לקראת יום ההתרמה השנתי של איגוד סיסטיק פיברוזיס CF בישראל, שיחול ב-4.3.08, מושק קמפיין ארצי באמצעות משרד הפרסום אקספרט מקבוצת באומן בר ריבנאי תחת הסיסמה "כל נשימה היא מלחמה, אני רוצה לנצח!" בשווי של כחצי מיליון שקלים. הקמפיין יוצג בין התאריכים 7.3.08-17.2.08.
את הקמפיין, בשווי כחצי מיליון שקלים, הכין בהתנדבות משרד הפרסום אקספרט מקבוצת באומן בר ריבנאי יחד עם הצלם שחר תמיר, גרוויטי אולפני עריכה - עיצוב ואפקטים ויזואליים ואמצעי מדיה נוספים.
במסגרת הקמפיין שיכלול תשדיר טלוויזיה, מודעות בעיתונות ושילוט חוצות, יקרא הציבור לשלוח הודעות SMS עם הספרה "10" למספר 2255. כל הודעה תזכה את הארגון ב-10 שקלים, לטובת החולים ובני משפחותיהם. במקביל יגויסו תרומות, ביום ההתרמה הארצי (4.3.08) על-ידי ילדי בתי הספר היסודי אשר יעברו מבית ולבית. הכספים אשר יגויסו, יסייעו ברכישת ציוד חיוני לחולים, אספקת תרופות, טיפולים על בסיס יומי, מימון ביקורות רפואיות ועוד.
בקמפיין משולבים ילדים חולי סיסטיק פיברוזיס המתועדים במהלך הטיפולים האינטנסיביים השונים להם הם זקוקים כפיזיותרפיה, טיפולי אינהלציה ואחרים, המסיעים להם לשרוד את המחלה ולתפקד כחלק מהחברה בה הם חיים. 1 מתוך 20 ישראלים בממוצע, הינו נשא של מוטציה למחלה. בישראל חיים כ-550 חולים כאשר תוחלת החיים המומצעת בעולם המערבי, הינה 37 שנים בלבד.
לדברי יעל נרדימון מנכ"לית איגוד סיסטיק פיברוזיס - "ללא עזרת משרד פרסום מקצועי, לא היינו יכולים להוציא קמפיין בסטנדרטים גבוהים. העזרה שקיבלנו מבורכת ומראה את הצד היפה והחיובי של עסקים שתורמים לקהילה נזקקת מכל הלב".
שווי הקמפיין הינו כחצי מיליון שקלים, אשר נתרם ע"י משרד הפרסום אקספרט מקבוצת באומן בר ריבנאי, הצלם שחר תמיר, גרוויטי אולפני עריכה, ואמצעי המדיה השונים.