מאז עלה לרשת בשבוע שעבר, קמפיין "דור 3 לכולם" של פלאפון, בכיכובו של איש העסקים ארקדי גאידמק, נכנסו לעמוד הקמפיין באתר החברה למעלה מחצי מיליון גולשים, אשר הגישו לארקדי גאידמק למעלה מ-200 אלף הצעות שונות למכירת חפצים, נכסים, רעיונות וכו'.
הקמפיין האינטרנטי, אשר הופק על-ידי חברת סאצ'י אינטראקטיב, חברת האינטראקטיב של משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, עלה במקביל לטלוויזיה גם באינטרנט. הקמפיין, מזמין את הגולשים לנסות ולמכור לארקדי גאידמק מכל הבא ליד. בתום תהליך המכירה האינטראקטיבי, הגולשים מגלים כי איש העסקים הממולח אינו מוכן לרכוש דבר מכיוון שחברת פלאפון מאפשרת ללקוחותיה לקבל מכשיר דור שלישי בחינם.
בין ההצעות הפופולריות אשר הוצעו באתר הבית של החברה לאיש העסקים גאידמק: הצעות למכירת נדל"ן, קבוצות כדורגל ומכשירי חשמל. מספר גולשים ניסו למכור את בני הזוג שלהם ואף את האימהות שלהם. הענות רבה נרשמה גם למכירת חיות מחמד ואיברים שונים מגופם של הגולשים.
הקמפיין מתפרסם באתרים וואלה!, Ynet, ONE וספורט5 ואף זוכה לתפוצה ויראלית יוצאת דופן של גולשים הנהנים לשלוח אותו לחבריהם. הקמפיין יהיה באוויר למשך מספר שבועות.
לדברי דורון טל, מנכ"ל סאצ'י אינטראקטיב, קמפיין האינטרנט ממשיך את הקונספט הפרסומי של קמפיין הטלוויזיה, המתבסס על דמותו של ארקדי גאידמק הידוע כאיש עסקים "הקונה הכל". הקמפיין האינטראקטיבי מאפשר לגולשים לפנות ישירות אל איש העסקים, פעולה אשר מעצימה את אלמנט הפרסונליזציה ומועברת עם הרבה הומור, המעודד בין היתר הפצה ויראלית בקרב הסביבה הקרובה וחברי הגולשים.