X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - שנאת-מוות, התאוששות, מוֹסרים ואשרי המאמין שבת שלום
▪  ▪  ▪
אולמרט. שונא את נתניהו [צילום: אבשלום ססוני/פלאש 90]

חצה את המתרס
הליכתו של אהוד אולמרט, האיש עם הקלון, לשעבר ראש הממשלה ואסיר, לוושינגטון הבירה, כדי לסייע למכחיש השואה אבו מאזן לעשות יחסי ציבור למתנגדי 'תוכנית המאה' של הנשיא דונלד טראמפ אינה מפתיעה. ראשית, נראה, כי אולמרט שונא את בנימין נתניהו שנאת-מוות, ויעשה הכל להכשילו. שנית, 'תוכנית המאה' מציגה באור מגוחך את אולמרט, שניסה (כמו אהוד ברק) להשיג הסכם שלום עם רשות הטרור (רש"פ), והיה מוכן לוותר כמעט על הכל על-מנת לחתום על הסכם כניעה, שיציגו כעושה שלום.
מה לבן היישוב העצמאי-לשעבר נחלת ז'בוטינסקי של בית"ר, שהיה בעברו הרחוק סמָן ימני בכנסת, ולתמיכה בראיס מרמאללה? - איני יודע. ראוי לציין, כי בכחול-לבן נמצא יורם טרובוביץ', איש אמונו של אולמרט. כלומר, אני משער, כי הייתה לאולמרט במסעו לוושינגטון רוח גבית כחולה-לבנה.
'תוכנית המאה' מוחקת לחלוטין את הזיות אובמה לגבי ארץ-ישראל; ולגנץ יש בעיה כיוון שיועציו (רונן צור וג'ואל בננסון) קשורים בטבורם חזק מאוד למפלגה הדמוקרטית, שמקבלת במהירות מפתיעה גוון אנטישמי ואנטי-ישראלי עמוק; וכמובן, מתנגדת עקרונית (בעיקר, אחרי ניסיון-הנפל שלה להדיח את הנשיא) לכל תוכנית של טראמפ.
פס של תכלת
בענן השחור-מִשחוֹר, שמתאבך סביב הווירוס קובי 19 (לשעבר - קורונה), יש גם פס של תכלת - כמאמר הפתגם האמריקני. בעשורים האחרונים הפכה סין לבית-המלאכה של העולם. בגלל השכר הנמוך בה, יש לה כמעט מונופול עולמי על ייצור מוצרים ועל ייצור מכללים, שמשמשים להרכבת מערכות ומוצרים סופיים - בכל תחום. הבהלה המוצדקת (!) מהנגיף, יהא אשר יהא שמו, גורמת כרגע עיכובים במסירת הזמנות, שיוצרו בסין, בעיקר, כיוון שקשרי התעבורה בין סין לבין העולם מתנתקים בהדרגה. זו מכה אדירה לכלכלת סין ולכלכלת העולם, ויעבור זמן עד שיתאוששו ממנה.
התאוששות אמיתית תהיה רק כשחברות תעשייתיות וחברות מסחריות ברחבי העולם יבינו, שאי-אפשר להפקיד בידי הסינים מונופול עולמי, ויש לפזר סיכונים.
חרם אנטישמי
נציבות זכויות האדם של האו"ם (UNHRC) עסוקה בישראל כמעט רוב זמנה מאז שהוקמה אחרי מלחמת העולם השנייה, ומרוב עיסוקה בנו אינה רואה כלל את הנעשה בעולם. מה עוד, שמאז ומתמיד גישתה הנה צבועה ואנטישמית. לכן, התגובה הישראלית צריכה להיות גינוי חריף אך גם הנעת מדינות לשלול תרומות מהארגון האנטישמי; ולא רק צקצוק שפתיים. בין השאר, יש לאסור על אנשי הארגון הזה להיכנס לישראל (למרות שמוֹסרים מבינינו עושים ויעשו את העבודה המלוכלכת למענם).
צריך לנהל מלחמת חורמה נגד הניסיונות להחרים את ישראל ואת תוצרתה (BDS). הרשימה השחורה, שפרסמה הנציבות האנטישמית, נועד לתמוך בו. לכן, כמעט כל פעולה נגד הנציבות מוצדקת ומוסרית.
סוחבים רגליים
הרבה שנים מיותרות חיכתה אוכלוסיית עוטף (חוטף)-עזה למערכת, שתיירט את הרקטות ואת פצצות המרגמה שנורות עליה. 'כיפת ברזל' הפציעה מאוחר מדי, ויש הסבורים, כי יעילותה המבצעית נמוכה מדי. אותו הדבר חל על רחפנים, על עפיפונים ועל בלונים, המשוגרים מרצועת עזה, כדי לפגוע באוכלוסייה.
אם להאמין להודעות משטרת ישראל ומשמר הגבול - מערכת לייזר 'להב אור' הצליחה בניסויים מבצעיים, שהחלו החודש, ו"הצליחה ליירט כתשעים אחוזים מבלוני הנפץ בגזרה בה הופעלה". אשרי המאמין. מבחנה האמיתי יהיה בימים הבאים ולא בהודעות של דוברים.
מכל מקום יש לשבח את המשטרה ואת מג"ב על היוזמה ועל ניהולה בזמן קצרצר מאוד, שלא כמו משרד הביטחון וצבאנו, שמשכו זמן וסחבו רגליים עד שמצאו פתרון לרקטות ולפצמ"רים.
ויש הטוענים, כי לכל האיוּמים הללו יש פתרון על המדף האמריקני - מערכת לייזר 'סקייגארד'.

תאריך:  16/02/2020   |   עודכן:  16/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רוח גבית
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
הזרזיר הלך אצל העורב
שמעון מהצפון  |  16/02/20 15:51
2
אין פתרון אלים מסתיים ב"טובות"
בן נאמן  |  17/02/20 16:34
3
מדוע הסקייגארד לא בשימוש ארה"ב
יהודה דרורי  |  17/02/20 18:35
4
מספר הערות:
אלי נמט  |  18/02/20 05:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
סעודיה משנה את עמדתה כלפי "עסקת המאה" ושר בכיר סעודי מצהיר כי יש בתוכנית "אלמנטים חיובים" והיא יכולה לשמש בסיס למו"מ בין ישראל לפלשתינים    הפלשתינים זועמים, הם חוששים כי מדינות נוספות יאמצו את העמדה הסעודית ורואים בה "אור ירוק" לישראל לבצע בשטח את התוכנית
פרופ' דוד נבון
טענתו של אהוד אולמרט "כמעט הבאתי שלום" היא מיתממת, וניתוח מפוכח של המו"מ בינו לבין אבו-מאזן אף מעלה שהיא אינה אמת    אז מדוע אולמרט משכתב את המציאות? אולי בניסיון לחזור לזירה הפוליטית דרך האגף השמאלי שלה
איציק וולף
גרמניה, צ'כיה ואוסטריה פנו לבית הדין הפלילי הבינלאומי בטענה כי אין לו כל סמכות לדון בסכסוך הישראלי-פלשתיני ובטענות לביצוע פשעי מלחמה במסגרת סכסוך זה    יו"ר הכנסת: המעצמה החשובה באיחוד האירופי מתייצבת לצד ישראל
דן מרגלית
מה יש לאיימן עודה לתקוף את בני גנץ? הוא אמר במפורש כי היא בסיס למשא-ומתן
עמוס גלבוע
מחקר חדש בדק 109 ספרי הדרכה למורים של משרד החינוך הפלשתיני    המימצאים מחרידים ומסבירים מדוע גדל כאן דור פלשתיני פגום, מעוצב ומהונדס לתרבות של שנאה ואלימות, שאין בה שלום, בניה ויצירה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il