X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם וואלה!
▪  ▪  ▪

בהמשך להסכם שיתוף פעולה בין icq לפורטל וואלה!, משיקות החברות את "וואלה!icq" - מוצר התקשורת המשותף לחברות המשלב תוכנת מסרים מיידיים עם עולמות התוכן והשירותים של וואלה!.
גרסת "וואלה!icq", אשר תקודם ותופץ באמצעות אתר וואלה!, כוללת מגוון רחב של תכונות ויישומים כדוגמת שליחת הודעות SMS חינם, שירות "עקוב אחרי" ישירות לסלולרי, שירות מולטי צ'ט, משחקים "אחד על אחד" וגלריית אמוטיקונים עשירה.
במסגרת שיתוף הפעולה משולבים במסך הכניסה ל-icq כתבות ותכנים של וואלה! בתחומי האקטואליה והבידור וכן שירותי ערך מוסף כדוגמת התרעות על קבלת מייל בוואלה! דואר ושימוש במנוע החיפוש וואלה!search. בנוסף, יוכלו משתמשי icq לגשת היישר מרשימת החברים לעידכונים בנושאי סרטים, ביקורות וטריילרים מתוך וואלה!סרטים ולהתעדכן במבזקי וואלה!סלבס.
שיתוף פעולה זה הינו חלק מאסטרטגיית הלוקאליזציה של icq המיושמת ברחבי העולם מאז שנת 2004, אשר במרכזה עומד הסכם אסטרטגי עם גורם מדיה מקומי מוביל, המציע שירותי תקשורת ותוכן במיתוג משותף עבור קהל היעד המקומי. במסגרת שיתוף הפעולה מופקדת וואלה! באופן בלעדי על תחום מכירת פרסום באמצעי המדיה של icq בישראל, ובכך מרחיבה את הנדל"ן הפרסומי שלה.
לדברי אורי גילים, מנכ"ל icq: "השקת icq6 בשיתוף וואלה! מביאה לידי ביטוי את אסטרטגיית הלוקאליזציה של icq המיושמת בהצלחה רבה במדינות הרבות בהן החברה פועלת דוגמת גרמניה, רוסיה, צ'כיה ועוד. חיבור זה, המשלב את תוכנת המסרים המיידיים מהמובילות בעולם ביחד עם פורטל האינטרנט המוביל בישראל, יוצר מרכז תקשורת ותוכן מגוון לקהילת הצעירים בישראל".
אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "וואלה! ממשיכה בהרחבת קשת השירותים לגולשיה ע"י כניסה לתחום המסרים המיידיים. שיתוף הפעולה עם icq נובע מהסתכלות משותפת על שוק הצעירים, כאשר המוצר המשותף מספק למפרסמים פרסום מפולח ואדפטיבי לצורכיהם ומעניק, יחד עם מגוון מוצרי הפרסום בוואלה! עצמה, כיסוי מושלם לסגמנט זה. ההסכם מסייע למגמה הנמשכת של צמיחת ההכנסות של וואלה! מפרסום מקוון ומאז חתימתו עשו שימוש בפלטפורמה פרסומית זו המפרסמים הגדולים במשק (סלקום, תנובה, החברה המרכזית למשקאות ועוד...)".

icq.walla.co.il
תאריך:  14/07/2008   |   עודכן:  14/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il