חברת תדיראן Carrier המתמחה בייצור ושיווק פתרונות מיזוג אויר, יוצאת בקמפיין פרסום תדמיתי, בהשקעה של 1 מליון שקל.
הקמפיין, שנערך באמצעות משרד הפרסום אריאלי פובליסיס, תחת הכותרת: "תדיראן Carrier מבינים איך אתה מרגיש", כולל: פרסום בעיתונות הארצית, מקומונים, מגזינים ותשדירי רדיו.
רמי בן דוד, סמנכ"ל השיווק והמכירות של תדיראן Carrier מציין: "הקמפיין מהווה חלק מאסטרטגיית החברה, שמטרתה הבלטת המסרים של החברה, בצורה ייחודית ומענה לצרכים הרגשיים של קהלי היעד".
לדבריו: "הקמפיין, מעמיד את הצרכים האישיים וההיבטים האמוציונאליים של הלקוח במרכז הליבה, כאשר נושא התחושה וההבנה, שתדיראן Carrier שותפה להן, נבחר כקונספט מוביל".
עוד מוסיף בן דוד: "הקמפיין חושף קו מוצרים עדכני, המעניקים פתרונות לכל צורך, החל ממזגני טושיבה עם טכנולוגיית ה-VRF והאינוורטר מהמתקדמות והמשוכללות בעולם - מערכת בקרת אקלים, המאפשרת חימום וקירור בו זמנית בחדרים שונים, דרך ה-High Spirit - מזגן עילי איכותי, בעיצוב שטוח חדשני ועד לסדרת ה-Wind המיני מרכזי עם בקרת אקלים אישית בכל חדר, המעניקים פתרונות מיזוג אפקטיביים ואסטטיים לחדרי הבית".