X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
השר גלעד ארדן מיהר מאולפן לאולפן כדי להבהיר, שיש בידו ידיעות מבוססות מאוד על איש אסלם קיצוני ומסוכן, על חברות בדאעש, על תכנון דריסה ומעשי אלימות השקר של גלעד ארדן גרם בין היתר ליצירת אווירת דה-לגיטימציה לחברה שלמה שחיה בנגב
▪  ▪  ▪
ארדן. שקרן [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

פרופסור להנדסה מאוניברסיטת בר-אילן, שזומן להעניק חוות דעתו במחלקה לחקירות שוטרים, קבע שמהירות שיא של הרכב בו נהג המורה אבו אל-קיעאן "טרם נפתחה לעברו אש ונורה בגופו היה עשרה קילומטר לשעה - קצב צב".
ב-18 בינואר 2017 השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, ומי שהיה מפכ"ל המשטרה, רוני אלשיך, חזרו והצהירו, חזרו ושיקרו ביודעיו על דהירה של מחבל לעבר השוטר ובקביעה חד-משמעית של מפגע, שבוצע על-ידי בן עוולה שהסיט את ההגה בחריפות. השר גלעד ארדן שיקר בקובעו: "מחבל השייך לתנועה האסלמית דהר לעבר כוחותינו במטרה להרוג כמה שיותר שוטרים".
ליד השר גלעד ארדן עמדה דוברת משטרת ישראל, מרב לפידות, ומצאה לנכון להרחיב עוד יותר את יריעת השקר שפרסו השר לביטחון פנים והשוטר מס'1 בציינה: "הדברים מאוד ברורים. זה פיגוע דריסה והמחבל נוטרל, ויש לנו אינדיקציות למעורבות שלו גם בדאעש".
השר גלעד ארדן מיהר מאולפן לאולפן כדי להבהיר, שיש בידו ידיעות מבוססות מאוד על איש אסלם קיצוני ומסוכן, על חברות בדאעש, על תכנון דריסה ומעשי אלימות. השקר של גלעד ארדן גרם בין היתר ליצירת אווירת דה-לגיטימציה לחברה שלמה שחיה בנגב. לכ-60% מתושבי הנגב.
מי שצריך לשאת באחריות לתוצאות הכואבות של תרבות השקר זה השר לביטחון פנים, גלעד ארדן. למרבה הכאב, השוטר היהודי ארז (עמרי) לוי וסגן מנהל בית ספר הבדואי, יעקב אבו אל-קיעאן, מצאו את מותם באירוע שלא היה צריך להתרחש והשאירו אחריהם אלמנות ויתומים.
בידי המשטרה יש שפע של עדויות, כי המורה יעקב אבו אל קיעאן ביקש ביום האירוע מתושבי המקום להימנע מאלימות ולאפשר לכוחות המשטרה להרוס את הבתים. אך השר לביטחון פנים התעקש להציגו כאיש דאעש כשהוא מתבסס על שלושת הגיליונות של העיתון ישראל היום, כשמככבת בכל גיליון כותרת מרעישה - "פצצה של דאעש הפילה את המטוס". מה עניין שמיטה להר סיני - פתרונים לשר האחראי על תרבות השקר, גלעד ארדן.
גלעד ארדן אינו יכול להישאר שר לביטחון פנים, כשהוא מכסה על תרבות השקר, שגרמה למותם של שוטר יהודי ומורה בדואי. ירי של מטחי כדורים על-ידי שוטרים - שאסור היה עליהם לירות - על המורה שנסע בקצב צו, הם שגרמו לאובדן השליטה על ההגה ועל מותו המצער והכואב של השוטר היהודי ארז (עמרי) לוי.
תרבות השקר הסתירה, שהמורה יעקב אבו אל-קיעאן נורה במטחי כדורים בגבו ובברכו הימנית. במקום היו שני רופאים ופרמדיקים. במשך כחצי שעה לא ניגשו לסייע לו ונתנו לו לדמם למוות. נתנו לו למות, כאשר חסימת עורקים פשוטה עשויה הייתה להצילו. ד"ר מיה פורמן מהמכון לרפואה משפטית, שניתחה את גופתו של יעקב אבו אל-קיעאן, קבעה: "לו היה מקבל טיפול, לא היה נפטר".
שר, שנושא באחריות לתרבות שקר, אינו ראוי להמשיך להיות שר. השר גלעד ארדן נושא באחריות לתרבות השקר, המכסה על מותו הכואב של השוטר ארז (עמרי) לוי והמורה יעקב אבו אל-קיעאן.

תאריך:  23/02/2020   |   עודכן:  23/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גלעד ארדן, השר לביטחון פנים, שיקר!
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
מי שמדבר על שקרנים
מגיב ותיק  |  23/02/20 17:56
 
- חמאס ומגיב הוותיק אחים לטירוף
החמאס ומגיב ותיק  |  25/02/20 17:03
2
אנחנו מעריכים את מגיב ותיק
החמאס  |  23/02/20 18:37
3
רופאה בשרות המשטרה הפרה
רופאה שוטרת  |  23/02/20 19:46
 
- מפקדי המשטרה של הרופאה לדין
רופאת המשטרה לדין  |  24/02/20 09:14
4
תרבות השקר מצדיעה לגלעד ארדן ל"ת
תרבות השקר  |  24/02/20 08:06
5
אנחנו מעריצים את המגיב הותיק
הטיפשות והרשעות  |  24/02/20 12:23
6
מעריצות את המגיב הוותיק
הרשעות והטיפשות  |  24/02/20 12:33
7
אין לנו עתיד כמדינה כובשת
אין עתיד למדינתנו  |  25/02/20 12:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמנואל בן-סבו
יהודי אתיופיה אינם זקוקים לראיה    מי ששמרו על יהדותם בימי החושך והסער, מי שדבקו באמונתם כנגד כל הסיכויים אינם זקוקים לחותמת כשרות של איש
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - נשנה, הפרדה, אכיפה בררנית, נפתח, רוח רעה והבנת הנקרא    שבוע טוב וחודש טוב    "משנכנס אדר מרבין בשמחה" (מסכת תענית)
איתן קלינסקי
מצער, שאיילת שקד נעדרה משיעור תנ"ך, בו נלמדה ספרות פרשנית לפסוק המחייבת אותנו לראות בגר העובד בשדה שלנו כאזרח, שיש להעניק לו את כל הזכויות שיש לאזרח
עמנואל בן-סבו
כשהבורות מרימה ראשה, החפיפות מקבלת פרסים והשטחיות הופכת ללחם חוקם של מובילי ומעצבי הדעה    הרהורים על המחבר בין הבייגלה עם השומשום נטול המלח, לאנשי התקשורת עם האג'נדה נטולי העקבות
חיים נוי
המחזה נכתב בידי גלעד עברון המנוח והעלילה מתרחשת בימי המלכים, ממלכת יהודה וממלכת ישראל    עולה בבית צבי ברמת גן והיא נוקבת, מושחזת ומהווה פנינה תיאטרלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il