X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
המחנה הלאומי בוחל בפסיקות הזויות של הבג"ץ המייצגות לפעמים מוסר הוטנטוטי, אבל שוב ושוב מצביע למען מי ששכב על הגדר להגנת המערכת החולה ולמה מתביישים שופטי הכדורגל?
▪  ▪  ▪
נתניהו. תומך בג"ץ [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

עם ישראל צריך לבקש סליחה ומחילה מח"כ מוטי יוגב, שהוכפש והושמץ כשטען בעקבות הריסת 24 בתים בבית אל מכוח צו בג"ץ, למרות שכבר הושגו למענם תב"ע בתוקף והיתרי בניה, כי "צריך להרים על בג"ץ כף של D-9". באותה שנה מנע בג"ץ הרס בתי רוצחי יהודים.
לא רק שצדקת, ח"כ יוגב, אלא נקטת לשון אנדרסטייטמנט: לא D-9 אחד יוכל להושיע אותנו מעריצותו של הבג"ץ, אלא פלוגה של טנקים (מטאפורית, כמובן) שתשטח (מטאפורית, כמובן) את מערכת אי-הצדק בישראל ותתחיל לבנותה מהתחלה, על בסיס הזדהותה קודם כל עם יהדותה וציוניותה של המדינה.
פעמיים הוכיח השבוע הבג"ץ כי הוא בית משפט פוליטי. למרות שלא נבחר בקלפי, מכהנים בו 15 פוליטיקאים בגלימות, כחולי דם שמציבים עצמם מעל לחוק על-פי כל קנה מידה משפטי ומוסרי. הם כופים על הציבור אג'נדה פרטית, שתמיד נדחית בקלפי על-ידי הציבור שמפנה עורף לשמאל הקיצוני. אבל לא העם 'הלא נאור' יקבע לנאורים את ההתנהלות שמשמעותה מחיקת זהותה של היהודית של המדינה והפיכתה למדינת כל פלשתיניה, מסתנניה ואויביה.
הפעם האחת היתה, כאשר הכשיר בהחלטה שערורייתית וחרפתית את ח"כ היבא יזבק לבוא בקהל ח"כי הכנסת ה-23, למרות היותה במוצהר מעודדת טרור, ובניגוד לחוק יסוד הכנסת האוסר חברותם בכנסת של טרוריסטים ומעודדי טרור; ובו בזמן פסל את מירוצם של מיכאל בן ארי וברוך מרזל, מכוח אותו סעיף בחוק. כך הפך החוק בבג"ץ לפלסטלינה רכה. ברצותו מרחיב (מחריב?) וברצותו מקצר. מוסר הוטנטוטי, כבר אמרנו?
והפעם השנייה, חמורה לא פחות, הייתה כשביטל בשקט את חוק השבות ואת חוק הלאום, כשהחליט לפתוח את שערי הארץ בפני מיליוני אפריקניות (ובני זוגן), המאויימות בניתוחי FGM (המכונים בעגה העממית מילת נשים), הידועים כמנהג ברברי של התעללות בוטה בנערות ובנשים על לא דבר. שני שופטים אקטביסטיים, דפנה ברק-ארז ועופר גרוסקופף, כפו על מדינה שלימה, מדינת היהודים, את דעתם האישית, מבלי ליטול אחריות למחיר הגבוה שהמדינה היהודית תידרש לשלם בעטייה.
פסיקות הזויות
והתוצאות עלולות להיות הרות אסון: הצפת המדינה במיליוני פליטות ובני זוגן, בחסות בג"ץ, בטענה כי הן מאויימות בניתוח FGM. על-פי ארגון הבריאות העולמי נפלו קורבן לנוהג מזיק זה, שאין בו שום תועלת בריאותית, למעלה מ-200 מיליון נשים. אין שום סיבה שעוד מיליוני נשים לא יטענו שגם הן מאויימות: 30 מיליון נשים מצריות, 84 ו-78 אחוז מנשות סודן ואריתריאה, ועוד מיליוני נשות חוף השנהב ושאר מדינות אפריקה המוסלמיות. תגידו, מישהו שם באמת החליק על השכל?
כאן המקום להניח על השולחן עובדה מדהימה לגבי ההרכב האנושי של בג"ץ: לביהמ"ש הצטרפו בשנים האחרונות לא מעט שופטים חדשים. והנה מסתבר, שכל אותם שמונו על-ידי שרת המשפטים לשעבר ציפי לבני תמכו בפסיקות ההזויות, וכל אלה שמונו על-ידי שרת המשפטים לשעבר איילת שקד תמכו בשימור יהדותה וציוניותה של המדינה. לא מקרי בכלל. ומכאן שיידרש המשך לעבודת הקודש של שקד בכנסת ה-23, כדי לקעקע את הרוב הלא מוצדק והלא הגיוני, שחותר שוב ושוב תחת יהדותה וציוניותה של המדינה ומייצג את גישת השמאל האולטרא-קיצוני, נוסח עיתון 'הארץ', שמגלה חיבה יתרה לרעיון ביטול הגבולות והזהויות הלאומיות.
מדהימה העובדה, שמי שהעניק את מלוא הגיבוי לשמאלניות הזו, הוא דווקא ראש המחנה הלאומי בנימין נתניהו. במשך עשר שנות שלטונו, סיכל כל ניסיון לרענן, לאזן, לייהד את שורות הבג"ץ, באופן שיְיָצג את השקפותיו הבסיסיות של העם בישראל. הנה דוגמית אחת מיני רבות לעידוד ולתמיכה שהעניק דווקא מנהיג המחנה הלאומי למעוז השמאל הקיצוני.
באירוע בעליון ב-28.2.12, אמר לשופטים: "נמשיך לפעול כדי להבטיח שלא תהיה שום סכנה לעצמאות בית המשפט... אני עושה ואמשיך לעשות כל שביכולתי כדי לשמור על מערכת משפט חזקה ועצמאית... מערכת המשפט ניצבה לא אחת תחת מתקפה... [אבל] לא נתתי ולא אתן לאף אחד לפגוע בה. רק בחודשים האחרונים גנזתי כל חוק שאיים לפגוע בעצמאות המערכת. אני אמשיך לפעול כך ובכל פעם שיגיע לשולחני חוק שעלול לפגוע בעצמאות ביהמ"ש בישראל אנו נוריד אותו".
כך מעודדים את מעוז השמאל הרדיקלי. ומה מקבלים בתמורה? גם את יזבק בכנסת וגם את פתיחת שערי הארץ בפני מיליוני אפריקניות ובני זוגןם. מסקנה: בחרת נתניהו בחרת בהמשך עריצות האקטיביזם/אימפריאליזם הבג"צי, נטול גבולות ומיגבלות.
חזרה לבג"ץ: אחד משופטי בג"ץ אמר פעם, שמעליבה אותו ואת חבריו העובדה שגם שופטי הכדורגל קרויים שופטים. איך בכלל אפשר להשוות? באמת, איך אפשר? שופטי הכדורגל צריכים ממש להיעלב.

תאריך:  18/02/2020   |   עודכן:  18/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בחרת נתניהו בחרת בג"ץ
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
כל מי שתבחר הוא גרוע מנתניהו
בן נאמן  |  19/02/20 09:40
 
- תומך100% ומחזק את דברי בן נאמן
ע_הראל  |  20/02/20 01:07
 
- אל תפגע לו בפרנסה
מתנחל סמוי  |  20/02/20 15:54
2
ישר כוח!
מה? מה פתאום?!  |  19/02/20 09:43
3
אמנם הדברים שנכתבו כאן נגד
אלי נמט  |  19/02/20 21:45
 
- מאוחר מדי
ו. פוטין  |  20/02/20 03:52
 
- אם כך, מדוע איש לא מדבר על
למגיב  |  20/02/20 11:20
4
בית משפט מעוות מפקח על תקינות
שפרירית  |  20/02/20 10:02
5
המשך...בית משפט מעוות מפקח
שפרירית  |  20/02/20 10:11
6
סוף....הית משפט מעוות מפקח
שפרירית  |  20/02/20 10:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - חיסיון, צאר לטעם טוב, הפסדים ובידוד
רועי אורן
ניתן לראות כי סיפור זה ממחיש את העובדה שאסור בשום פנים ואופן לעשות עסקים עם מפלגות קיצוניות, ולא משנה לאיזו מטרה, ומהו המחיר שצריך לשלם עבורה
דן מרגלית
הוא הוריד אותך לקרקע    עבריין כיס פוליטי, שגונב הצבעה בכנסת
אלי אלון
שני מבנים היסטוריים בתל אביב, האחד ברחוב אלנבי 99 והשני באלנבי 101, בני 80 שנה ויותר, נהרסו בימים אלה בזה אחר זה, תוך ימים אחדים    אחד מהמבנים שנהרסו (אלנבי 99) שימש בשנות ה-20 בית משפט השלום הממשלתי וכן בית ועד הקהילה בתל אביב    השני (אלנבי 101) שימש מבנה לשכת העבודה של תל אביב
דורי מור
חינוך חובה חינם מגיל אפס ועד לתואר ראשון    אסור שכסף יהיה מכשול בפני מאן דהוא להשגת השכלה    זהו מצרך בסיסי שחובה על המדינה לספק לאזרחיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il