X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - רחמי שמיים, שמועות, שיסוי, העוזבים והחוזרים ועגלת השוטים שבת שלום ובריאות שלמה רבי יהושע אומר: "בניסן נגאלו, בניסן עתידין ליגאל" (תלמוד בבלי, מסכת ראש השנה, דף י"א, עמ' א')
▪  ▪  ▪
פרץ. להצטרף לאחדות [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

מחיקה
נגנב מוואטסאפ: "אלוהים שלי, האם תוכל, ברחמיך, למחוק את 2020, ולהתקינה מחדש? יש בה וירוס".
תא"ל שמועתי
היום קוראים לזה, 'פייק ניוז' (חדשות כזב), ובזמנו - 'רס"ן שמועתי'; ונהגנו להגיד, שבמלחמה (תוכלו להכניס כל שם כרצונכם) הוא עלה לדרגת תא"ל.
משבר יוצר אי-ודאות, שיוצרת ביקוש גבוה למידע. זו שעת הזהב של כל מיני טיפוסים - חלקם פסיכופטים - שמייצרים חדשות כזב, שמועות ובהלה. וככל שמחריף המשבר, גדלה חוצפת מפיצי השמועות, כיוון שיש ביקוש ציבורי למרכולתם. כך, גם במשבר הקורונה. ברשתות החברתיות מסתובבים מאות שמועות ודיווחים כביכול-מדעיים על תרופות למגפה, שאין להם כל בסיס, אך יש מי שנהנים להפיצם; ויש מי שבאיוולותם מעבירים את השטויות הלאה לחבריהם ולקבוצותיהם.
זאת, בנוסף לפושעים ולמטורפים, שמפיצים וירוסים ברשת גם בשגרה, כדי לעלוז כשמחשבי אזרחים תמימים יודבקו בהם.
חלק מהפצת השמועות הנו פלילי לחלוטין, כיוון שכוונתו בזדון, אך דווקא במשבר הנוכחי אין די משאבים למלחמה בחזית זו. מה עוד, שתשובת השוטים תהיה - חופש הביטוי מגן גם על כזב מוחלט.
השונאים - בחוץ
מאז תחילת שנת הבחירות, הועלה במתכוון מפלס השנאה, והגיע להשמצות חסרות-שחר ולגזענות צרופה. בעיקר, בלטו בכך יאיר לפיד ואביגדור ליברמן, שהיו מוכנים להקריב את המדינה על מזבח שנאתם התהומית לנתניהו, ואפילו למוכרה למחבלים במדים מ'הרשימה המשותפת'. להפתעתי, ירד בני גנץ מעגלתם, וכנראה, מתקרב סוף לכאוס, שמשתק את הממשלה, והורס את המדינה, דווקא בשעת משבר רפואי חריף.
עתה יחוש גנץ ברשפי השנאה, שהציתו כחול-לבן וליברמן, וליבו את הפיות המחרפים בשמאל, ששוב, כנראה, איבדו את השלטון (כלומר, את הדמוקרטיה, בשפת הביבים שלהם). גנץ כבר החל לחטוף, והמטח הכבד שחטף הנו רק התחלת מסע השיסוי נגדו.
לא סתם הלך הזרזיר אצל העורב. השנאה התהומית של לפיד ליהדות משתווה לשנאתו של ליברמן, ולשניהם זכות יוצרים על תעמולה גזענית, שידענו בשנים הגרועות ביותר במאה העשרים. כיוון שנפרץ הסכר, נתרגל לנורמת השיסוי של לפיד את ליברמן, שגם יגבירו ברוב תסכולם את האש הזרה, שהם מלבים, כדי שיוכלו לדוג במים עכורים.
גיוס
וזה נגנב מטוויטר: "מערכת הבריאות פה כל כך פקאקט, שכל מי שעזב בגלל מילקי, מגייס את אל-על, כדי לחזור" (כינרת בראשי).
התאבדות
מעולם לא הצבעתי למפא"י (הייתי צעיר מדי כשהתקיימה, ולא הייתה לי זכות בחירה) ולמפלגת העבודה. הייתי חבר הסתדרות באונס עד שהגעתי לגיל שמונה-עשרה, רק כיוון שאבי, שגם לא היה ממצביעי מפא"י/העבודה, נאנס להחזיק את "הפנקס האדום", כדי לא להיות מובטל.
למרות שאיני מסכים לחלוטין עם עמדותיו, ומבקר מאוד את החלטתו, כשר ביטחון, לפתח את 'כיפת ברזל', ואת החלטתו לגלח את שפמו, עמיר פרץ הנו מהיחידים בחברי הכנסת, שחביבים עליי, אולי בגלל אנושיותו ופשטותו.
פרץ יעשה את טעות חייו הפוליטית אם לא יצטרף לממשלת האחדות בימים הללו, ויתנער מהשמאל ההזוי, המושך את מרצ לאבדון. אין חובה, שמפלגת העבודה תישאר על עגלת השוטים במסע התאבדותה; ואין שום סיבה, שפרץ ומפלגת העבודה יחברו למחבלים בחליפות מהרשימה המשותפת, השואפת לחיסול מדינת ישראל.

תאריך:  29/03/2020   |   עודכן:  29/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
יוסף אליעז
הצטרפותו של בני גנץ לממשלה תחת ראשותו של ביבי נתניהו הפתיעה ואכזבה רבים שתמכו בגנץ והאמינו להצהרותיו כי בשום פנים לא יעשה כן
עידן יוסף
נתניהו מעוניין בליצמן כשר הבריאות    ראש הממשלה נפגש יו"ר חוסן לישראל וגבי אשכנזי, במסגרת המו"מ להקמת ממשלת אחדות    מחלוקת בליכוד לגבי חלוקת תפקידי השרים עם שלושה מועמדים לתפקיד שר התחבורה    לימינה יוצע תיק בכיר אחד - החינוך או האוצר - ותיק נוסף ברוטציה   מחלוקת על זהות יו"ר הכנסת
יואב יצחק
בני גנץ ובנימין נתניהו יצטרכו לפעול בהרמוניה ולגלות נאמנות ונדיבות זה כלפי זה    שאם לא כן - יהיו תלויים זה לצד זה    נתניהו ייאלץ לכבד רוטציה. זו גם טובתו האישית - הוא יסיים תפקידו כראש ממשלה, במסגרת רוטציה, ולא בגלל כתב אישום    גנץ יצטרך לשאת בעול, עדיף בתפקיד משנה לראש הממשלה, ולהתמקד בטיפול במשבר הקורונה
חיים שטנגר
יעלון ולפיד, איש איש, מטעמיו ונימוקיו הוא, שונאים את ביבי, שנאה כה עמוקה ועזה, עד כי הם 'הצליחו' להוביל את מפלגת 'כחול לבן' ואת הטירון הפוליטי, בני גנץ, לחבירה פוליטית עם 'הרשימה המשותפת' ולהפקיד בידיה את ראשות וועדת העבודה והרווחה. למזלו הרב של גנץ החף מניסיון פוליטי מוכח, אך הניחן בחושים חדים להפליא קלט הוא ובזמן את רגשות הציבור
אברהם בנמלך
איימן עודה: הם התחייבו שלא לתמוך בששים ואחד    יזבק: פתי מאמין. הפלת אותנו בפח    עופר כסיף: לפחות הפלנו את נתניהו    טאהא: ומה הרווחנו?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il