חברת נובארטיס OTC עולה בקמפיין לסדרת טבליות המציצה למוסין להקלה על כאבי גרון חזקים, תחת הסיסמא: "למוסין - לכאבי גרון חזקים". הקמפיין, באמצעות משרד פרסום אקספרט מקבוצת באומן בר ריבנאי, יכלול פרסום ברדיו ברשת ב', רשת ג' ו-88 FM ופרסומות במגזינים שונים. היקף הקמפיין מוערך ב-500,000 שקל.
תשדיר הרדיו מכריז: "למוסין-לכאבי גרון חזקים" ומשמיע דו שיח בין שני אנשים אשר האחד מתלונן על כאבי גרון חזקים והשני ממליץ לו על למוסין כיוון שהוא שילוב של חומר מאלחש וחומרים מחטאים, והכל בטבליה אחת. כמו כן, הפרסומת מציינת כי הטבליה כשרה באישור הרבנות ישראל.
לדברי ריקי הלוי, מנהלת שיווק בנובארטיס, מטרת הקמפיין היא חיזוק המודעות למותג למוסין ולכך שהוא מתאים במיוחד לכאבי גרון חזקים.