X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הזמן קצר והמלאכה מרובה. עד כניסת שבת קודש ומייד עם צאת השבת על כל אחד ואחד מאיתנו לפעול עלינו לאתר ולמפות יהודים שעייפו מהסאגה הפוליטית, להעיר מרבצם כאלה הסבורים שקולם אינו חשוב, לשכנע חברים תועים וטועים המעלים בדעתם ליפול בפח היקוש של "שלושת הגנרלים", להכניס אידיאולוגיה ולהט של עשייה בצעירים אדישים מחד ובזקנינו הטרודים בהתמודדות עם גילם מאידך
▪  ▪  ▪
[צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

"תנופה ו/או תאוצה של תהליך והגברה של תהליך" - והרי לכם ביאור לאשורו של המונח "מומנטום". אכן, עם סייעתא דשמיא בצירוף הרבה עבודה קשה אנו עדים בשבועיים האחרונים למהפך בצפי הפוליטי באשר לתוצאות הבחירות הבאות עלינו לטובה, והדבר בא לידי ביטוי בסקרים.
במשך חודשים ארוכים, שתי מערכות בחירות ועד זה מקרוב במערכת הבחירות הנוכחית הייתה זו מפלגת כחול לבן שהובילה כמפלגה הגדולה בישראל. בעיני רבים התופעה מהווה פלא בפני עצמו, שכן בחינת השעטנז הפוליטי הזה בראשו דמויות חיוורות ולא משכנעות אינה מספקת הסבר מניח את הדעת לכך שאחוזים לא מעטים בעם מעדיפים את הגוף האמורפי הזה המתהדר במותג המוצלח "כחול לבן" על-פני תנועות ותיקות שבאמתחתן עשייה רבת שנים.
ולאחרונה כבדרך נס הובלת כחול לבן נעלמה והליכוד את ההובלה. זאת ועוד, גוש הימין כולו שעד לפני שבועיים קרטע באזור ה-55 או שישה מנדטים, מרים ראש ועל-פי סקר אחרון מיום חמישי האחרון שלפני הבחירות, הגוש מתקרב ל-60-59 בסקר.
כחול לבן בדעיכה, ליברמן נחלש, ובעוד ימים ספורים יהיה בעזרת השם ניתן לברך על המוגמר לכשתוקם ממשלת הצלה בה חברים הכוחות הלאומיים. בכלל אלה יהודים יראי שמים, יהודים מסורתיים, ישראלים בלא כיפה על ראשם אך אהבה גדולה למורשת ולמולדת בלבם ועוד רבים.
כמה סיבות למהפך הזה וברשותכם לא אעמיק חקר לפרט. אומר רק שמאמציו הבלתי נלאים של נתניהו, גמגומיו הבלתי פוסקים של בני גנץ, ההסתה המחליאה של ליברמן נגד היהדות ונגד היהודים - לאלה ולעוד גורמים יש חלק במה שמסתמן כמהפך דרמטי, בדקה ה-90 ובמה שמכונה בלעז "מאני טיים" (הזמן הכי חשוב במערכה ובו "סופרים את הכסף").
בל יחשוב חלילה איש מהמחנה הלאומי כי המלאכה נעשתה וכי ניתן לנוח על זרי דפנה ו/או להיכנס לשאננות. ההפך הוא הנכון. כאשר המומנטום נמצא לצידנו, זה בדיוק הזמן לתת עוד לחיצה בכיוון הנכון, לחיצה בכל הכוח, בכל ההשתדלות. אגב, אחת מ"תכונותיו" של המומנטום היא שכאשר הוא מתגבר ויימצא מי ש"יכו בפטיש" להעצימו ברגע האחרון - ייתכן מאוד שנופתע ונזכה לראות ירידה משמעותית נוספת בכוח הערבים והשמאל, לצד עלייה כזו במחנה הלאומי.
נזכור, שזוהי שעת מבחן לאומית בה מונחים על כפות המאזניים הזדמנויות כבירות מחד לצד אסונות כבדים מאידך. כל בר ברב מבין בפשטות ששעת הכרעה היא בין שתי תפישות עולם - זו היהודית הלאומית והציונית, לעומת זו הפוסט ציונית והפרוגרסיבית, שלא לומר אנטי יהודית.
הזמן קצר והמלאכה מרובה. עד כניסת שבת קודש ומייד עם צאת השבת על כל אחד ואחד מאיתנו לפעול. עלינו לאתר ולמפות יהודים שעייפו מהסאגה הפוליטית, להעיר מרבצם כאלה הסבורים שקולם אינו חשוב, לשכנע חברים תועים וטועים המעלים בדעתם ליפול בפח היקוש של "שלושת הגנרלים", להכניס אידיאולוגיה ולהט של עשייה בצעירים אדישים מחד ובזקנינו הטרודים בהתמודדות עם גילם מאידך. אם יראה כל אחד את עצמו כשליח בו תלויה ההצלחה במשימה - מובטח לנו ניצחון שכמוהו כהצלה. זכרו - המומנטום עמנו!!
בעזרת השם נעשה ונצליח.

תאריך:  28/02/2020   |   עודכן:  28/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 בני גנץ / Benny  Gantz
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המומנטום עמנו וניתן להבטיח ניצחון
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שתזכה להצלחה שאתה ראוי לה
ו. פוטין  |  28/02/20 16:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
איציק וולף
השופט הנדל דחה עתירה שהגישה ישראל ביתנו נגד הליכוד ופסק הוצאות בסך כולל של 7,000 שקלים
עידן יוסף
בש"ס אומרים כי שגגה נפלה תחת ידו של יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, לאחר שציין כי פרסום סקרים מותר עד הלילה בחצות, בעוד שכוונת המחוקק היא עד כניסת השבת    הנדל דחה את הבקשה    המשמעות: בטלוויזיה יוכלו לשדר הערב סקרים חדשים
איציק וולף
הליכוד וכחול לבן צפויות לקבל בבחירות מספר זהה של מנדטים - 33    גוש הימין עולה ל-57 מנדטים לעומת 56 של גוש מרכז-שמאל    ישראל ביתנו נשארת לשון המאזניים    נתניהו משמר על היתרון שלו בשאלת ההתאמה לתפקיד ראש הממשלה
איציק וולף
יו"ר כחול לבן פיטר את היועץ האסטרטגי שלו, ישראל בכר, שהוקלט טוען שלבני גנץ אין אומץ לתקוף באירן וכי הוא סכנה לעם ישראל    כחול לבן: בכר נקלע למארב מתוכנן שכלל ניצול אישי, שימוש באמצעים פסולים והונאה - שיטופלו בציר המשפטי
עידן יוסף
בראיון לאתר רוסי רמז אביגדור ליברמן כי ימליץ לנשיא על עצמו להרכיב את הממשלה הבאה, ולכל היותר לא ימליץ על נתניהו וגנץ כמועמדים להרכיבה    גנץ: "ליברמן ילך עם נתניהו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il