה שיודע לנווט את הספינה החורקת גם בתנאי קיצון.
אם תבחנו את זה לעומק תגלו ששום מפלגת מרכז לא הצליחה להמציא לנו מנהיג אמיתי. ממש בימים אלו מסתבר לכל מי שקינן בו הספק, לכחול לבן יש את מנדלבליט ולמנדבליט יש את כחול לבן, בשלב זה איש לא היה מצליח להתקיים ללא האחר, קיים ביניהם קשר סימביוטי אבל לא מהסוג הבריא של יחסי גומלין בין אורגניזם אחד לאחר. הם מחוברים מכורח הנסיבות כמו וירוס הקורונה לנשאים האומללים. זכרו את דבריי אלו. ממש בקרוב הקשר הזה יעלה לכחול לבן ביוקר. גם הם יבינו שלכאורה היועמ"ש הוא וירוס קטלני.
התנאים לצמיחתה של מפלגת מרכז חדשה היו מושלמים. כתבי האישום של נתניהו, התקשורת המגויסת, מנדלבליט הסייען והפרקליטות החפצה בהרשעתו של נתניהו היוו עבורם את האפשרות להתל בציבור הישראלי הכמה לשינוי ולהציג מולו אלטרנטיבה שבכל יום שחולף מתבררת כטעות קומית טרגית. גם אם נדמה לכם שכל טעות של גנץ אל מול המצלמות עולה לכחול לבן בבוחרים, אתם טועים. החלק של הטעויות זה החלק הקומי של הסיפור, החלק של הבוחרים זה החלק הטרגי. לא תוכנית המאה, לא נעמה יששכר, לא פולארד ובטח שלא השפיות תזיז את חלק הארי של בוחרי כחול לבן מבחירתם.
הסקיפר הנכון
תניהו, באיחור לא אופנתי אך מתוזמן כהלכתו, שיחרר את רעיון החסינות, ונכון לרגע זה הם נשארו רק עם נתניהו הנאשם. אני רק יכול לדמיין בחיוך איך עפר שלח, מאיר כהן ואסף זמיר התכוננו אל דיוני החסינות, הם בניגוד ללפיד וגנץ משתדלים תמיד להגיע מוכנים, הם תיכננו הצגה, זו הייתה אמורה להיות שעתם היפה. בעוד הם מכינים את משפטי המחץ המהדהדים ואת משפטי הראווה הקולחים נתניהו שיגר לעברם ריק שחור משחור, אין דיונים, אין חסינות, יש נאשם ויש מספר תיק: 67104-01-20 וחשך על פני כחול לבן ורוח נתניהו מרחפת מעל פני המים והשמיים.
נתניהו בדיוק סיים לעשות היסטוריה והוא בדרך להקפיץ את הסטלנית החמודה הביתה במטוס בואינג 767 יוקרתי מלא בשמחה, גאווה, רננה ודנה ויס אחת. גם אם הסקרים עדיין לא מצביעים על מגמה, אני בהחלט מזהה שינוי, אלו שהניצוץ הימני בוער בקרבם והצביעו לכחול לבן מקללים בלחש ומתכוונים להצביע לנתניהו בבחירות הקרובות. עדיין אין להם את האומץ להכריז על כך בקול, אך יצר ההישרדות חזק מהם. המנהיג ההוא של הסיגרים והשמפניות ירד שוב אל העם והוא מתכוון לקרוע את השטח, הוא עסוק יותר מאי פעם בלהוכיח לכולם שהוא הסקיפר הנכון לשעה זו והוא מקבל רוח גבית חזקה מנשיא ארה"ב שחוץ מלומר לעם היושב בציון: Vote for Netanyahu.
הוא עושה הכל על-מנת שזה יקרה, ואם לא הבנתם את זה עד עכשיו אני מציע שתתחילו לקחת קואנזים 10Q לשחרור התאים בלב ובמוח. בכחול לבן הם יושבים לחדד את המסר, הם בפאניקה מוחלטת, הם בודקים את שיטתו של ליברמן ולוקחים קרדיט פתטי על תוכנית המאה. הם מתארגנים ועוד יתארגנו על מסרים נוספים כשבראשם מהדהד מספר התיק של נתניהו. הם מכרו לחלק מהציבור את בני גנץ והסחורה ככל הנראה פגומה, כבר עברו הרבה יותר מ-14 ימים והחוק להגנת הצרכן לא תופס במקרה שכזה.
השקט שאתם שומעים מצידם זה רק שקט זמני של מירמור, ביבי הזיז להם קצת את החמאה והם לפני קריסה מנטלית, אלו האנשים שרק לפני שבועיים היה נדמה כי לזכותם עומדים גם שוחד, גם מרמה וגם הפרת אמונים. גם אם הם יגייסו את טובי הספינולוגים ואת מיטב הציניות הדלה שיש ללפיד ושלח להציע זה לא ינצח עבורם את הבחירות, נתניהו הוכיח מעבר לכל ספק סביר שהוא הסקיפר כאן. מי שלא רוצה להיסחף על קיאק ברוחות מזרחיות עזות אל עבר הלא נודע, כדאי שיטפס עכשיו על הספינה של ביבי, כי נתניהו תיק פלילי: 67104-01-20 מפליג נגד הרוח אל חוף מבטחים.

תאריך:  02/02/2020   |   עודכן:  02/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כחול לבן קורסת לתוך עצמה
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
שטויות ל"ת
הירונימוס  |  2/02/20 11:47
2
ענק!!! פשוט ענק!! ל"ת
gigo  |  2/02/20 13:17
3
לגנץ פשוט "אין את זה"
אקטואלי  |  2/02/20 15:31
4
בלגנץ אינו ראוי
שםלי  |  3/02/20 13:51
5
בני גנץ - האם הוא חולה בדמנציה
ines  |  15/02/20 22:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
עידן יוסף
יושב-ראש ישראל ביתנו אביגדור ליברמן התייחס לתוכנית השלום של טראמפ - וטען כי נתניהו משתמש בה כ"כלי ניגוח במאבק פוליטי"    משווה בין אבו מאזן לרב הראשי יצחק יוסף, וטוען כאילו מתנהל מו"מ מול כחול לבן
איתמר לוין
כמו גיבור "כן, אדוני השר" משתמש נתניהו במשאבים ציבוריים כדי להשיג נקודות פוליטיות    כמו בפרשת אוקראינה של טראמפ, נתניהו הקריב בפרשת יששכר את יחסי החוץ מול רוסיה
איציק וולף
ישיבת ההנהגה של מפלגת כחול לבן שהתקיימה ביום רביעי עסקה בשאלת התמיכה של המפלגה בהצעת סיפוח יישובים ביהודה ובשומרון, אם זו תגיע לפתחה של הכנסת    גנץ, יעלון ואשכנזי תמכו, ולפיד התנגד    ח"כ מרב מיכאלי: אין סיכוי שנאפשר שום דיבור גזעני על טרנספר, בטח שלא בתחפושת של תוכנית שלום
עידן יוסף
יו"ר מרצ אומר כי מהתוכנית האמריקנית לצערי לא ייצא הסכם ולא שלום    "אנחנו בממשלה הבאה, נתנגד בכל הכוח לסיפוח ונחדש את תהליך השלום"
עידן יוסף
ח"כ יואב בן-צור אומר כי מפלגתו סירבה לפיתוי שהציע בני גנץ לתמיכה בו - שר או סגן שר על כל ח"כ    בכחול לבן לא מכחישים ובמקביל קורצים ליהדות התורה באמצעות תמיכה בגפני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il