חברת מי עדן, המובילה את תחום המים המינרליים הטבעיים בישראל, מרחיבה את פעילותה במגזר העסקי בהשקעה של כמיליון שקל ומקימה את "מי עדן עסקים", מחלקה ייעודית למגזר.
מחלקת העסקים תעניק שירות ללקוחות העסקיים של החברה בעלי היקף פעילות גבוה ולראשונה בתחום המים, תעמיד לרשותם מערך מכירות אישי כנהוג בחברות הסלולר. הקמת המחלקה החדשה תהווה מרכז רווח עצמאי ותתנהל על-פי אסטרטגיה ויעדי מכירה נפרדים מהחטיבה הפרטית.
כך, תשיק מי עדן גם מסלול ייחודי ואטרקטיבי לעסקים, תחת קונספט של המחרה מדורגת - "שותים יותר - משלמים פחות". במסגרתו ייהנו המצטרפים משיטת תמחור חדשנית בה ככל שהעסק צורך יותר כדי מי עדן, כך התשלום לכד יורד.
אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "ככל שהמודעות לקשר שבין תנאי העבודה בעסק ושביעות רצון העובד הולכת וגוברת, רואה מי עדן פוטנציאל גדול במגזר העסקי ועל כן הקימה מחלקה אשר מטרתה, בין היתר, תפירת מוצרים ומסלולים המתאימים לעסקים קטנים עד גדולים, תוך התאמת הסטנדרט השירותי לו הם מצפים".
מי עדן תשקיע בהשקת המחלקה העסקית והמסלול החדש כמיליון שקל, הכוללים גם קמפיין באמצעות באומן-בר-ריבנאי בעיתונות ובאינטרנט.
המצטרפים למסלולי "מי עדן עסקים" יהנו ממבצע הצטרפות ייחודי הכולל בר מנג'ר, הכולל מקרר קומפקטי ומפנק במחיר מיוחד וגם 24 בקבוקי מי עדן אקטיב מתנה.