X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
לנגיף הקורונה יימצא חיסון, לנגיף האנטישמיות חיסון כבר לא יעזור שנאת היהודים היא נגיף עמיד, נגיף שהפיל מיליוני חללים, נגיף שלא נחלש עם הזמן, עמידותו מוכחת
▪  ▪  ▪
שנא את היהודים והצל את העולם [צילום: ג'ין פוסקר, AP]

האנטישמיות מרימה ראשה, לפני הקורונה, בימי הקורונה וגם אחרי הקורונה, זהו נגיף שלא יימצא לו חיסון בעתיד הנראה לעין, זהו נגיף אותו יש מי שיונקים עם חלב אמם.
נדמה היה כי אחרי פסטיבלי הרשע בבלגיה עם דמויות הדמון של יהודים ארוכי זנב, חמדני כסף, עקומי אף, וצלבי הקרס בכל מקום שיש בו יהודים, הקורונה תרגיע את האנטישמיים המוכנים למות למען האידיאל: "שנא את היהודים והצל את העולם", ובלבד שימשיכו להזכיר ליהודים עד כמה הם נחושים להמשיך את מה שההוא עם השפם הקצר התחיל.
בעיצומו של מאבק עולמי בנגיף הקורונה, סרטן השנאה ממשיך להתפשט, ובצרפת הסופרת את חוליה וקוברת את מיתי המגפה, האנטישמיות נמשכת במלא עוזה. המועמדים היהודים אשר התמודדו בבחירות המוניציפליות בצרפת, התעוררו לבוקר בו נמרחו על פרצופיהם צלבי קרס, מה שמוכיח שלקורונה עוד יימצא חיסון, ברם לנגיף האנטישמי המתפשט באירופה כולה ובצרפת בפרט, לא יימצא בקרוב חיסון.
גם אם ההנהגה הצרפתית תכסה את פניה במסכה, תרחץ ידיה כל דקה באלכוג'ל, תכניס את עצמה לבידוד, האנטישמים בצרפת יצאו מחוריהם כדי להמשיך לשאת את דגל השנאה, האיבה, לחפש יהודים מתים וחיים, לשפוך עליהם את מררתם.
העולם כמרקחה בימים אלה, הקורונה מאחדת ומפילה גבולות, מיטב המוחות בעולם פועלים לנסות להיאבק בנגיף, מאות מיליוני דולרים מוקצים למציאת החיסון, מאז פרוץ המגפה כשמונת אלפים בני אדם ברחבי העולם נפטרו, מאות אלפים נושאים את הנגיף והמרוץ לחיסון בעיצומו.
אבל באירן וגרורותיה הרשמיות ממשיכים לספר לעצמם שאת נגיף הקורונה הפיצו היהודים הציונים, גם בארה"ב הרשתות החברתיות מספרות לעצמם כי היהודים הם מפיצי הקורונה ויש להשמידם ובכך להשמיד את הנגיף, שניים במחיר אחד.
לאנטישמיות לא נמצא חיסון, עדיין, אך לו הייתה מושקעת במאבק במגיפה העולמית הזו חמישית ממה שמושקע במציאת החיסון לקורונה, ייתכן שהתופעה הקשה, הרעה והמכוערת הזו, המלווה את העם היהודי מיום עמדו על בימת ההיסטוריה, הייתה נדחקת לקצוות שבקצוות. שנאת היהודים היא נגיף עמיד, נגיף שהפיל מיליוני חללים, נגיף שלא נחלש עם הזמן, עמידותו מוכחת.
לצד הקורונה אסור לשכוח את הנגיף הזה, טקסים, נאומים, צילומים, דיבורים חשובים, אך חשוב מכך לבלום את הנגיף, לזרוק אותו למחסן הגרוטאות של ההיסטוריה, את הקורונה ננצח, את האנטישמיות חייבים להכחיד.

הכותב הינו מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  31/03/2020   |   עודכן:  31/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מאירן ועד ארה"ב, היהודים 'מפיצים קורונה'
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
איתמר לוין
חתן פרס נובל ואחד ממבקריו החריפים של טראמפ טוען, כי כשלונותיו במשבר הקורונה נובעים לא רק מאישיותו, אלא גם מרעיונות יסוד של הימין האמריקני
איתמר לוין
פלוסי: זה רק עניין של זמן עד שיהיה צורך בסיוע נוסף; המדינות והרשויות המקומיות משוועות למשאבים    טראמפ: לא לוקח שום אחריות על התגובה האיטית לקורונה
אהוד ברק
אנחנו על מסלול נכון. יותר בדרך אל סינגפור וקוריאה הדרומית מאשר אל איטליה. הכל בעירבון מוגבל עדיין - תלוי בהתנהגותנו
אהוד ברק
המצב רציני ומחייב המשך הסגר בפועל לשבועיים-שלושה הקרובים, ובעיקר העמקת הבידוד בקהילה החרדית, אבל איננו בדרך לקטסטרופה לאומית, ולא יהיו פה לא עשרת אלפים ולא אלף מתים. ניתן לקוות שגם לא 100
איציק וולף
קבוצת חוקרים ממכון רקח לפיסיקה עקבה אחרי נתוני התחלואה בקורונה בישראל וצופה כי עד ל-9 באפריל יהיו בישראל 500 חולים קשה, ועד ל-14 באפריל המספר יעלה עד ל-1,000 חולים במצב קשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il