רשת "מחסני תאורה", נכנסת למגזר הערבי ותרכז את תקציב הפרסום, הנאמד בחצי מיליון שקל, במשרד הפרסום "מאזווי", המתמחה בפתרונות תקשורת שיווקית למגזר הערבי.
כיום, מפעילה רשת "מחסני תאורה" שני סניפים במגזר הערבי: סניף בקניון סכנין שנפתח בימים אלה וסניף נוסף שפתחה הרשת באום אל פאחם. החברה מתכננת לפתוח עד סוף 2008 עוד שני סניפים במגזר הערבי.
בשלב הראשון, יעלה השבוע קמפיין פרסום, הנאמד ב-200 אלף דולר, שיציג את הקולקציות החדשות לשנת 20008.
הקמפיין יכלול: מודעות בעיתונות הערבית, שלטי חוצות, קמפיין אינטרנט, נראות כוללת בנקודות המכירה ומסע קד"מ נרחב, באמצעות פעילויות ממוקדות, דוגמת: פעילות לזוגות שמתחתנים, פעילויות בחגים ומועדים במגזר ועוד.
איציק חיימוב, מבעלי רשת "מחסני תאורה" מסר כי: "במסגרת מהלך אסטרטגי של החברה, להתרחב ולפתוח סניפים במגזר הערבי, הוחלט לערוך סקרים ומחקרים בשוק זה ולהתמקד יחד עם משרד הפרסום המתמחה בתחום, על-מנת להעניק פתרונות פרסומיים מדויקים למגזר הערבי.
לדבריו: "מנתוני "מחסני תאורה" עולה כי פוטנציאל הצמיחה במגזר מהווה מנוע צמיחה, מאחר והצרכן במגזר זה משקיע רבות בעיצוב הבית וצורך מוצרים מעוצבים בכלל וגופי תאורה לבית ולגינה בפרט. באמצעות הקמפיין, אנו רוצים להחדיר למגזר הערבי, שפה תקשורתית חדשה למותג, המתבסס על אטרקטיביות, כדאיות, אופנה וסטייל".
חברת "מחסני תאורה" הנמצאת בבעלות נרי ואיציק חיימוב, מעסיקה למעלה מ-400 עובדים, ומפעילה את רשת "מחסני תאורה" המונה כיום 31 סניפים. משרד הפרסום של רשת מחסני תאורה הוא ענבר מרחב שקד.
משרד הפרסום "מזאווי", בבעלות פדולי מזאווי, ממוקם בנצרת ומעסיק 16 עובדים מהמגזר. בין לקוחות המשרד: שטראוס, בנק מרכנתיל, מטרנה, מאפיות אנג'ל, אורנים ועוד.