X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן חיפה בראיון מיוחד ל-ONE הודה כי ביכולתו הנוכחית חלוץ סכנין היה יכול לעזור לקבוצתו. על הבעיה העיקרית של חיפה: "לא מצאנו תחליף לקולאוטי"
▪  ▪  ▪
רוני לוי [צילום: AP]

הסיבוב הראשון של ליגת העל לעונת 2007/8 הסתיים, וזה הזמן לסיכום שליש מהעונה. בראיון מיוחד ל-ONE מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, מסתכל אחורה על הסיבוב הראשון שעבר והוא בטח לא מאמין שעברו רק 11 מחזורים.
כזכור, ערב פתיחת העונה עזב את חיפה אחד החלוצים הטובים ביותר שהיו כאן, רוברטו קולואטי, ביחד עם העזיבה, מוטט קליל התקפת המחץ של הירוקים. פתיחת עונה היתה גרועה (3 הפסדים רצופים בלי שער זכות), חאבייר דירסאו, וביצת הזהב, מאור בוזגלו, עזבו ונראה שחיפה התפוררה.
החתמתו של ג'ובאני רוסו המבוגר, גרמה להרמות גבה, הברזילאי, רנאטו, לא סיפק את הסחורה, העזבתו של אדורם קייסי, הקריאות להתפטרות מצד הקהל והגיבוי המלא מהבוס יענקל'ה שחר, סיכמו תחילת עונה נוראית.
למרות הלחץ מסביב, לוי, שלרגע לא היה לו צל של ספק בדרכו, סיפר שהוא יודע איך ומה הוא יכול לעשות - חשב ועשה. מכבי חיפה מסיימת את הסיבוב הראשון, במקום החמישי בטבלה, עם 19 נק'. 8 נקודות מהמוליכה בית"ר אבל חשוב מזה, עם הרבה אמונה, דבר שלא היה לה בתחילת העונה.
לוי לא מסתיר את הבעיה הקשה של חיפה ואמר: "עזב אותנו אחד החלוצים הכי טובים, קולאוטי, ולא נמצא לו תחליף".
בינואר מתכנן לוי, שינויים בסגל שלו, שיכללו בין השאר את הבאתו של החלוץ הדרום אפריקני, פאנטיני, שאמור לתת מענה לעמדת החלוץ. חיפה תצטרך לוותר על שחקן זר ומדבריו של לוי, ניתן להבין שלמרות היכולת הלא טובה שלו בתקופה האחרונה, גוסטאבו בוקולי, לא יהיה זה שיפנה את מקומו.
אומרים עליו שהוא לא מאמן שמאמין בצעירים. השחקן המצטיין של הסיבוב, מאור בוזגלו, אולי יסכים עם הקביעה הזו, אבל לוי דווקא ממש לא. הוא מסתכל על הסגל שלו בחיפה ומרוצה מאוד ממספר שחקני הבית הצעירים שלובשים ירוק: אושרי גיטה, תומר חמד, דקל קינן ובירם כיאל הם חלק מרשימה נכבדת של שחקנים צעירים ומבטיחים בליגת העל ולוי גאה על כך.
על השאלה האם מכבי חיפה הייתה יכולה להיראות טוב יותר עם בוזגלו, אמר לוי: "הייתי מאוד שמח לראות את מאור בוזגלו משחק במכבי חיפה ביכולת הזו".
זוהי עונתו החמישית של לוי במועדון. עם עבר מרשים של 3 אליפויות רצופות בכיסו, קשה לו לחשוב על היום שאחרי. למרות הקושי, הוא יודע שהיום הזה יגיע: "אחרי מכבי חיפה קשה להגיע לעוד שיא. ברור שיש לי שאיפות. אימון נבחרת ישראל, לצאת לאירופה, כל אלה הן חלק משאיפות של כל מאמן וגם שלי".

תאריך:  07/12/2007   |   עודכן:  07/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רוני לוי: הייתי שמח לראות את בוזגלו בחיפה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
שופט בניו-יורק אישר לפרופסור ברט נויבורן את שכר הטרחה לאחר מאבק שניהל נגד קבוצות ניצולים, שטענו כי עשה את עבודתו בהתנדבות
הילה רפופורט
ג'ניפר פלאוורס, שב-1992 סיפרה לתקשורת האמריקנית כי קיימה רומן עם ביל קלינטון, וכמעט מנעה ממנו מלהיבחר לנשיאות ארה"ב, הודיעה כעת כי היא תומכת במועמדותה של אישתו, הילרי, לנשיאות
הילה רפופורט
הבחירות שהיו אמורות להתקיים בצהריים נדחו שוב והפעם ליום ג', לאחר שהמחנה האנטי-סורי בפרלמנט, והמחנה הפרו-סורי, לא הגיעו להסכמה על מועמד משותף    מזה שבועיים מתפקדת לבנון לא נשיא נבחר
משה ריינפלד
שיעור האבטלה נשאר 4.7%    המניות עלו בניו-יורק ואגרות החוב ירדו בציפייה להחלטה על הורדת הריבית בישיבת הבנק הפדרלי ביום ג'
הילה רפופורט
מזכירת המדינה האמריקנית קונדוליזה רייס אמרה כי כוונת ישראל לבנות 300 יחידות דיור בהר חומה תפגע באמון עם הפלשתינים    לבני: נפנה ישובים בגדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il