60,000 כניסות של מאזינים לאתר שפ"מ בתקופת התחרות ומתוכן כ-3,000 הצבעות, אשר שוקללו באופן שווה עם הצבעת בכירי ענף הפרסום: איתי גלאון (מקאן אריקסון), יאיר זיסר (באומן-בר-ריבנאי), ארז מיטל (JWC), רונן גור (אדלר חומסקי אנד ורשבסקי), ניר לבני (שלמור-אבנון-עמיחי), עופר גולן (ה"בצפר"), ג'ודי רותם (גלר-נסיס), אייל עדות ועוד, הכתירו את הזוכים בתחרות מלך הג'ינגל לשליש האחרון של 2007:
במקום הראשון: ביטוח רכב אישי ישיר, עם תשדיר פרי עטו של אהרל'ה קדרון ממשרד הפרסום אדלר חומסקי אנד ורשבסקי. התשדיר, בכיכובו של משה איבגי, מזמין את המצטרפים לביטוח מקיף לרכב ליהנות מהטבה של מנוי לשטיפת הרכב.
במקום השני: תשדיר של המועצה להסדר הימורים בספורט, שכתב ליאור זייד ממשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, בו מקבל השדרן איתותים מטדי, נתניה, יד אליהו, פתח תקוה וממגרשים נוספים שאת בנייתם מקדם הטוטו, ומעביר את השידור בהתאם מזירה לזירה, בדומה לשידור משחק כדורגל דינמי.
ובמקום השלישי: תשדיר של בית הספר לשפות ברליץ, שכתב שני גרשי, אף הוא מאדלר חומסקי אנד ורשבסקי: צעירה המנסה לפטפט באנגלית בעילגת, מקבלת מהקריין הצעה לשפר את השפה בקורסים המועברים בברליץ.
כל צוותי המשרדים הזוכים: תקציבאי, קופי, מדיה ומפרסם, ייהנו מחופשות זוגיות חלומיות בחו"ל ובארץ,
לפי בחירתם.
הפעם, לראשונה במהלך עשר שנות קיום התחרות, לעידוד המצוינות ביצירת תשדירי פרסומת המשודרים בתחנות הרדיו של קול ישראל, שינתה שפ"מ את מתכונת הבחירה והזכייה:
בחצי הגמר דירגו סטודנטים מהבצפר של חברות הפרסום את התשדירים הטובים ביותר מבין כ-500 תשדירים חדשים שעלו לאוויר ברשתות הרדיו של קול ישראל ב' ו-ג', בשליש האחרון של השנה, וכבר בשלב זה הסתמן מאבק צמוד בין 12 תשדירים של משרדי פרסום מובילים, שנבחרו לעלות לגמר.
אך בשלב זה הכל נותר פתוח, וההתמודדות בגמר הוכרעה בשקלול ההצבעה הפתוחה שהתקיימה באתר שפ"מ באינטרנט עם הצבעתם של בכירי הקריאטיב בענף הפרסום.
מנהלת השיווק של שפ"מ, שרית אריסון, ציינה כי: "ההחלטה לגוון ולשנות הפעם את מתכונת התחרות נועדה להגדיל את המעורבות של כל מי שיש לו זיקה ועניין בקריאייטיב בכלל וברדיו בפרט, כדי להגביר את המודעות לאיכות התשדירים ולהשפעתה הישירה על אפקטיביות הפרסום ברדיו."