X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

רפורמת המדבקות או הסירוס

בתחילה דובר על סימון מוצרים גורף, אולם לאחר מסע התשה ובליץ ייחצני אדיר, שונו מספר פרמטרים, אשר גרמו בעיקור ולסירוס רוח המפקד
▪  ▪  ▪
לתת עדיפות לבריאות [צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל/פלאש 90]

רפורמת סימון המוצרים במדבקות אדומות וירוקות על-גבי מוצרי המזון, יצאה לדרך לפני מספר שבועות ונדמה שריבוי החורים בה רב ומקשה על יישום רעיון נכון וטוב זה.
הרעיון מאחורי רפורמה זו הוא נכון, שכן הוא בא להעביר מסר חזותי לצרכן באופן ברור על מוצרים עם שומן רווי, סוכר ומלח עם רמות גבוהות מהתקן שנקבע. בתחילה דובר על סימון מוצרים גורף, אולם לאחר מסע התשה ובליץ ייחצני אדיר, שונו מספר פרמטרים, אשר גרמו בעיקור ולסירוס רוח המפקד.
לדוגמה, בוטלה התקנה להכיל סימון על "מוצרים קטנים" וכך נשארו כל החטיפים הקטנים, אותם ניתן למצוא בכל פיצוצייה ו/או בכל דוכן למכירת ממתקים, בבתי קולנוע, במכונות אוטומטיות ועוד.
יצא לי להיכנס לפיצוצייה לאחרונה, חיפשתי את המדבקות בין המוצרים ובקושי מצאתי סימן אחד. נו באמת. על מי אתם עובדים? ומי קהל היעד של "מוצרים קטנים" אלו?... אותו קהל יעד, עליו בונה הרפורמה, קרי הילדים והנוער וכך עיקרו את הרעיון המרכזי שלה בנימוק טכני ומגוחך שהסימון מסתיר את המוצר (פרי עבודה "ברוכה" של ראובן שליסל מלשכת המסחר).
גם אבקות המרק עתירות חומרים משמרים ומלח, יצאו מהרשימה? למה?... שוב לחצים ויח"צנים, אשר הצליחו לסרס את רוח המפקד ולכאורה נדמה שגישת הרגולטור, קרי משרד הבריאות היתה, בואו נתחיל ונשפר בהמשך, אלא שלכאורה זו אשליית שווא ובמצב הקיים בישראל, סביר יותר להניח שהלחצים מטעם לשכות המסחר והתעשיינים רק יתגברו ויגרמו לכך שההגבלות רק יופחתו.
מדוע לא הייתה כל התייחסות לממתיקים מלאכותיים? לאחרונה התרבו המחקרים בתחום אשר מצביעים על הנזק שנגרם על-ידי חומרים אלו, אשר משבשים לכאורה מספר מנגנונים בגוף ואף גורמים להשמנת יתר. האם שוב בגלל אינטרסנטים ובעלי עניין?!
חשוב לזכור, שרפורמה זו ביסודה היא מהפכה ברוכה ונקווה שלמוביליה יהיה העוז להתמיד ולשכלל אותה, לאתר את הפגמים ועל אף החלטות ישנות, לעמוד בתוקף על ביטולן.
מי יתן ותקום כבר ממשלה בישראל, אשר תיידע למקם את נושא הבריאות ואיכות החיים כאן בסדר עדיפות גבוהה יותר ותשכיל לנווט את מהלכי בעלי העניין למינון נמוך יותר, אשר פגיעתו בחזון תהיה מינימלית.

תאריך:  23/02/2020   |   עודכן:  23/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל לובנשטיין
רבותיי, זה בדיוק הזמן להמתין ולדחות קניות - שום אסון לא יקרה אם הקנייה תהיה בעוד חודשיים, אז סביר להניח שהכל יירגע
נסים ישעיהו
כאשר מתגבר שיח השנאה זו עדות ברורה להתרופפות בזהות הלאומית ר"ל. כי כשיהודים רוצים להיות ככל העמים כמעט מתחייב שישנאו את אחיהם הגאים בלאומיותם היהודית
נעם סולברג
הקהילה היהודית המפוארת בעיר פאס שבמרוקו הוציאה מתחת ידי חכמיה עשרות תקנות מרחיבות דעת ומרחיקות ראות    גם בדורנו מוטלת על חכמי ישראל החובה לפתור את בעיות השעה - למשל בנושא הגיור
יובל לובנשטיין
ספקי הסחורה בעיקר הבינוניים והקטנים, אובדי עצות שכן הם הכי פחות מוגנים במצבי קיצון שכאלו וזוכרים את קריסת מגה והנזקים שנגרמו להם
עו"ד עופר רשו
הפרת הצו בנוגע לבידוד מחשש להתפשטות הקורונה, עלולה להוות עבירה פלילית. ואילו חולה בפועל אשר יפר את ההוראות, מסתכן בעונש של שלוש שנות מאסר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il