X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוצרי הסרט
▪  ▪  ▪
"זרים"

חברת IFC FILMS הכריזה בניו-יורק שהיא רכשה את הזכויות, ומתעתדת להפיץ את סרטם של גיא נתיב וארז תדמור "זרים" ברחבי ארה"ב בהמשך השנה. חברת IFC הפיצה השנה בין היתר את הסרט זוכה "דקל הזהב" בפסטיבל קאן האחרון "ארבעה חודשים, שלושה שבועות ושני ימים", את סרטו עטור הפרסים של גאס ואן סאנט "פרנויה פארק", את הסרט "מעוף הבלון האדום" בכיכובה של ג'ולייט בינוש ועוד. בשנה שעברה הפיצה החברה את זוכה פרס דקל הזהב בפסטיבל קאן 2006 "כשהרוח נושבת" של קן לואץ' ואת סרטה של סוזן ביר "אחרי החתונה". כמו כן, IFC רכשה את הזכויות להפצת סרטו של ערן ריקליס "עץ לימון".
IFC היא אחת החברות המובילות בארה"ב בתחום הקולנוע האיכותי, מפיצה גם באמצעות תחנת כבלים שברשותה (המגיעה ל-50 מיליון צופים) והיא בעלת בית קולנוע חדיש בלב ניו-יורק.
"זרים", שהשתתף לפני שבוע בתחרות הרשמית בפסטיבל טרייבקה הוזמן אף להשתתף בפסטיבלים כמו פסטיבל מילאנו, אמנסטי שבאמסטרדם, טאי פיי בטייוואן ופסטרויה בפורטוגל וסלוניקי. השחקנית לובנה אזאבל זכתה בפרס השחקנית המבטיחה בפסטיבל ירושלים 2007.
הסרט הופק ע"י חיליק מיכאלי, תמי ליאון ואברהם פירחי באופן עצמאי באפריל 2006, ומומן ע"י קרן הקולנוע הישראלי. "זרים" הוא פיתוח של הסרט הקצר של ארז תדמור וגיא נתיב, "זרים" שהוקרן בפסטיבל סאנדנס 2003, ואף זכה בפרס הקהל לסרט הקצר.
בסרט מככבים לירון לבו (כיפור) והשחקנית הצרפתיה לובנה אזאבל (גן עדן עכשיו, הגולים), ובנוסף שלל שחקנים מצרפת ומגרמניה. הסרט צולם בגרמניה וצרפת.
"זרים" מספר על 6 ימים בחייהם של בחור ישראלי ובחורה צרפתייה ממוצא פלשתיני, שנאלצים לחלוק דירה בימי גביע העולם בכדורגל בברלין שם הם מתנתקים מהמציאות הלא פשוטה של חייהם. הסרט צולם בזמן אמת כשמלחמת לבנון השנייה שהחלה יומיים לאחר המונדיאל והשפיעה על מהלך הצילומים והפכה לחלק מעלילת הסרט. השחקנים הראשיים נפגשו לראשונה בסצנה המצולמת הראשונה וכך נשמרה האותנטיות והאימפרוויזצייה בסגנון הסרט שצולם בשיטת "דוגמה" הדנית, כמעט ללא תאורה בלוקיישנים אמיתיים עם מצלמה אחת בסגנון ריאליסטי.

תאריך:  13/05/2008   |   עודכן:  13/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il