X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
"גדול הרוצחים הזה אינו חלל כפי שתומכיו טוענים, ואלה שמקימים סוכות אבל על מותו, הם רמאים ובוגדים בארצותיהם, ההיסטוריה תגנה ותדון אותם"
▪  ▪  ▪
קאסם סולימני [צילום: חסן ג'די/פלאש 90]

התגובות בעולם הערבי על חיסולו של קאסם סוליימני לא איחרו לבוא. לאחר הסיקור הנרחב על האירוע הדרמטי, הוצפו כלי התקשורת בפרשנויות ומאמרים על משמעות האירוע והשלכותיו. לבד מתגובות הזעם והגינוי שזרמו מאירן וגרורותיה, העולם הערבי הסוני בירך על החיסול ונשם לרווחה.
להלן שלוש דוגמאות של מה שפורסם, ואלה דוגמאות מיני רבות עם איפיונים דומים:
עיתון עוכאד-סעודיה - 6.1.2020 - - ח'אלד סוליימן
"בעירק, סוריה ותימן הזילו תומכי אירן דמעות על חיסולו של האיש שידיו מגואלות בדמם של מאות אלפי חפים מפשע. האיש רצח גם את ילדיהם ואנס את נשותיהם. הוא הרס את בתיהם והיגלה מאות אלפים אל מחוץ למולדתם.
גדול הרוצחים הזה אינו חלל כפי שתומכיו טוענים, ואלה שמקימים סוכות אבל על מותו, הם רמאים ובוגדים בארצותיהם. ההיסטוריה תגנה ותדון אותם".
עיתון אלסיאסה - כוויית - 6.1.2020 - ד"ר בנדר בן תורכּי אלסעוד
"סוף-סוף חוסל האיש מספר 2 של משטר המולות בטהרן. האיש שהוביל את פשעי הרצח של חפים מפשע בעולם הערבי. חיסולו של סוליימני הוא מבחינת ידיעה משמחת לאזרחי עירק, לבנון, סוריה ותימן שסבלו ממעורבות סוליימני בענייניהם הפנימיים.
ראשי המשטר בטהרן הוכו קשות על-ידי חיסולו של סוליימני. עובדה היא שהצהרותיהם בעקבות החיסול מעידות על אנרכיה ואובדן דרך, דוגמה לכך נאומו החלש של חסן נאסראללה".
עיתון אלשרק אלאוסט - 6.1.2020 - משארי אלזיאדי
"מי מזיל דמעות על חיסולם של סוליימני חסן נסראללה בלבנון, האדי אלעאמרי בעירק ועבדאללה אל חות'. בתימן? אלה סוכניו של חמינאי, אלה שחרגו מעורם הלאומי וקשרו את גורלם בחבלו של חמינאי.
סוכנים אלה זועפים ומאיימים על ארה"ב, אלה האחראים על פגיעה נואשה במולדתם וגרמו לאומללות עמיהם בתחום הכלכלה, הבריאות והביטחון. וזה כולל את חמאס, ג'יהאד אסלמי ואחמד ג'יבריל שהביאו אסון על עמם.
ישראל איננה אויב
העיתונאי הכוייתי חסן עלי כרם, מספר על האזרח הכוייתי שנטש את האיסלאם והתגייר. עתה הוא עבר לגור בלונדון בתקווה שיקבל אזרחות ישראלית. ראינו על המסך כתבה אודותיו, דובר עברית ומתפלל עם טלית.
העיתונאי הכוייתי מביע תדהמה על כך, שהתקשורת הערבית עסקה בפרשה כאילו זאת תופעה חריגה: "שינוי דת זה עניין אישי בין האדם לבוראו. לכן, אין לגנות ולפגוע באיש על כך שמשנה את דתו, ובמיוחד שהיהדות היא דת מונוטואיסטית והאיסלאם מכיר ביהודים כעם הספר.
אין זכות לממשלת כויית לשלול את אזרחותו ואפילו אם הוא תומך בישראל. פשוט אין אפשרות לשלול את זכויותיו כאזרח כוייתי במקרה ויבקר בישראל בטענה שישראל מדינת אויב. אינני מבין מדוע צריכה ישראל להיות מדינת אויב. ישראל אינה חומדת את ארצנו או הנפט שלנו. ידוע לנו מי זה שרקם מזימות נגדנו ומי שכבש את כויית. זהו ערבי מוסלמי ולא ישראל (הכוונה לסדאם חוסיין - ש.מ.). עלינו להשתחרר מהעמדות הריאקציוניות. הגיע הזמן" [עיתון אלסיסה - כויית] 22.12.2015.
למרות המאמר הנ"ל, ממשלת כויית הודיעה, שאם המתגייר ייכנס לישראל הוא יאבד את האזרחות.
הוי הערבים! זאת היא הדמורליזציה
עורך עיתון אלסיאסה הכוייתי, אחמד ג'אר אללה, מתאר את מצבם של הערבים כ"עידן הקריסה" 22.12.2019. "אין ספק שהעולם הערבי חי בעידן של ניוון. הסטטיסטיקה מדגישה כי האנאלפאבתיות מגיעה ל-21 אחוזים, וכי יש צורך לספק כ-6 מיליון מקומות עבודה לשנה הבאה. רמת החיים בעשור החולף ירדה לרמה מבהילה שמאיימת על חייהם של 400 מיליונים שחיים ב-21 מדינות שמתמודדות עם משברים שמאיימים בפרוץ מלחמת אזרחים.
מאז שנת 2003, הפסיד העולם הערבי יותר מ-2 טריליון דולרים. בעירק נהרגו מיליון וחצי בנוסף למאות אלפים הרוגים ונכים בסוריה, לוב ותימן. עמי עירק, לבנון, תימן, טוניסיה מתקוממים נגד המשטרים שכושלים בהבטחת חיים נורמליים לעמיהם למרות העושר של רובן. כדי לכסות על הכשלון, המשטרים מאשימים את אמריקה וישראל במה שקורה. האומנם!!!". אין גבול לשקר המשרד לאיכות הסביבה המצרי פירסם הכחשה למה שהופיע בכלי התקשורת, כי נקלטו קולות של דולפינים כחולים בחופי מצרים הצפוניים.
ההודעה מבהירה, שאכן דולפינים כחולים משוטטים בחופי מצרים הצפוניים, אך הקולות שליוו אותם בתמונות שפורסמו, הם מזויפים ואינם זהים לקולות הדולפינים שמתקשרים ביניהם. וכי קולות הדולפינים נמוכים ואין יכולת לאדם לשמוע אותם רק על-ידי אמצעי הגברה. משקרים אפילו לדולפינים.
הפוך על הפוך
דאעש התמוטט כמדינה, אבל הוא עדיין נושא את הסמל: אלוהים, שליח, מוחמד. סמל מוזר וחריג שהופך את אלוהים כשליחו של מוחמד. ומה הסיפור מאחורי הסיסמה החריגה? דאעש מקפיד על ההיפוך כדי להדגיש ששמו של אלוהים חייב להיות למעלה ולא בתחתית הסיסמה. לכן, צריכים לקרוא את הסיסמה באופן הפוך, מלמטה למעלה.
בית מלון 5 כוכבים
ירדן במצב כלכלי קשה. שכר חודשי ממוצע 600 דולר. חוב המדינה מעל ל-40 מיליארד דולאר, ובכל זאת, יש בירדן תופעה חדשה: גידול כלבים וחיות מחמד בכלל. לאחרונה הוקם בדרום הבירה עמאן בית מלון לכלבים בדירוג של 5 כוכבים. נוסעים מזמינים אירוח לכלביהם וגם בעלי אמצעים שולחים את כלביהם לחופשה בבית מלון.
הנהלת המלון דואגת לספק שירותים לאורחים המכובדים: רחצה, תספורת, טיפול שיניים, אוזניים וציפורניים ואפילו חיסונים. במלון מגרש גדול למשחקים. בנוסף לכל זה, בעלי הכלבים יכולים לראות באתר מיוחד באינטרנט את כלביהם כדי להיות בטוחים שהם מופקדים בידיים טובות.

תאריך:  09/02/2020   |   עודכן:  09/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חוסל סולימאני ונשמו לרווחה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
תודה לכותב
יובל כהן  |  9/02/20 10:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות העולם הערבי
עידן יוסף
דיווחים על מותו של קאסם אל-ראימי במבצע אמריקני בתימן פורסמו לפני שבוע - חודש אחרי חיסול קאסם סולימאני, וטרמאפ אישר היום את הפרטים
אליהו קאופמן
ה"ידידה" החדשה של ישראל - ערב הסעודית, איננה בדיוק ה"מדינה המוסלמית הליבראלית", אלא שזו מהדורה מערבית חדשה ללגיטימציה למדינה עריצה וחותכת ידיים, כפי שבעבר זכה ללגיטימציה "ליבראלית" כזו הרודן הרומני ניקולאי צ'אושסקו, לאחר שלעומת עמיתיו הקומוניסטים דאז הוא קשר קשרים דיפלומטיים חיוביים עם המערב בכלל ועם ישראל בפרט
ד"ר אדי כהן
סעודיה וכוויית שללו, בניגוד בוטה לחוקות המקומיות, את אזרחותם של מי שכל "חטאם" היה יחס חיובי ליהדות ולישראל. מי שנזקק לכך, קיבל הוכחה נוספת לאופיים של משטרים אלו
יוני בן-מנחם
בכיר פתח מוחמד דחלאן התקרב בשנתיים האחרונות לתנועת חמאס ברצועה והקים עמה ברית פוליטית נגד יו"ר הרש"פ. דחלאן פועל לרשת את עבאס וישראל חייבת לקחת בחשבון את קשריו עם חמאס ברגע שעבאס יירד מהבמה הפוליטית ויתעצם קרב הירושה
איציק וולף
מצרים נמצאת בקשר עם הנהגת חמאס ברצועת עזה ודרשה ממנה לעצור את שילוח בלוני הנפץ לשטח ישראל    בשבועות האחרונים העלתה מצרים את מחיר הגז לבישול שהיא מזרימה לרצועה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il