לאומי קארד החליטה להעביר את תקציב הפרסום שלה למקאן ארקיסון החל מה-1.07 לאחר 4 שנים בהן טיפל בתקציב משרד הפרסום אריאלי פובליסיס.
היקף הפרסום במדיה של לאומי קארד מתחילת 2008, לפי דוחות יפעת, נאמד ב-7,000,000$.
מנכ"ל לאומי קארד, אריה היילוייל: " במהלך החודשים האחרונים נבחנה האסטרטגיה העסקית והשיווקית של לאומי קארד, ללא קשר לשינויים שחלו בהנהלת אריאלי, וכתוצאה מכך הוחלט על מספר שינויים הכוללים גם את המעבר למקאן אריקסון. אנו מודים לאריאלי על עבודה משותפת ופוריה לאורך השנים, שהניבה שפה תקשורתית מוצלחת ותוצאות מרשימות".
אודות לאומי קארד
לאומי קארד הינה חברת כרטיסי אשראי המנפיקה ומשווקת כרטיסי ויזה, מאסטרקארד ואמריקן אקספרס. לאומי קארד מובילה בפיתוח אמצעי תשלום ומוצרים פיננסיים חדשניים, בעלי ערך מוסף. לחברה יותר ממיליון וחצי כרטיסים והיא משרתת יותר מ-40 אלף בתי עסק.