קרביץ משיקה קטלוג מוצרים מעוצב ועדכני, הכולל מגוון מוצרים ומותגים, בהשקעה כוללת של מיליון שקל.
הקטלוג שעוצב על-ידי יוד קורן, יופץ לקהל הרחב בכ-700 אלף עותקים, בדיוור ישיר, בעיתונות ובנקודות המכירה.
מנשה זילכה, מנכ"ל רשת חנויות קרביץ מוסר: "הקטלוג, נועד לשמש "מורה נבוכים" לצרכן, בתוך בליל האינפורמציה המסופקת ללקוח, בנקודות המכירה ובאינטרנט ולספק מידע מקיף, ממוקד ועדכני, לצד חוויה ויזואלית אמיתית."
לדבריו: "ממחקרי שוק שערכה קרביץ עולה כי: הצרכן הישראלי מעדיף קטלוג, המרכז מגוון רחב של מותגים, בשל היותו שמיש, נוח, זכיר ובעיקר בעל חיי מדף ארוכים יותר, בבית, משרד הלקוח."
הקטלוג המעוצב, שהופק על-ידי משרד הפרסום אקספרט מקבוצת באומן בר ריבנאי, מכיל 24 עמודים צבעוניים, המציגים כ-120 מוצרים ומותגים ב-11 קטגוריות, המוצגים בחזות אוטנטית, הממחישה את חווית הקנייה, ביניהם: מדפסות, GPS, מדיות לצריבה, נגנים, מצלמות, מקלדות ואביזרי מחשב, מסכי מחשב, מילונים אלקטרוניים, מגרסות ומכשירי כתיבה, במחירים אטרקטיביים לכל כיס.