X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מיוחדים ברשת
טראמפ נדרש להסברים
מה עשתה שאנל ריון בחדר התדרוכים

מעשה בטראמפ ועיתונאית אוהדת

כתבת תומכת הנשיא של רשת קטנה התומכת בנשיא, השתתפה בתדרוכים תוך הפרת כללי הקורונה. באופן לא מפתיע, היא הציגה לו שאלות נוחות מאוד - מדווח וושינגטון פוסט
▪  ▪  ▪
ריון. תיאוריות קונספירציה [צילום: יוטיוב]

שאנל ריון, כתבת רשת הכבלים הקטנה One America News Network, שאלה השבוע (31.3.20) את הנשיא דונלד טראמפ על פיתוח החיסון לקורונה. טראמפ הפנה את השאלה לד"ר אנתוני פאוסי, אבל השאלה האמיתית היא, מה בכלל ריון עשתה בחדר התדריכים בבית הלבן – מסביר וושינגטון פוסט.
בחודש שעבר קבעו הבית הלבן ואגודת הכתבים המסקרים אותו כללים נוקשים: רק 15 כתבים בכל תדרוך של טראמפ ואנשיו, וזאת כדי לשמור על מגבלות הריחוק החברתי ולהגן על הנשיא, אנשי הממשל, הכתבים והצלמים. כתבי אמצעי התקשורת הגדולים נמצאים בכל תדרוך, ואמצעי התקשורת הקטנים מתחלפים ביניהם. באותו יום לא הייתה ריון אמורה להשתתף בתדרוך, וגם לא למחרת – אבל היא הופיעה בכל זאת ועמדה באחורי החדר; גם זו הפרה ברורה של הכללים.
הבית הלבן וריון לא הסבירו כיצד הגיעה בכל זאת, אבל דומה שהיא קיבלה אישור מיוחד – משום שהיא עצמה תומכת נלהבת של טראמפ, כמו גם רשת OANN ובעליה, המיליארדר הרפובליקני רוברט הרינג ובנו צ'רלס הרינג, המנהל אותה ולדברי עובדים בה גם מתערב כדי להבטיח סיקור אוהד לטראמפ. רשת זו הייתה הראשונה ששידרה בשידור חי את נאומי הבחירות של טראמפ ב-2016, וריון כותבת באתר הפרטי שלה שהיא תמכה בו מהיום הראשון של אותו קמפיין. טראמפ מצידו החמיא לרשת עשרות פעמים בציוצי הטוויטר שלו.
ריון משכה תשומת לב בשאלותיה המוזרות בתדרוכים. ב-30.3 היא השוותה את מספר המתים מקורונה למספר "הילדים הנרצחים מדי יום בידי אמותיהם בהפלות" ושאלה את טראמפ: "האם אתה מסכים שהמדינות שמות את קורבנות הקורונה לפני קורבנות ההפלות?". בתדרוך קודם התייחסה ריון לכינוי השנוי במחלוקת "הנגיף הסיני" שהעניק טראמפ לקורונה ושאלה, האם גם הכינוי "אוכל סיני" ייחשב לגזעני. טראמפ השיב כצפוי בשלילה, וריון המשיכה: "אמצעי תקשורת מרכזיים של השמאל עשו יד אחת עם הנרטיב של המפלגה הקומוניסטית הסינית" בביקורת על השימוש של טראמפ בכינוי זה.
ריון גם קידמה כמה תיאוריות קונספירציה מוזרות. בחודש אוקטובר היא טענה, כי היה רומן בין ליזה פייג', עורכת דין לשעבר ב-FBI, לבין סגן מנהל הבולשת לשעבר, אנדרו מק'קייב – שני אויבים בולטים בעיניו של טראמפ; OANN נאלצה לחזור בה למחרת. מאוחר יותר היא נסעה לאוקראינה יחד עם פרקליטו של טראמפ, רודי ג'וליאני, כדי להפיק סדרה תיעודית על גרסתו של ג'וליאני בפרשת אוקראינה.
במהלך דיווח מיוחד על הקורונה בחודש שעבר, טענה ריון שמקור המגיפה הוא במעבדה מסווגת בצפון קרוליינה, והנגיף הוברח משם לסין בידי עובדים במעבדה. במשרה קודמת שלה, כציירת קריקטורות פוליטיות, היא יצרה ציור ממנו עלה שהילרי קלינטון עומדת מאחורי מותו של הפעיל הדמוקרטי סת' ריץ' – קונספירציה אהודה בחוגי הימין. באתר האינטרנט שלה, מתארת ריון את עצמה כ"אויבת מושבעת של כל מה שקלינטון מייצגת, של כל מה שאובמה מייצג, ואויבת חסרת פשרות של הליברליזם השמאלני האקדמי ושל התקינות הפוליטית".
ג'ין פלגרינו גם היא כתבת בבית הלבן מטעם OANN ומתחלקת בסיקור עם ריון. בתחילת השבוע (29.3.20) גם היא הייתה בחדר התדרוכים, והרימה לטראמפ להנחתה: "אדוני הנשיא, שיעורי התמיכה בהם הגיעו לשיא, כמו גם שיעורי התמיכה בטיפולך בנגיף. למרות זאת, יש כמה רשתות האומרות שהן דנות האם להמשיך לשדר בשידור חי את התדריכים הללו. האם לדעתך יש קשר בין הדברים?". טראמפ השיב: "ובכן, אני לא יודע. אני יודע – וואלה, זאת שאלה טובה. תודה רבה לך".

תאריך:  03/04/20   |   עודכן:  04/04/20
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מעשה בטראמפ ועיתונאית אוהדת
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
רואים פה דוגמא להסתה והשנאה
של נשיא נבחר   |  3/04/20 16:33
2
איזה כיף שיש לנו את טראמפ
חשדנית  |  3/04/20 17:58
3
ראתי את הכתבה
כבש 44  |  4/04/20 17:25
4
תיק 6000 סקור אוהד
רוניד  |  5/04/20 08:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשל טראמפ
איתמר לוין
נכסים שבבעלות טראמפ ממשיכים לקבל סכומים ניכרים מוועדות הפועלות לבחירתו מחדש, מגופים של המפלגה הרפובליקנית ומבכירים בה - מדווח גארדיאן
איתמר לוין
טראמפ טען בתחילה שאין סיבה לדאגה ואף העלה האשמות נגד הדמוקרטים והתקשורת    בשבועיים האחרונים הוא מפגין נוכחות בנושא הקורונה, אך הופך גם אותו לפוליטי ומוצא דרכים לשבח את עצמו - מנתח ניו-יורק טיימס
איתמר לוין
ציר בית הנבחרים מארק מדואוז יחליף את מיק מולבאני, שהיה ראש הסגל בפועל מאז ינואר שעבר    מולבאני סיבך את טראמפ בפרשת אוקראינה והחלפתו היא חלק מ"ניקוי האורוות" לאחר הזיכוי בסנאט
איתמר לוין
נשיא בית המשפט העליון של ארה"ב תוקף את מנהיג המיעוט הדמוקרטי בסנאט, על דברים שנשמעו כאיומים נגד השופטים גורסוץ' וקוואנו    הדמוקרטים: איפה הוא היה כאשר טראמפ תקף את סוטומאיור ובדר-גינזבורג?
איתמר לוין
סליבאן יוצאת נגד הודעותיהם של הנשיא וממשלו הממעיטות בסכנת הקורונה, וטוענת שהן נותנות עדיפות לצרכים הפוליטיים של טראמפ על פני טובת הציבור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il