הבצפר, בית הספר של חברות הפרסום, החל השבוע ביוזמה חדשנית, כחלק ממאמצי החשיפה וההשמה של בוגרי מגמת הקופירייטינג בתעשיית הפרסום.
הרעיון: תערוכה נודדת של מבחר מעבודותיהם של בוגרי המגמה, שעוברת בין משרדי הפרסום המובילים בישראל.
באמצעות התערוכה נחשפים התלמידים אל מעסיקיהם העתידיים, שאכן נענים ליוזמה ובוחרים עובדים מקרב הסטודנטים המציגים בתערוכה.
"זהו עוד נדבך בתהליך החשיפה שאנחנו עושים לבוגרים שלנו בקרב משרדי הפרסום. הנדידה של התערוכה במשרדי הפרסום מביאה את התלמידים ועבודותיהם להיחשף בפני התעשייה כולה. יש דרישה כל הזמן לקופירייטרים, ענף הפרסום דורש אנשי מקצוע והבצפר מביא מכשיר אותם במשך 9 חודשים לעולם האמיתי ומביא את המסיימים בהצלחה לידי בגרות ועבודה במשרדים", מסבירה ורד בטש מנהלת הבצפר.
התערוכה מציגה בכל משרד מודעות פרסומת למגזינים השונים המשווקים בישראל ע"י חברת עולם הירחונים. כל סטודנט בחר לעצמו מגזין חו"ל והיה צריך לייצר לו פרסום לקהל הקוראים הרלוונטי.
עופר גולן, מרכז קורס הקופירייטינג בבצפר: "אנחנו למעשה מביאים את ההר למוחמד. הרי הבצפר שייך למשרדי הפרסום, והם מבחינתם בהחלט משתפים פעולה. בעצם למה לא? זה משתלם לכולם. במשרדי הפרסום זה מגוון את הנוף במסדרון, ולבוגרים זו במה נהדרת".
בבצפר מקווים להפוך את היוזמה החדשנית למסורת. התערוכה הוצגה כבר במשרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין, במשרד הפרסום אריאלי-פובליסיס , ומוצגת כרגע במשרדי הפרסום גלר נסיס וגיתם.