X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בשולי הכותרות - העובדה שערבים רבים תומכים במשותפת מדאיגה ביותר ולקינוח קתולי יותר מן האפיפיור
▪  ▪  ▪
גנץ. העדיף את טיבי [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

רמאללה כבר כאן
צודק ביבי התוקף את הרשימה המשותפת הפלשתינית, השוללת את קיומה של מדינת ישראל ותומכת במחבלים ושהידים. אך הוא מבחין היטב בין ההנהגה הערבית הלאומנית לזכויות האזרח הלגיטימיות של האוכלוסייה הערבית, שביבי הגדיל עבורה את התקציב ב-15 מיליארד שקל. (אתם שומעים טוב? היכן הכרת הטוב של המגזר?).
עם זאת היא הנותנת. העובדה שכמעט 600 אלף איש הצביעו עבור המשותפת, המייצגת את הפלשתינים, ופחות את זכויות האזרחים הערבים, מדאיגה ביותר. המשמעות היא שלהוציא את הדרוזים רוב האוכלוסייה הערבית היא פלשתינית, המזדהה עם עקרונות ההנהגה, אינה מכירה במדינה, וכמוה תומכת בטרור נגד ישראל. רמאללה כבר כאן כבר אמרנו?
קתולי יותר מן האפיפיור (2)
לא סוד הוא שלא די שהאוכלוסייה הערבית ברובה (להוציא את הדרוזים) אינה משרתת בצה"ל. היא גם מתאפיינת בבנייה בלתי חוקית, בשיעור גבוה בהרבה מהאוכלוסייה היהודית, וגם שיעור משלמי הארנונה בקרבה נמוך ביותר. בקיצור זו אוכלוסייה המתנערת מחובות אזרח, אך לא מפסיקה לדרוש זכויות. תשכחו מהכרת טובה לביבי שהגדיל את התקציב עבור הערבים בלא פחות מ-15 מיליארד שקל. בסופו של דבר רובם הצביעו עבור הרשימה המשותפת, המייצגת את ההנהגה הפלשתינית ואינה מכירה במדינת ישראל.
חבל מאוד שגנץ, המתהדר בניקיון כפיו, שהציג את מפלגתו כמפלגת ימין-מרכז, הונה בתרגיל מכוער ביותר 50% מבוחריו כשנשען על הרשימה המשותפת תומכת הטרור. זאת בניגוד להבטחותיו החוזרות ונשנות שלו ושל חברי מפלגתו שהכחישו מכל וכל שיתוף אפשרי זה. האינטרס האישי לכבוש את השלטון הכשיר וקידש את כל האמצעים הפסולים של גניבת קולות בדרכי רמיה ללא כל בושה. אחרת היה מקבל 16 (!) מנדטים בלבד.
גנץ העדיף את טיבי, יועצו של רב המחבלים ערפאת, על פני הישיבה עם ביבי. מי שהתיימר להציג פוליטיקה אחרת נקייה - בשם זה דחה את ביבי, שעל-פי חוק הוא צח כשלג כל עוד לא הורשע - לטובת פורעי חוק פלשתינים. הוא מכר זכויות יסוד של מדינה יהודית בדמות חוק קמניץ חוק הלאום, כמו גם את החוק שהוא כלב השמירה של הדמוקרטיה, לרשימה הפלשתינית כשהתחייב לא להרוס את הבנייה הבלתי חוקית הערבית. קתולי יותר מן האפיפיור כבר אמרנו?

תאריך:  18/03/2020   |   עודכן:  18/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ציפי לידר / Tzipi Lider
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עזה כבר כאן
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
האמת על הסיטואציה בארצנו
שאול אבידור  |  18/03/20 15:03
 
- אפילו בגין
ronen20400  |  20/03/20 22:54
2
די כבר עם ה"אמרנו כבר?" שלך
די ומספיק  |  18/03/20 15:19
3
ציפי לידר, כל הכבוד
עמעד  |  18/03/20 15:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
עידן יוסף
הארבעה - אלון שוסטר ורם בן-ברק והשרים אריה דרעי וצחי הנגבי שאף הגיעו לטקס ההשבעה של הכנסת    אדלשטיין: ועדות הכנסת יוקמו מיד - גם אם לא תושג הסכמה    "אם לא יהיו הסכמות אביא את הנושא להכרעת המליאה"
עמוס שנער
אם השמאל והימין גם ככה חוברים לממשלה אחת, לא עדיף לפרץ להיות חלק מאותו החיבור ולא להסתכל עליו מהצד או להיות בורג שולי בו? אם פרץ יחבור לממשלה לבד ויקבל רק חצי ממה שמגיע לגנץ, הוא יעניק חיות עצומה למפלגתו הגוססת, הוא יחזיר לה צבע ללחיים והוא יוכל לדרוש משרה של שר לכל אחד ואחת מחברי מפלגתו בכנסת הנוכחית (כי הם רק 3 במספר) ולקדם מדיניות חברתית מהפכנית ולהשתקם על חשבונה של מפלגת כחול לבן
רפי לאופרט
יש להסיר באחת את המסכה הצבועה מפניו של המערך החדש והאנטי ציוני - כחול-לבן, פרץ, ליברמן, והרשימה המשותפת - המתרקם לעיניינו. לשם כך לא נחוצה ממשלת אחדות, אלא הכרעה דמוקרטית מובהקת, בין דרכים מתנגשות. הציבור החמיץ שעת כושר להכרעה; השעה הבאה תבוא עם התמוטטות הברית הבלתי-קדושה הנ"ל. עד אז אין לפחד אפילו מאופוזיציה, וכאשר יתעשת הציבור, יגיע רגע האמת
עידן יוסף
דורשת הפסקת כהונת ר"מ עם כתב אישום, איסור הטלת הרכבת הממשלה עליו והגבלת כהונה לשתי קדנציות    הליכוד: חקיקה פרסונלית, אנטי-דמוקרטית ורטרואקטיבית שכל מטרתה לסכל את רצון הבוחר ולרמוס את הצבעתם של למעלה משניים וחצי מיליון אזרחים
עידן יוסף
בצל משבר הקורונה והאיסור על התקהלות של יותר מעשרה אנשים במקום אחד הושבעו חברי הכנסת בקבוצות של שניים-שלושה    ריבלין: בקשה אחת - תנו לעם הזה ממשלה    אדלשטיין לגנץ ונתניהו: לשכתי עדיין פתוחה, בואו נתעלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il