הסופר מודל הבינלאומית, ביהטי פרינסלו נבחרה כפריזנטורית של המותג הבינלאומי ניין ווסט זו עונה ראשונה לקמפיין, המציג את קולקציית אביב/קיץ 2008.
במסגרת הקמפיין הבינלאומי של ניין ווסט, שיעלה החודש ברחבי העולם, השקיעה חברת סופר ברנדס מקבוצת סקאל, המייבאת ומשווקת את המותג בישראל, במסע פרסום רחב הכולל: שילוט חוצות, מודעות במגזינים, חסויות בטלוויזיה, פעילות קד"מ ואירועי השקת קולקצייה.
קמפיין האביב ייערך על-ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי בתקציב של 1.5 מיליון שקלים.
לדברי גל פרלמן, מנכ"ל ניין ווסט ישראל: "קולקציית עונת הקיץ של ניין ווסט שמה דגש על ה"טוטאל לוק", כלומר הדגש הוא על נעליים ואקססוריז תואמים ,שיוצרים מראה שלם."
לדבריו: "ע"פ מחקרים שנערכו בארה"ב מסתבר כי נשים מעדיפות נעל, תיק, ארנק וחגורה תואמים ,כיוון שזה נותן להן תחושת אופנתיות ושיק. הקיץ ניין ווסט תשווק בישראל גם חגורות, התואמות לנעליים, תיקים וארנקים, כאשר הנעל היא המובילה וכל האקססוריז מותאמים לה בבדים, בחומרים, ובצבעים."
עוד הוסיף פרלמן ואמר: "הבחירה בסופר מודל ביהטי פריסלו נעשתה כיוון שפריסלו עולה בקנה אחד עם ערכי המותג ניין ווסט, שהוא מכתיב דרך מבחינת הטרנדים בעולם האופנה, ומשדרת חדשנות, רעננות ואופנה."
פריסלו, עזבה באביב 2005 את ביתה בנמביה, אפריקה ועברה לניו-יורק שם כיכבה בתצוגות האופנה כדוגמנית מסלול, מאז הקריירה שלה בצמיחה מתמדת, היא הצטלמה לווג האיטלקי,הצרפתי והיפני, פריסלו הספיקה לככב בקמפיינים של טומי הילפיגר, דונה קארן ג'ינס,אוסקר דה לרנטה וגאפ.